شایعات لیزر

شایعات لیزر و پاسخهای بهترین متخصص پوست و مو| لیزر موهای زائد در مشهد برای مشهدی های عزیز+فیلم

حقایق و شایعات لیزر

لیزر موهای زائد یکی از موثرترین روش های موجود برای برطرف کردن دائمی مو های زائد است که می ‌تواند همه موهای بدن از فرق سر تا نوک پا را برطرف کند. نتایج حیرت انگیز حاصل از لیزر باعث شده است که در میان خانم‌ ها طرفداران بسیار زیادی داشته باشد و دیگر نیازی به امتحان کردن روش های مختلف برای رفع موهای زائد بدن نیست. احتمالاً شما هم شایعات لیزر موهای زائد را شنیده اید و این مسائل ذهن شما را به خود درگیر کرده است و نمی دانید که آیا باید آنچه که شنیده اید را باور کنید یا خیر.

اگرچه در چند سال اخیر لیزر محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده است اجازه دهید به طور دقیق به بررسی فناوری بپردازیم و شایعات لیزر را ارزیابی کنیم. در این مقاله بهترین متخصص پوست و مو به سوالات ما درباره شایعات لیزر پاسخ داده است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

شایعه اول: لیزر یک روش دردناک است

شاید اسم لیزر کمی ترسناک به نظر برسد اما واقعیت این است که لیزر اصلاً دردناک نیست البته باید خاطرنشان کنیم که این مسئله در همه افراد یکسان نمی باشد و به آستانه تحمل درد در آنها بستگی دارد. برخی از افراد می توانند درد زیادی را تحمل کنند حال آنکه بریدگی خفیف پوست جیغ برخی دیگر را در می آورد.

آیا لیزر درد دارد؟
آیا لیزر درد دارد؟

از آنجایی که هر فردی ویژگی های منحصر به خودش را دارد این مسئله نیز کاملا شخصی است. تعدادی از افرادی که موهای زائد خود را لیزر کرده‌ اند می ‌گویند اولین جلسه لیزر برای آنها دردناک بوده است حال آنکه اکثر افراد ادعا می کنند سوزش خفیفی را احساس کرده اند که اصلا قابل مقایسه با اپیلاسیون نیست.

ما در مرکز لیزر مشهد از جدیدترین دستگاه لیزر استفاده می ‌کنیم که مجهز به سیستم خنک کننده هستند و حس خوبی را برای شما در طول درمان به وجود می ‌آورند به این ترتیب ممکن است درد و سوزش بسیار ناچیزی را احساس کنید.

شایعه دوم: لیزر برای افراد سبزه کاربرد ندارد

در ابتدای پیدایش لیزر فقط افراد می توانند متقاضی درمان با این فناوری جدید باشند که رنگ پوست آنها روشن و موهای زائد شان تیره بود. افرادی که رنگ پوست آنها سبزه بود و تحت درمان با لیزر قرار گرفته بودند به شدت دچار سوختگی و تاول پوستی شده بودند.

به تدریج و با پیشرفت علم و فناوری دستگاه های جدید برای افرادی که رنگ پوست آنها سبزه است نیز طراحی شد تا آنها هم بتوانند از مزایای لیزر بهره‌ مند شوند. در حال حاضر هیچ گونه محدودیتی در خصوص استفاده از لیزر برای افرادی که رنگ پوست آنها گندمی، سبزه یا تیره است وجود ندارد.

شایعه سوم: درمان با لیزر سال ها طول می کشد

این جمله اشتباه محض است چراکه فقط ۴ تا ۵ جلسه طول می ‌کشد تا حدود ۹۰ درصد از موهای زائد شما از بین برود و به طور کلی حدود ۴ تا ۶ هفته بین جلسات درمان با لیزر فاصله زمانی وجود دارد و نهایتاً پس از چند ماه همه موهای زائد شما از بین خواهد رفت.

تعداد جلسات لیزر
تعداد جلسات لیزر

تعداد جلسات مورد نیاز برای لیزر موهای زائد به عواملی از قبیل تراکم موها، رنگ موها، رنگ پوست و نوع دستگاه مورد استفاده و مواردی از این قبیل بستگی دارد. پزشک پس از انجام ارزیابی‌ های اولیه می تواند تعداد جلسات مورد نیاز برای تکمیل برنامه درمان با لیزر را مشخص کند.

شایعه چهارم: لیزر یک روش بسیار گران قیمت است

هزینه لیزر موهای زائد در همه جلسات یکسان است و قیمت جلسه اول لیزر با سایر جلسات هیچ گونه تفاوتی ندارد. اگر قرار است شما به لیزر موهای زائد پشت لب خود بپردازید قطعاً هزینه ای که باید پرداخت کنید کمتر از هزینه لیزر موهای زائد کمر یا بیکینی است.

اگر هر گونه سوالی درباره هزینه لیزر موهای زائد دارید قبل از شروع درمان با پزشک خود صحبت کنید تا همه چیز را برای شما روشن کند. در واقع هزینه درمان با لیزر در بلند مدت بسیار به صرفه است زیرا شما یک بار هزینه می کنید و در عوض یک عمر از دردسرهای شیو کردن و اپیلاسیون و هزینه ای که باید برای آن ها بپردازید خلاص خواهید شد.

شایعه پنجم: لیزر خطر دارد

پنجمین مورد از شایعات لیزر به موضوع خطرناک بودن آن مربوط است. در حقیقت لیزر موهای زائد هیچ گونه خطری ندارد زیرا در این روش از نور لیزر استفاده می شود که به هیچ عنوان توانایی نفوذ به درون اندام های داخلی بدن و تاثیر گذاری بر روی آن‌ها را ندارد.

آیا لیزر خطر دارد؟
آیا لیزر خطر دارد؟

نور لیزر فقط می ‌تواند فولیکول ‌های مو را هدف قرار دهد و آنها را از بین ببرد از آنجایی که طول موج آن بسیار کوتاه است نمی تواند از پوست عبور کند و وارد اعضای داخلی شود پس با خیال راحت لیزر کنید.

شایعه ششم: لیزر باعث افزایش رشد و ضخامت موها می شود

لیزر به هیچ عنوان باعث افزایش رشد و ضخامت موهای زائد نمی شود و در واقع خلاف این موضوع حقیقت دارد یعنی پس از هر جلسه شما شاهد کاهش ۱۰ تا ۲۵ درصدی موهای زائد خود خواهید بود و این مسئله به خوبی قابل مشاهده است.

شما پس از هر جلسه درمان با لیزر، کاهش قابل توجه مو های زائد خود را احساس خواهید کرد و به تدریج موهای زائد شما کم پشت و نازک تر می شود و در نهایت روش آنها متوقف خواهد شد زیرا فولیکول های تولید کننده آن ها از بین می رود.

شایعه هفتم: پس از بارداری موهای لیزر شده رشد می کنند

معمولا دیدن تعدادی موی زائد پس از بارداری و زایمان حتی با وجود تکمیل کردن برنامه درمان با لیزر امری غیر عادی نیست. در این دوران این احتمال وجود دارد که به علت تغییرات ایجاد شده در سطح هورمون های بدن پس از بارداری تعدادی موی زائد شروع به رشد کنند.

رشد موهای لیزر شده پس از بارداری
رشد موهای لیزر شده پس از بارداری

پزشکان به خانم هایی که موهای زائد خود را لیزر کرده اند و سپس باردار شده اند توصیه می کنند تا زمانی که سطح هورمونهای آنها به حالت عادی برنگشته است برای شارژ مجدد لیزر اقدام نکنند.

شایعه هشتم: لیزر باعث ناباروری می شود

این مسئله به هیچ عنوان حقیقت ندارد زیرا همان طور که در قسمت بالا اشاره کردیم طول موج پرتوهای لیزر بسیار کوتاه است و اصلاً توانایی نفوذ به درون بدن را ندارند.

حتی اگر شما برای لیزر موهای زائد ناحیه بیکینی خود اقدام کرده باشید جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد چرا که پرتوهای لیزر توانایی تاثیر گذاری بر روی اندام های تولید مثل را ندارند. پس نگران نباشید.

شایعه نهم: لیزر فقط مخصوص خانم ها است

برخی از افراد تصور می کنند که فقط خانم ها می توانند متقاضی درمان با لیزر باشند اما در حقیقت آقایان نیز جز طرفداران پر و پا قرص لیزر هستند. برخی از آقایان به دلایل متعدد بدن پر مویی دارند و شیو کردن مداوم صورت و سایر نقاط بدن آنها را خسته کرده است. این مسائل باعث شده است که به دنبال یک راه حل دائمی برای برطرف کردن موهای زائد خود باشند، لیزر توانسته است آنها را به خواسته شان برساند.

شایعات لیزر
شایعات لیزر

شاید برای تان جالب باشد بدانید برخی از آقایانی که نقاط گسترده‌ ای از موهای سر آنها دچار ریزش شده است و مقدار بسیار کمی مو روی سر آنها وجود دارد از لیزر برای صاف و یکدست کردن سر خود استفاده می کنند تا دیگر نیازی به تیغ کشیدن نداشته باشند.?

امیدواریم با اطلاعاتی که تاکنون در اختیار شما قرار داده ایم که توانسته باشیم پاسخگوی همه نگرانی ‌های شما باشیم.

مترجم: لیلا عبدالملکی

لینک منبع

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments