اکنه های پوستی

رژیم غذایی مناسب اکنه چیست ؟

درمان آکنه
اکنه

اگر شما هم به اکنه های پوستی دچارید و روش‌های متفاوتی را برای رفع آن امتحان کرده‌اید ولی به نتیجه مطلوبی دست نیافته اید،با مصرف مواد غذایی ذیل از شر اکنه ها راحت شوید :

1.عصاره لیمو

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

عصاره لیمو نقشی اساسی در رفع مواد زائد اسیدی و پاکیزگی کبد ایفا میکند .این ماده حاوی اسید سیتریک است که انزیمهایی نابود کننده سموم خونی را تولید میکند .همچنین این ماده روزنه های پوستی را باز کرده و باعث زیبایی پوست می‌شود .

2.لبنیات

لبنیاتی همانند شیر کم چرب منبع مناسبی برای ایجاد بافت های پوستی است و حاوی میزان زیادی از ویتامین آ نیز میباشد .اگر نمی‌خواهید اضافه وزن داشته باشید ،محصولات شیری مانند پنیر دلمه شده و شیر های کم چرب را انتخاب کنید .از مصرف زیاد پیتزا به دلیل پنیر داخل آن بپرهیزید زیرا نوعی غذای آماده به حساب می‌آید .

3.سرئال و فیبر

سرئال ها و به‌خصوص نان قهوه ای حاوی میزان زیادی از فیبر هستند .سلنیوم و فیبر هم از پوست شما در برابر لکه های پوستی و نشان های باقی‌مانده از مشکلات پوستی کمک میکنند .همچنین این مواد از افتاب سوختگی جلوگیری میکنند .

4.رژیم غذایی متعادل

رژیم غذایی سالم و متعادل اهمیت زیادی داشته و باید حاوی برنج ،نان (فیبر )،پروتئین های سبزیجات مانند لوبیا و جوانه گندم ،سبزیجات برگ دار مانند اسفناج ،مواد گیاهی مانند گیشنیز ،نعناع یا برگ چای ،سبزیجات سبز مانند فلفل دلمه ای و ماهی و گوشت مانند پروتئین مرغ و فیبر باشد .از مصرف گوشت قرمز خودداری کرده سالاد های ترکیبی با روغن زیتون و میوه را انتخاب کنید .از مصرف مواد شیرین بپرهیزید زیرا اکنه های شما به سرعت بهبود نمی یابند و زمان بهبود آن‌ها بیشتر می‌شود .

5.اب

آب مهم‌ترین روش برای دفع مواد زائد و سمی از بدن است .سعی کنید روزانه 8 تا 10 لیوان آب بنوشید و نوشابه های رژیمی را کنار بگذارید .اب به حمل بهتر اکسیژن و مواد مغذی به اعضای داخلی بدن کمک میکند و ارگانهای بدن شما را تغذیه کرده و از بروز اکنه های پوستی جلوگیری میکند .کم آبی خود عاملی برای پیری پوست و بروز اکنه است .

اگر شما از این رژیم غذایی استفاده کنید ،پوستی سالم خواهید داشت که عاری از هر گونه اکنه است .

[divider]

نگارنده :فرحناز آل احمد

گروه پزشکان تهران اسکین 

[divider]

تهران اسکین ارائه دهنده ی بهترین خدمات  در زمینه لیزر درمانی با نازلترین قیمت ها  !!

2 عامل اصلی تعیین کننده موفقیت لیزر درمانی است : مهارت متخصص و دستگاه مورد استفاده.

در مطب های تخصصی معرفی شده از طرف این سایت از متخصصین به رسمیت شناخته شده و آموزش دیده در استفاده از تکنولوژی لیزر استفاده می شود. سطح مهارت این افراد بسیار بالا و دارای مدارج علمی شایان توجه ایی هستند که باعث اعتماد مراجعین به آنها می شود.

در شعبه های مختلف این مرکز از دستگاه های به روز و متفاوت استفاده می شود که شانس انتخاب “گزینه مناسب” را به مراجعین می دهد تا بهترین نتیجه را داشته باشند.

برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

لیزر موهای زائد

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments