رفع چروک پیشانی

رفع چروک پیشانی با بوتاکس | تزریق بوتاکس و ژل برای صورت | بهترین متخصص زیبایی در تهران| مرکز برکه

رفع چروک پیشانی

رفع چروک پیشانی با بوتاکس

چندی پیش در یک مجله مد و زیبایی روش های مختلف برطرف کردن چین و چروک های پیشانی را مطالعه می کردم .متاسفانه متوجه شدم هنوز افراد زیادی هستند که به دنبال متدهای سنتی برای رفع این مشکل هستند و انواع ترکیبات ناسالم و عجیب و غریب را برای پوست خود استفاده می کنند و پس از مدتی دچار عوارض و مشکلاتی می شوند که برطرف کردن آن ها بسیار چالش برانگیز و سخت خواهد بود.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

رفع چروک پیشانی
رفع چروک پیشانی

نکته ای که در این میان به وضوح روشن و مبرهن بود این است که هنوز افراد بسیاری هستند که هیچ گونه اطلاعاتی راجع به عملیات های زیبایی ندارند و تصورشان بر این است که انجام هرکدام از آن ها می تواند عواقب وحشتناکی به همراه داشته باشد.

اما باید بگوییم که مدت هاست چنین مسائلی به طور کامل حل شده اند و در صورتی که یک پزشک متخصص چنین عملیات هایی را برای شما انجام دهد ، دچار هیچ گونه مشکلی نخواهید شد.

یکی از رایج ترین روش های رفع چروک پیشانی ، تزریق بوتاکس است.

اما آیا می دانید که بوتاکس چیست ؟ با روش کار آن آشنا هستید ؟ آیا می دانید مکانیزم اثر آن به چه صورت است ؟ در این مطلب تصمیم داریم به تمام این سوالات پاسخ دهیم و بگوییم که چرا بوتاکس، بهترین روش رفع چروک پیشانی به حساب می آید. با ما همراه باشید.

بوتاکس نوعی سم غیرفعال است که در نواحی پُر چین و چروک صورت تزریق می شود و مسیر سیگنال های مغزی به عضلات را مسدود می کند و به این ترتیب ، مانع از حرکات غیرضروری و ناسالم آن ها می شود و این گونه موجب رفع چین ها شده و هم چنین از بروز آن جلوگیری به عمل می آورد.

تصور عموم بر این است که به هنگام تزریق بوتاکس، کلیه حالت های بیانی چهره ی خود را از دست می دهند و ابروهای آن ها بالا رفته و همیشه حالت متعجبی خواهند داشت.

اما چنین تصوری کلیشه ای بوده و امروزه با وجود بوتاکس های مرغوب و اصل، چنین اتفاقاتی کمتر رخ می دهد.

علاوه بر این یک پزشک متخصص زیبایی، می تواند به خوبی آناتومی چهره ی شما را بررسی کرده و بهترین میزان تزریق بوتاکس را برای شما مشخص کند.

بوتاکس عوارض جانبی بسیار کمی دارد و هرگونه تورم و قرمزی پس از تزریق آن موقتی بوده و در صورت مراقبت صحیح، به سرعت از بین می روند. توصیه می کنیم دستورالعمل های پزشک خود را به دقت دنبال کنید تا از بروز هرگونه عواقب جبران ناپذیر جلوگیری کرده باشید.

رفع چروک پیشانی
رفع چروک پیشانی

بهترین مرکز تزریق بوتاکس و ژل

مرکز زیبایی و لیزر برکه ، افتخار دارد که کلیه خدمات تزریق بوتاکس و ژل را به شما عزیزان ارائه کند. کلیه مواد استفاده شده در این مرکز اورجینال بوده و بهترین کیفیت را دارا هستند. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و هم چنین اخذ نوبت از این مرکز به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.

درمان قطعی چروک

کرم ها و محصولات مختلفی وجود دارند که تضمین می کنند تمام چین و چروک های صورت شما را برطرف کرده و نتیجه ی مورد نظر شما را به دست بیاورند. اما فریب جملات تبلیغی این قبیل محصولات را نخورید. بسیاری از این محصولات، تاثیرات اندکی به همراه داشته و پس از قطع مصرف آن ها، چروک و چین ها به سرعت به صورت شما برمی گردند.گرچه هنوز هیچ گونه درمان قطعی ای برای رفع چین و چروک ها وجود ندارد اما تزریق بوتاکس یکی از موثرترین روش ها و متدهای درمانی به حساب می آید.

رفع چروک پیشانی
رفع چروک پیشانی

مزایای بوتاکس :

بیش از 90 درصد چین های پیشانی را از بین می برد

یکی از کم عوارض ترین و بی خطرترین روش های ممکن است

هزینه ی تزریق بوتاکس به نسبت دیگر روش های زیبایی ( مانند جراحی) بسیار به صرفه و منطقی است

گرچه تزریق بوتاکس نیز عملیاتی موقت است اما اثرات آن بر روی پوست شما به قدری فوق العاده خواهد بود که به طور قطع؛ دوباره اقدام به انجام آن خواهید کرد.

البته باید در نظر داشته باشید که میزان دقیق تزریق بوتاکس به نظر پزشک بستگی دارد.

شایعات مختلفی که راجع به ضرر داشتن تزریق بوتاکس وجود دارد، بیشتر به خاطر مصرف بی رویه آن است. با جستجوی کوچکی در اینترنت می توانید تصاویر وحشتناک زیادی را ببینید که فرد به علت افراط در تزریق بوتاکس ، چهره ی طبیعی خود را از دست داده است.

سلبریتی های زیادی هستند که این روش را انجام داده اند اما به خاطر داشته باشید که زیبایی و جوانی بخشی از زندگی حرفه ای این دسته افراد مشهور است و به همین خاطر با پا گذاشتن به سنین پیری؛ دچار نوعی وسواس می شوند و در انجام عملیات های زیبایی زیاده روی می کنند و همین مسئله موجب خواهد شد که عوارض افراط در انجام این عملیات ها در چهره شان بروز پیدا کرده و ظاهر وحشتناکی را برایشان به همراه داشته باشد.

رفع چروک پیشانی
رفع چروک پیشانی

علت چروک پیشانی در جوانی

یکی از سوالات رایجی که درباره تزریق بوتاکس وجود دارد این است که آیا سن مشخصی برای انجام این کار وجود دارد یا این که هر شخصی می توان اقدام به تزریق بوتاکس نماید ؟!
در پاسخ به این سوال باید بگوییم که ظاهر شدن چین و چروک روی پیشانی هیچ ارتباطی مشخصی با بالا رفتن سن ندارد و جوانان بسیاری هستند که دچار چنین مشکلی می شوند.

اما علت بروز این چروک ها چیست ؟

به طور طبیعی ، آناتومی چهره ی افراد با یکدیگر متفاوت است و همین ساختار کلی چهره ی بر روی بروز چین و چروک تاثیر می گذارد. علاوه بر این حالت های بیانی چهره نیز در این روند بی تاثیر نیست.

به عنوان مثال ، بالا انداختن مداوم ابروها و حالت تعجب همیشگی که بخشی از شخصیت افراد است ، می تواند منجر به ظهور زودهنگام چروک روی پیشانی شود.

رفع چروک پیشانی
رفع چروک پیشانی

یا این که خنده های مداوم و حالت حرف زدن نیز می تواند باعث چروک افتادن اطراف دهان شود.

اما لازم نیست که نگران باشید. همین امروز مصرف ترکیبات گیاهی و سنتی را فراموش کرده و به دنبال متدی علمی مانند تزریق بوتاکس باشید و برای همیشه از شر چروک های صورت خود خلاص شوید.

مترجم و محقق : ندا ناصری

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments