رفع جای جوش صورت

رفع جای جوش صورت و بهترین متدهای درمانی : مرکز برکه چه پیشنهادی دارد؟

رفع جای جوش صورت

رفع جای جوش صورت از مهمترین نگرانی های افراد در زمینه ی زیبایی ظاهری است. روش های متعددی برای این کار وجود دارند، اما بهترین آنها عمل های زیبایی و به خصوص میکرودرم ابریژن است.

مرکز زیبایی برکه با دراختیار داشتن کادری مجرب و بهترین دستگاه های روز دنیا، آماده ی ارائه یخدمات میکرودرم به متقاضیان عزیز می باشد. شما هم اکنون می توانید برای تعیین نوبت مشاوره و درمان از اینجا با ما تماس بگیرید.

برای آشنایی بیشتر با میکرودرم، به عنوان درمانی برای رفع جای جوش، در ادامه ی مقاله همراه ما باشید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

میکرودرم ابریژن چه کاری می تواند برای جای جوش بکند؟

جای جوش یا زخم های آکنه نشانه های باقی مانده از آسیب های پوستی قدیمی هستند. این زخم ها زمانی که با بالا رفتن سن ، پوست شروع به از دست دادن کلاژن و الیاف پروتئینی ،که پوست را صاف و نرم نگه می دارند، میکند، بیشتر خودشان را نشان می دهند. همچنین قرار گرفتن در معرض نور خورشید نیز می تواند آنها را بیشتر نشان دهد.

اما این به آن معنا نیست که جای جوش ها برای همیشه باقی خواهند ماند. درمان میکرودرم ابریژن یکی از گزینه های درمانی گوناگون برای رفع جای جوش صورت است.

رفع جای جوش صورت
رفع جای جوش صورت

با استفاده از این روش متخصص پوست از یک دستگاه کوچک دستی برای برداشتن لایه ی بیرونی پوست (اپیدرم) استفاده می کند. این درمان پوست صاف و خوش رنگ موجود در لایه ی زیرین را  بیرون می کشد.

شما می توانید این درمان را در یک کلینیک یا مرکز تخصصی درمان پوست دریافت کنید.

آیا درمان میکرودرم برای همه ی انواع زخم های آکنه مناسب است؟

مکیرودرم ابریژن  بهترین درمان برای انواع خاصی از زخم های آکنه ی فشرده است، که باعث ایجاد چاله در پوست می شوند. این درمان تنها برای زخم های آکنه ی فشرده ای استفاده می شود که در برابر اپیدرم مسطح هستند. مکیرودرم ابریژن زخم های ناشی از بسته های یخ را که عمیق تر از سایر زخم های آکنه هستند بهبود نخواهد بخشید .

میکرودرم ابریژن ممکن است برای درمان افرادی که در معرض ابتلا به ناهنجاری های پوستی خفیف تا متوسط هستند مناسب باشد. علاوه بر برداشتن سلول های مرده ی پوست که می توانند منافذ پوستی را مسدود کنند، این درمان همچنین از چرب شدن بیش از حد این منافذ جلوگیری می کند.

رفع جای جوش صورت
رفع جای جوش صورت

اگر در معرض یک ناهنجاری پوستی کیستیک هستید، با متخصص پوست خود در مورد گزینه های درمانی خود صحبت کنید. در این موارد، میکرودرم ابریژن ممکن است التهاب شما را تشدید کند. متخصص پوست ممکن است یکی دیگر از روش های درمانی را به شما توصیه کند یا پیشنهاد دهد که تا زمانی که آکنه پاک شود، درمان میکرودرم را متوقف کنید.

هزینه میکرودرم چقدر است

بیمه های درمانی معمولا هزینه ی درمان های زیبایی مانند میکرودرم ابریژن تقبل نمی کند. پیش از شروع درمورد هزینه های درمان با متخصص پوست خود صحبت کنید تا ببینید آیا می توانید از پس هزینه های آن بربیایید یا خیر. عموما مراکز درانی پرداخت هزینه های درمان را برای بیماران قسط بندی می کنند.

تعیین دقیق هزینه های درمان برای هر فرد متفاوت. شرایط پوستی خاص هر نفر تعیین کننده ی تعداد جلسات درمانی مورد نیاز بوده و تعداد جلسات درمانی هزینه ی نهایی درمان را تعیین می کنند. برای تعیین قیمت با پزشک خود مشورت نمایید.

آماده سازی پیش از میکرودرم چگونه است؟

میکرودرم ابریژن در یک دفتر یا مرکز پوست انجام می شود. اگر چه لزوما لازم نیست از قبل برای این درمان آماده شوید، اما بهتر است هنگام حضور در مرکز آرایشی نداشته باشید..

متخصص پوست یا از یک قلم نوک الماس یا از یک وسیله تراش / خلاء استفاده می کند.اولی از سوزن های نوک الماس و دومی از کریستال های تیز برای تراش سطح پوست اسفاده می کند. پس از ر دو آنها سیستم خلاء که کارش مکش است، لایه ی تراشیده شده را بر می دارد.

طی درمان، ممکن است خراش های کوچکی را احساس کنید. دستگاه مورد استفاده همچنین ممکن است اثر ماساژی روی پوست شما داشته باشد و احساس سوزش خفیفی ایجاد کند.

هر جلسه درمان حدود 30 دقیقه طول می شکد. برای حصول نتیجه حداقل به چند جلسه ی درمانی نیاز خواهید داشت.

چه انتظاراتی می توان بعد از درمان میکرودرم داشت؟

بخشی از مزایای درمان میکرودرم ابریژن، نداشتن عوارض جانبی است. کریستال ها یا سوزن های نوک الماس مورد استفاده در این درمان برای تراش پوست، درد ندارند و به همین خاطر درمانگر نیازی ندارد از بی حسی موضعی استفاده کند.

یکی دیگر از مزایای میکرودرم ابریژن زمان بهبودی بسیار کوتاه آن است، که به شما اجازه می دهد بتوانید در ماه چندین جلسه ی درمانی را پشت سر بپذارید. پس از درمان نیازی به استراحت برای ریکاوری نخواهید داشت و بلافاصله می توانید فعالیت های روزانه ی خود را از سر بگیرید.

رفع جای جوش صورت
رفع جای جوش صورت

پس از هر جلسه درمان پوستتان را با یک مرطوب کننده مناسب برای نوع پوست خود بپوشانید. (متخصص پوست شما ممکن است توصیه های دراین زمینه خاصی داشته باشد.) همچنین در طول دوره ی درمانی، هر روز باید از کرم ضد آفتاب استفاده کنید. میکرودرم ابریژن می تواند پوست شما را نسبت به اشعه UV حساس تر کند، و منجر به سوختگی شود. این حساسیت به نور خورشید همچنین می تواند خطر ابتلا به آلرژی های مربوط به آفتاب را افزایش دهد.

میکرودرم ابریژن عوارض جانبی شایعی ندارد. هرچند اگر پوستتان حساس باشد یا رنگ تیره ای داشته باشد احتمال آن وجود دارد که به التهاب یا لکه های موقتی دچار شوید.

از بین بردن جای جوش بدن

درمان میکرودرم بیشتر کارکرد را برای پوست صورت دارد، اما برای از بین بردن جای جوش بدن هم مناسب است. با این تفاوت که با توجه به بافت متفاوت پوست بدن نسبت به صورت، متخصص درمان باید تنظیمات ویژه تری را بر روی دستگاه اعمال کند.

از بین بردن جای جوش با لیزر

اساس عملکرد لیزر نیزر با میکرودرم ابریژن همسان است. با این تفاوت که ابزار مورد استفاده تفاوت می کند. لیزر با استفاده از متمرکز کردن نور، حرار ت زیادی را تولید می کند که به صورت کنترل شده سطح پوست را می سوزاند و لایه ی مرده پوست را از بین می برد. این لایه برداری پوست را به تولید سلول های جدید تحریک کرده و سبب جوانسازی پوست و رفع جای جوش می شود.

سریعترین روش برای از بین بردن جای جوش

کرم های زیادی برای از بین بردن جای حوش وجود دارند، اما شما می توانید سریعترین نتیحه را از درمان های زیبایی بگیرید. این درمان های بدون جراحی، در کوتاه ترین زمان و با کم ترین عوارض جانبی جای جوش را از بین می برند. رایج ترین درمان های زیبایی برای از بین بردن جای جوش عبارتند از : میکرودرم ابریژن، میکرونیدلینگ، لیزر و هیدرودرم.

مترجم و محقق : ندا ناصری

بیشتر بدانید

مرکز زیبایی و برکه

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments