دکتر بوتاکس در همدان

دکتر بوتاکس در همدان : راهنمای انتخاب یک متخصص پوست خوب!

دکتر بوتاکس در همدان

دکتر بوتاکس در همدان و معرفی بهترین مراکز زیبایی استان!

امروزه دیگر خیلی بعید به نظر می آید که کسی با بوتاکس آشنایی نداشته باشد.همه می دانند که این ماده ی معجزه آسا چه اثراتی می تواند در رفع چین و چروک ها داشته باشد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

به همین خاطر در حال حاضر حتی در شهرستان های خیلی کوچک هم پزشکانی وجود دارند که تزریق بوتاکس را انجام می دهند اما خب ، به هرکسی که نمی شود اعتماد کرد.

دکتر بوتاکس در همدان
دکتر بوتاکس در همدان

پس باید چه کار کنیم؟

خب دیگر نگرانی لزومی ندارد، چرا که مجموعه ی تهران اسکین ، در هر شهری که باشید پزشکی معتبر و ماهر را سراغ دارد که به شما معرفی کند. بهتر است قبل از هر گونه تصمیمی سری به فهرست مراکز مورد تایید تهران اسکین در وب سایت بیاندازید و پزشکان معتبر و حرفه ای شهر خود را پیدا کنید.

اگر در همدان یا شهرهای همجوار نیز زندگی می کنید ، تهران اسکین پیشنهاد ویژه ای برای شما دارد.پزشکان مرکز زیبایی همدان افتخار دارند که کلیه ی خدمات بوتاکس و ژل را به شما عزیزان ارائه کند و علاوه بر این ، خدمات پوست و مو نیز در این مرکز ارائه می شود. کافیست بر روی لینک زیر کلیک کرده تا مستقیماً به صفحه ی مرکز همدان هدایت شوید :

مرکز زیبایی همدان و ارائه دهنده ی خدمات بوتاکس و فیلر

دکتر بوتاکس در همدان
دکتر بوتاکس در همدان

دکتر پوست خوب در همدان

چندی پیش بیماری برای عارضه ی اسکارهای آکنه ای به مجموعه ی تهران اسکین مراجعه کرده بود. این بیمار که مسیر زیادی را از همدان می آمد مدعی بود که با اعتماد بی جا به یکی از پزشکان پوست و زیبایی در شهر خودش ، دچار مشکلات وخیم پوستی شده بود و نه تنها هیچ گونه نتیجه ای از جلسات درمانی خود نگرفته ، بلکه جوش ها به نقاط دیگر بدنش نیز سرایت کرده بودند.

همین مسئله مجموعه ی تهران اسکین را به این فکر واداشت که از طریق یافتن بهترین دکتر پوست در همدان، باری را از دوش دیگر دوستان همدانی بردارد و دیگر نیازی به مراجعه به تهران برای پیگیری درمان خود نداشته باشند.

اما اصولا از کجا بفهمیم که یک پزشک پوست ، ماهر و حرفه ای است ؟چه معیارها و ملاک هایی برای این کار وجود دارد؟

در ادامه چندین فاکتوری که به شما برای انتخاب یک دکتر پوست خوب کمک می کند، را فهرست کرده ایم.با ما همراه باشید

در وهله ی اول پزشک شما باید حتما متخصص پوست و زیبایی باشد.به این معنی که دوره ی تخصص خود را در زمینه ی پوست گذرانده باشد.به همین خاطر اول از همه به دنبال مدرک نظام پزشکی وی باشید. غالب پزشکان مدرک خود را در مطب  نگه می دارند تا  بیمار بتواند از تخصص آن ها اطمینان حاصل کند.

 اما چرا این قدر روی این مسئله تاکید داریم ؟ متاسفانه دیده شده که خیلی از پزشکان با تخصص های جور واجور اقدام به تزریق بوتاکس یا دیگر مواد زیبایی می کنند و این مسئله ممکن است در آینده عوارض جانبی ناگواری به همراه داشته باشد.

اصولا تزریق بوتاکس گرچه کار ساده ای است اما نیاز به شناخت دقیق آناتومی چهره و هم چنین مکان عضلات صورت دارد.

بعد از آن باید به دنبال پزشکی بود که سابقه ای طولانی مدت در زمینه ی تزریق بوتاکس داشته باشد. در واقع همه چیز به میزان شناخت وی از صورت برمی گردد و این کار تنها از طریق تجربه ای طولانی مدت به دست می آید.

نکته ی مهم بعدی این است که بررسی کنید که آیا پزشک مربوطه از مواد با کیفیت و مرغوب برای عملیات بوتاکس استفاده می کند یا خیر!

خیلی مواقع دیده شده که در برخی مراکز از بوتاکس های چینی و تقلبی استفاده می شود و کمترین عارضه ای که تزریق این بوتاکس به همراه دارد ، کهیر و تاول های وخیم پوستی است.به همین خاطر حتما از پزشک خود بخواهید که پیش از تزریق بوتاکس ، جعبه ی آن را به شما نشان دهد.

دکتر پوست خوب در همدان
دکتر پوست خوب در همدان

در حال حاضر بهترین بوتاکس های موجود در بازار شامل موارد زیر است :

بوتاکس دیسپورت

بوتاکس لینوریز

بوتاکس مصپورت(ایرانی)

نکته ی خیلی مهم : در حال حاضر نوعی از بوتاکس دیسپورت به بازار عرضه شده که پرچم کانادا روی جعبه ی آن است.با این که برند این بوتاکس دیسپورت است اما کاملا ساخت چین می باشد و کاملا تقلبی است و گزارش های زیادی از بروز عوارض جانبی ناشی از تزریق این بوتاکس وجود دارد. به همین خاطر حتما توجه داشته باشید که از این بوتاکس استفاده نکنید.

در وهله ی بعد ، یک پزشک ماهر و حرفه ای کار خود را جدی می گیرد و اولین نشانه ی این کار برگزاری یک جلسه ی مشاوره است.

در طول این جلسه پزشک راجع به نواحی صورت که نیاز به تزریق بوتاکس دارند با شما صحبت می کند و بهترین میزان تزریق را برای شما در نظر می گیرد.

در نهایت این که تمام این مسائل گرچه فاکتورهای خیلی مهمی به حساب می آیند اما پیدا کردن پزشکی که تمام این معیارها را یک جا با هم داشته باشد ، شاید برای فرد سخت باشد. به همین خاطر مجموعه ی تهران اسکین به جای شما کار جستجو را انجام داده است و بهترین ها را به شما معرفی می کند.

بهترین دکتر متخصص پوست در همدان

برای یافتن و ارتباط گرفتن با بهترین دکتر متخصص پوست در همدان کافیست که بر روی لینک زیر کلیک کنید تا مستقیماً با همکاران ما در این مراکز صحبت کنید و راجع به خدمات پوستی مختلفی که ارائه می کنند، سوالات خود را بپرسید.

به خاطر داشته باشید که مجموعه ی تهران اسکین ، بیش از هر چیز دیگری به کیفیت خدمات یک مرکز توجه می کند و تلاش دارد که بهترین ها را به شما معرفی کند.

بهترین دکتر متخصص پوست در همدان
بهترین دکتر متخصص پوست در همدان

لینک آدرس و شماره تماس مرکز زیبایی همدان

آدرس مراکز لیزر در همدان

یکی از سوالاتی که در رابطه با مراکز مختلف زیبایی پرسیده می شود ، این است که آیا علاوه بر خدماتی مثل بوتاکس و فیلر ، آیا لیزر موهای زائد نیز انجام می شود؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که مرکز زیبایی همدان افتخار دارد که لیزر موهای زائد را با بهترین و جدیدترین دستگاه ها به شما عزیزان ارائه کند.

کافیست که بر روی لینک زیر کلیک کرده و از تعرفه ی خدمات لیزر و آدرس این مرکز مطلع شوید :

مرکز لیزر همدان

مترجم و محقق : ندا ناصری

لینک منبع

3.7 3 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments