دوره لیزر موهای زائد

دوره لیزر موهای زائد چقدر طول می کشد؟ | مرکز زیبایی برکه

دوره لیزر موهای زائد چقدر طول می کشد؟ 

دوره لیزر موهای زائد برای هر فرد، بسته به شرایط منحصر به فردش متفاوت است. دوره لیزر موهای زائد معمولا چند ماه طول می کشد. اما این دوره برای برخی طولانی تر و برای برخی کوتاه تر است.

دوره لیزر موهای زائد
دوره لیزر موهای زائد

مرکز لیزر برکه با در اختیار داشتن کادری مجرب، متشکل از پزشکان و متخصصان حرفه ای و کارآزموده، به بهترین و جدیدترین دستگاه های لیزر روز دنیا  مجهز بوده و آماده ی ارائه ی خدمات لیزر موهای زائد به متقاضیان عزیز می باشد. شما می توانید هم اکنون برای اطلاع از لیست تعرفه ها و تماس برای تعیین وقت مشاوره و درمان اینجا را کلیک کنید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

برای آگاهی از دوره لیزر موهای زائد بهتر است بیشتر با این درمان زیبایی آشنا شوید تا حدس نزدیکتری نسبت به دوره ی درمانی احتمالی خودتان داشته باشید. در ادامه به نکاتی که بهتر است پیش از انجام لیزر موهای زائد از آنها آگاه باشید اشاره خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

درباره درمان لیزر موهای زائد

وعده شکستن تیغ اصلاح و خلاص شدن از شر ریشه های نوک تیز باقی مانده از اصلاح، وسوسه انگیز است. به همین دلیل درمانی مانند رفع موهای زائد با استفاده از لیزر بسیار محبوب شده است. اما آیا لیزر موهای زائد ، انتخاب خوبی برای شما هست؟ و چه انتظاراتی می توانید از آن داشته باشید؟

این ها سوالات خوبی هستند که پیش از انجام لیزر موهای زائد بهتر است جواب آنها را بدانید. هنگامی که بسیاری از مردم از لیزر موهای زائدی که انجام داده اند اظهار رضایت و خوشحالی می کنند، بهتر است بدانید که این درمان ممکن است مناسب همه نباشد. علاوه بر آن تبادر به شرکت کردن در چند جلسه ی محدود لیزر موهای زائد برای کسب تجربه از اینکه آیا این درمان مناسب شما هست یا نه هم، روش ارزانی نخواهد بود.

اما حتی اگر این کار را هم بکنید نمی توانید صد در صد از شر موهای زائد خلاص شوید، هرچند از دست اصلاح و ریشه های نوک تیز راحت می شوید. (دوره لیزر موهای زائد)

لیزر موهای زائد چگونه عمل می کند؟

در فرآیند لیزر موهای زائد دستگاه،  اشعه ی لیزری برای هدف گیری، تخریب و سوزاندن ملانین(رنگدانه های تیره) موجود در ریشه ی مو می فرستد.

به همین خاطر است که لیزر موهای زائد روی موهای تیره بسیار خوب عمل می کند. لیزر همچنین ملانین موجود در پوست های تیره را هدف قرار می دهد، که این امر می تواند موجب رنگ پریدگی شود و به همین علت است که برای پوست های تیره تر باید از دستگاه های ویژه تری استفاده شود.

مو در سه فاز رشد می کند : رشد کردن، استراحت و ریزش. لیزر و اشعه های نوری مو را در مرحله ی رشد هدف میگیرند. به همین دلیل بهتر است پیش از جلسه لیزر موهای خود را با تیغ اصلاح کنید.(دوره لیزر موهای زائد)

بعد از دران موها طی 10 الی 14 روز می ریزند.

در روز دهم برای کمک به تراش پوست و رفع موهای زائد، در حمام از محصولات موبر استفاده کنید. یک ایده ی خوب دیگر استفاده از محصولاتی است که پزشک زیبایی پس از درمان مصرف آنها را به شما توصیه می کند. در مصرف آنها به دقت دستورات مصرف را رعایت نمایید.

دوره لیزر موهای زائد
دوره لیزر موهای زائد

دوره لیزر موهای زائد

مدت زمانی که در مرکز درمانی می گذارید، خودش خیلی طول نمی کشد. معمولا فرآیند هر جلسه لیزر از 30 دقیقه تجاوز نمی کند. با این وجود، زمان درمان به ناحیه ای بستگی دارد که آن را لیزر می کنید. به عنوان مثال، لیزر کمر یا پاها ممکن است یک یا دو ساعت طول بکشد، در حالیکه لیزر پشت لب ممکن است  فقط چند دقیقه طول بکشد.

پس از اولین جلسه ی درمان لیزر نتایج را مشاهده خواهید کرد، اما این نتایج موقتی است و به معنی پایان درمان نیست. معمولا برای کاهش 70 تا 80 درصدی رشد موهای زائد ، به چهار تا شش جلسه درمانی با فاصله ی چهار هفته ای احتیاج است. برای حصول بهترین نتایج، درمان های ترمیمی معمولا سالی یکبار باید انجام شود. و این درمان های ترمیمی ممکن است برای چند سال تداوم داشته باشند.(دوره لیزر موهای زائد)

لیزر موهای زائد بیکینی

بیکینی یکی از نواحی بدن است که مردم بیشتر از سایر نواحی تمایل به لیزر آن دارند. به واسطه ی حساسیت این ناحیه، عموم باور دارند که لیزر موهای زائد بیکینی حساستر است و خطرات زیادی دارد. در حالی که این باور اشتباه است. لیزر موهای زائد بیکینی با لیزر سایر نواحی بدن تفاوتی نمی کند و کاملا ایمن است.

لیزر موهای زائد مردان

به دلیل ضخیم تر بودن موهای زائد بدن مردان، عموما لیزر موهای زائد مردان کمی وقت گیر تر و شدیدتر خواهد بود. اما این به معنی ایمینی و تاثیر کمتر نیست.تنها شدت لیزر برای مردان کمی بیشتر خواهد بود و به جلسات درمانی بیشتری نیاز دارند.

دوره لیزر موهای زائد
دوره لیزر موهای زائد

هزینه  لیزر موهای زائد صورت

هزینه ی لیزر موهای زائد صورت برای هر فرد متفاوت است تعیین دقیق هزینه به شرایط منحصر به فرد بیمار و تعداد جلساتی درمانی که احتیاج دارد بستگی دارد. برای مثال از آنجاییکه موهای زائد صورت مردان معمولا ضخیم تر از زنان است، طبعا به تعداد جلسات درمانی بیشتری نیاز دارند و هزینه ی لیزر برای انها اندکی از زنان بیشتر است.

فاصله بین جلسات لیزر موهای زائد

فرآیند درمانی لیزر موهای زائد نیاز دارد که ریشه های مو در پوست وجود داشته باشند تا بتواند آنها را بسوزاند و از بین ببرد. و برای تکمیل و اثر بخشی، این کار باید چندین بار تکرار شود تا ریشه کاملا از بین برود. به همین خاطر بعد از هر جلسه درمان و با سوزانده شدن ریشه، به زمان احتیاج است تا ریشه دوباره جوانه بزند و آماده لیزر باشد. به همین خاطر فاصله ی بین جلسات لیزر معمولا بیش از یک هفته است.

فاصله بین جلسات لیزر موهای زائد معمولا بین 4 تا 8 هفته، بسته به شرایط هر فرد طول می کشد. و فرآیند کامل  لیزر موهای زائد معمولا به 6 الی 10 جلسه درمان احتیاج دارد.(دوره لیزر موهای زائد)

نکات قبل از لیزر موهای زائد

اطلاعات زیادی درباره نکات قبل از لیزر موهای زائد وجود دارد که در اینجا مجال اشاره ی کامل به آن نیست. اما به یاد داشته باشید، در دوره ی لیزر موهای زائد، در فاصله بین جلسات هیچگاه موهای زائد خود را اپیلاسیون نکنید. تا تکمیل فرآیند درمانی فقط مجاز هستید از تیغ زدن یا شیو کردن استفاده نمایید. در واقع پیش از هر جلسه ی لیزر باید موهای زائد دوباره رشد کرده را با تیغ اصلاح شیو کنید تا فقط ریشه های موهای زائد در پوست باقی مانده باشد.

مترجم و محقق : ندا ناصری

بیشتر بدانید

مرکز لیزر برکه

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments