هزینه عمل جراحی هموروئید چقدر است؟ تشخیص و درمان | بهترین جراح همورئید

حقایقی در مورد جراحی هموروئید که پزشکان از گفتن آن خودداری می کنند | دوره بهبودی بعد از عمل هموروئید

حقایقی در مورد جراحی هموروئید که پزشکان از گفتن آن خودداری می کنند | دوره بهبودی بعد از عمل هموروئید

حقایقی در مورد جراحی هموروئید که پزشکان از گفتن آن خودداری می کنند | دوره بهبودی بعد از عمل

هموروئید می تواند واقعاً ناراحت کننده باشد و گاهی باعث می شود شما در تمام طول روز درد بکشید.  یکی از بهترین و سریع ترین راهکارها برای از بین بردن این مشکل ، این است که هموروئید را به طور کامل برطرف کنید که این کار با کمک جراحی انجام می شود.

دوره بهبودی پس از عمل جراحی هموروئید به طور معمول از یک تا دو هفته با توجه به نوع عمل و عوامل دیگری مانند شدت هموروئید ، تعداد هموروئید ها و همچنین نوع درمان متفاوت است.  در طول زمان ریکاوری انتظار درد و ناراحتی را داشته باشید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

اما با راهنمایی های مفیدی که ما در مورد مراقبت های ویژه تا چند روز پس از عمل جراحی به شما می کنیم ، می توانید درد و ناراحتی را در عرض مدت کوتاهی کاهش دهید.

در صورتی که به هموروئید مبتلا هستید ، با یک متخصص جراحی معتبر و با تجربه مشورت کنید.  متخصصان جراحی ما آماده مشاوره و ارائه خدمات درمانی به شما عزیزان می باشند.  برای گرفتن وقت از مرکز زیبایی و لیزر برکه اینجا کلیک کنید.

 

7 نکته که به بهبودی سریع پس از هموروئیدکتومی کمک می کند

حقایقی در مورد جراحی هموروئید که پزشکان از گفتن آن خودداری می کنند | دوره بهبودی بعد از عمل

1. تغییر سبک زندگی

بعد از مداخله جراحی ، بیمار باید یک هفته یا بیشتر استراحت کند.  به این دلیل  که اگر بیمار استراحت کافی نکند ممکن است زخم ها باز شوند و مشکلاتی ایجاد کند.  اگر وزن بدن شما بیش از حد باشد ، توصیه می شود بعد از این عمل جراحی وزن کم کنید.  کم کردن وزن باعث می شود که وقتی بیمار می نشیند فشار کمتری به مقعد او وارد شود.

اضافه وزن در طولانی مدت می تواند منجر به عود هموروئید شود. پس از چند هفته اول ، بیمار باید به طور منظم هر روز 10 دقیقه پیاده روی انجام دهد.

2.داروهای ضد درد

اگر درد بعد از عمل جراحی هموروئید بدتر شود ، می توانید از قرص های مسکن استفاده کنید.   بسیاری از بیماران تمایل به استفاده از این داروها برای کاهش درد پس از عمل جراحی هموروئید دارند.  اما به یاد داشته باشید که فقط باید داروهایی را که پزشک برای تان تجویز کرده را مصرف کنید.

3.رعایت رژیم غذایی سالم  

عادت کنید که یک رژیم غذایی با فیبر بالا مصرف کنید و هر روز مقدار مناسبی مایعات مصرف کنید. این کار نه تنها روند بهبودی را تسریع خواهد کرد ، بلکه مانع از عود هموروئید خواهد شد.  برای بهترین نتایج ، رعایت رژیم غذایی سالم  باید چند هفته قبل و بعد از جراحی انجام شود.

4.درمان های خانگی مختلف

علاوه بر روش های رایج برای کاهش درد و ناراحتی پس از عمل جراحی هموروئید ، شما همچنین ممکن است انواع مختلفی از درمان های خانگی را امتحان کنید.  اطمینان حاصل کنید که زخم همیشه تمیز است و همچنین می توانید از ژل ها و کرم ها برای به حداقل رساندن التهاب استفاده کنید.

5.کاهش خارش

در طول دوران بهبودی پس از عمل جراحی هموروئید ، احتمالاً خارش خواهید داشت که از علائم دوره بهبودی است.  این یک نشانه از هموروئید خارجی است و برای کاهش آن شما می توانید از لگن آب گرم استفاده کنید.   پزشک شما همچنین ممکن است یک داروی موضعی را بر اساس محل قرار داشتن هموروئید و شدت آن تجویز کند.

6.آگاهی در مورد جراحی و مراقبت های بعد از عمل

آگاهی در مورد جراحی و مراقبت های بعد از عمل مهم ترین جنبه بعد از جراحی هموروئید است. شما باید درباره عوارض رایج این عمل جراحی اطلاعات داشته باشید و یاد بگیرید چگونه می توانید بر آنها غلبه کنید.

7.تماس با جراح پس از جراحی هموروئید

در طول دوران بهبودی دستورالعمل های جراح خود را به دقت رعایت کنید.  با پزشک معالج خود در تماس باشید.  شما باید درمان خود را پیگیری کنید و بتوانید پزشک را از هر گونه مشکل سلامتی و ناراحتی در دوران ریکاوری مطلع سازید.

با رعایت احتیاط و انجام مراقبت های لازم ممکن است به راحتی پس از جراحی هموروئید بهبود پیدا کنید و خیلی سریع به زندگی طبیعی بازگردید.

متخصصین مجرب و با سابقه ما آماده ارائه خدمات در زمینه هموروئید ، لیزر موهای زائد و درمان های زیبایی از جمله لیپوساکشن و ماموپلاستی می باشد.  برای گرفتن وقت از پزشک متخصص اینجا کلیک کنید.

 

دوره بهبودی بعد از عمل هموروئید

حقایقی در مورد جراحی هموروئید که پزشکان از گفتن آن خودداری می کنند | دوره بهبودی بعد از عمل

بهبودی بعد از درمان هموروئید یا جراحی هموروئید به طور معمول یک تا سه هفته طول می کشد.   بسیاری از بیماران می گویند که بهبودی از این نوع جراحی بسیار دردناک است و درد و ناراحتی تا دو تا سه هفته بعد از عمل قابل پیش بینی است.  اکثر بیماران در پایان هفته اول احساس می کنند که بهتر شده اند.  به خصوص اگر بیمار بتواند حرکت روده خود را نرم و یا کمی شل کند.

اگر مدفوع سفت شود یا اگر لازم باشد که زور بزنید ، درد می تواند قابل توجه باشد. در طول بهبودی ،  باید از یبوست اجتناب شود.  به یاد داشته باشید که داروهای ضد درد که اغلب برای دوره بهبودی تجویز می شوند نیز باعث یبوست می شوند.   بنابراین فردی که به طور معمول داروهای یبوست را مصرف می کند ، ممکن است به منظور پیشگیری از یبوست پس از عمل به  دوز بیشتری نیاز داشته باشد.

بیماران می تواند در هفته بعد از جراحی به فعالیت های سبک خود بازگردند و در طول دو تا سه هفته بعد فعالیت های طبیعی را از سر بگیرند.

 

کنترل درد پس از جراحی هموروئید

در هفته بعد از درمان هموروئید بیماران درد زیادی را تجربه می کنند.   بیمارانی که هموروئیدکتومی شده اند معمولاً نسبت به بیمارانی که اسکلروتراپی را انتخاب می کنند و درمان تهاجمی کمتری دارند درد بیشتری خواهند داشت.  روش رابر بند هموروئید ، یک روش سرپایی است که این روش معمولاً منجر به ناراحتی کمی پس از درمان می شود.

بسته به نوع روش جراحی که انتخاب می کنید ، درد شما ممکن است قابل توجه باشد یا اینکه کمتر باشد.   سطح دردی که بیمار پس از این روش تجربه می کند به نوع روش ، شدت هموروئید قبل از جراحی و میزان دفع و حرکات روده در طول دوره بهبودی مربوط می شود.

عمل جراحی برای درمان یک هموروئید کوچک با استفاده از اسکلروتراپی ممکن است موجب درد جزئی شود ، هموروئیدکتومی برای برداشتن چندین هموروئید بزرگ ممکن است موجب درد شدید شود.

 

کنترل خونریزی بعد از جراحی هموروئید

حقایقی در مورد جراحی هموروئید که پزشکان از گفتن آن خودداری می کنند | دوره بهبودی بعد از عمل

خونریزی ها بلافاصله پس از عمل جراحی نشانه خوبی نیست.   مقدار کمی خون غیرعادی نیست اما اگر خونریزی زیاد باشد باید به دکتر خود اطلاع دهید.

خونریزی ممکن است با حرکات روده  به خصوص در 48 تا 72 ساعت اولیه پس از عمل ، افزایش یابد. در صورتی که  لخته های خون مشاهده کردید باید به جراح خود گزارش دهید.

 

عفونت پس از جراحی هموروئید

عفونت پس از عمل جراحی هموروئید با توجه به محل درمان ، خطرناک است.  مدفوع می تواند با زخم شما تماس پیدا کند و باعث ایجاد عفونت بشود.

هر نشانه ای از عفونت از قبیل علائم عمومی مانند تب و یا علائم خاصی از قبیل وجود چرک باید به پزشک گزارش شود تا او بتواند آن را به طور مؤثر درمان کند.

 

مراقبت های پس از جراحی هموروئید

  • پس از عمل جراحی هموروئید حتماً مایعات فراوان مصرف کنید ،
  • از زور زدن درهنگام دفع خودداری کنید ،  
  • حتی پس از بهبودی خود نیز غذاهای سرشار از فیبر بخورید.
  • از مصرف مواد غذایی که می دانید باعث یبوست می شوند مانند پنیر اجتناب کنید ،
  • تمرین و تحرک ، حتی حرکات ساده مانند یک پیاده روی 15 دقیقه ای ، می تواند باعث تحریک حرکت روده شود.  

این گام های ساده اغلب می تواند از عود هموروئید جلوگیری کند یا به شما در پیشگیری از عود بیماری کمک کند.  البته از همه هموروئید ها  نمی توان پیشگیری کرد.  اما بعد از رعایت این توصیه ها و رعایت  رژیم غذایی احتمال ابتلا به هموروئید را کاهش می دهید.

متخصصین مجرب و با سابقه ما آماده ارائه خدمات در زمینه هموروئید ، لیزر موهای زائد و درمان های زیبایی از جمله لیپوساکشن و ماموپلاستی می باشد.  برای گرفتن وقت از پزشک متخصص اینجا کلیک کنید.

محقق و مترجم : مینو شفیعی minoo shafie

5 1 رای
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments