حذف موهای زائد خط بیکینی با لیزر | هزینه لیزر بیکینی چقدر است؟ | مرکز لیزر برکه

حذف موهای زائد خط بیکینی با لیزر | هزینه لیزر بیکینی چقدر است؟ | مرکز لیزر برکه

پیشگیری از ابتلا به عفونت های زنانه با لیزر برزیلی و لیزر بیکینی | بهترین مرکز لیزرحذف موهای زائد خط بیکینی با لیزر در طول دهه گذشته به طور پیوسته افزایش یافته است.  زیرا اپیلاسیون روشی بسیار دردناک است و باید هر دو تا سه هفته یکبار تکرار شود.  و تحمل درد طاقت فرسای آن آسان نیست.  لیزر خط بیکینی حتی اگر هم درد داشته باشد که ندارد ، برای یک مدت محدود است و بعد از آن دیگر خیال تان راحت است که نباید این درد را ماهی یکی دو بار تحمل کنید.

هر چه سن خانم ها بالا تر می رود ، موهای ناحیه شرمگاهی ممکن است بیشتر رشد کند و گسترش یابد. این موهای نازیبا باعث می شود که زنان نتوانند با خیال راحت از لباس شنا استفاده کنند و یا از عوض کردن لباس خود در حضور دیگری خجالت می کشند.   برخی از زنان حتی ممکن است از وجود این موهای انبوه در کنار شریک جنسی خود احساس شرمندگی احساس کنند. به همین دلایل است که افراد دوست دارند این منطقه همیشه بدون مو و صاف باشد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

با این حال ، حذف موهای زائد بیکینی با لیزر به تنهایی برای زیبایی نیست بلکه علاوه بر جنبه های زیبایی ، رعایت کردن بهداشت فردی است.  بسیاری از زنان از مشکلاتی مانند فولیکولیت (التهاب فولیکول های موی)، عفونت ها ، موهای زیر پوستی و بوی بد ناحیه تناسلی ناشی از ترشحات طبیعی  در مو شکایت دارند.  درمان های مختلف برای از بین بردن موها در منطقه بیکینی می تواند این شرایط را تشدید کند.  حذف موهای زائد توسط  لیزر تنها درمان فعلی است که می تواند به طور جدی این مشکلات را اصلاح و درمان کند.

مرکز لیزر و زیبایی برکه بهترین خدمات را توسط پزشکان متخصص و مجرب و کادر آموزش دیده و خوش برخورد به شما ارائه خواهد داد.  برای تماس با ما اینجا کلیک کنید.

یک مزیت جالب لیزر موهای زائد ناحیه بیکینی که در برخی از زنان گزارش شده است افزایش حساسیت در فعالیت جنسی است.  همچنین مزایایی مانند کاهش برخی از عفونت های مقاربتی از قبیل شپش تناسلی و یا تبخال تناسلی یا زگیل وجود دارد. در کل ، بر خلاف جنبه های صرفاً زیبایی حذف موهای زائد با لیزر برای سایر قسمت های بدن ، لیزر درمانی در منطقه بیکینی می تواند مزایای سلامتی واقعی داشته باشد.

 

لیزر موهای زائد در منطقه بیکینی

حذف موهای زائد خط بیکینی با لیزر | هزینه لیزر بیکینی چقدر است؟ | مرکز لیزر برکه

لیزر موهای زائد در منطقه بیکینی مانند سایر نقاط بدن به عواملی از قبیل ضخامت و نوع مو، رنگ پوست و سایر ملاحظات بستگی دارد.  با این حال به طور کلی حذف موهای زائد منطقه بیکینی توسط لیزر روشی نسبتاً سریع است.  چرا که سطحی که درمان می شود تقریباً کوچک است.  طول هر جلسه درمان برای این منطقه معمولاً بین 10 تا 30 دقیقه می باشد. برای تحقق بخشیدن به اثرات کامل ، ممکن است به 6 تا 12 جلسه درمان نیاز داشته باشید.

با لیزر موهای زائد منطقه بیکینی از التهاب ، موهای زیر پوستی و موهای زبر ناشی از شیو همینطور از هزینه ها و درد اپیلاسیون راحت می شوید

شما می توانید منطقه حذف مو را به دلخواه خود انتخاب کنید.  حذف موهای زائد منطقه بیکینی می تواند کامل باشد یعنی لیزر برزیلی و یا فقط از بین بردن موهای خط بیکینی باشد.  جلسات درمانی بیکینی معمولاً 10 تا 30 دقیقه طول می کشد. این درمان های مؤثر توسط تکنسین های لیزر مورد تأیید و آموزش دیده با دستگاه های لیزری که از آخرین تکنولوژی ها برخوردار هستند انجام می شود.

از آنجایی که فولیکول های موها در مراحل مختلف رشد هستند ، ما برنامه جلسات لیزر درمانی شما را با فاصله 6 تا 8 هفته برنامه ریزی می کنیم تا اطمینان حاصل شود که موها در هر مرحله از رشد که باشند ، حذف می شوند.  تعداد جلسات توصیه شده برای درمان کامل با لیزر حداقل 6 تا 12 می باشد.

مرکز لیزر و زیبایی برکه با متخصصین مجرب و با سابقه آماده ارائه خدمات در زمینه لیزر موهای زائد با مدرن ترین دستگاه لیزر و درمان های زیبایی از جمله لیپوساکشن و ماموپلاستی می باشد.  برای گرفتن وقت از پزشک متخصص اینجا کلیک کنید

 

حذف موهای زائد بیکینی با لیزر برای پوست های تیره

حذف موهای زائد خط بیکینی با لیزر | هزینه لیزر بیکینی چقدر است؟ | مرکز لیزر برکه

سؤال : پوست من تیره است.  آیا می توانم از لیزر بیکینی استفاده کنم؟

بله با تشکر از تکنولوژی پیشرفته لیزرهای موجود در مراکز تهران اسکین ، تقریباً همه افراد با هر رنگ پوستی کاندیدای عالی برای حذف موهای زائد بیکینی هستند.  در مرکز لیزر برکه ما می توانیم همه رنگ های پوست و انواع مو را درمان کنیم.   به طور کلی حذف موهای زائد با  لیزر برای موهای قرمز، بلوند یا خاکستری کمتر موثر است.  به همین دلیل به شما توصیه می کنیم که برای مشاوره به مراکز لیزر درمانی ما مراجعه کنید تا بتوانیم یک ایده دقیق از نتایجی که انتظار دارید به شما ارائه دهیم.

 

چه کسی لیزر موهای زائد منطقه بیکینی را انجام می دهد؟

شما با دانستن این موضوع که همه اپراتور و کارکنان ما آموزش دیده و با تجربه هستند ، می توانید با خیال راحت و با اعتماد به نفس درمان های خود را توسط لیزر در مراکز تهران اسکین در تهران و شهرستان ها انجام بدهید.  مراکز لیزر درمانی تهران اسکین از استانداردهای بالایی برخوردار هستند.  به طور مثال در مرکز لیزر درمانی برکه ما فقط از نسل جدید لیزر با تکنولوژی های پیشرفته حذف موهای زائد استفاده می کنیم که اثبات شده است که موها را به طور مؤثر تر ، با زمان های کمتر و راحتی بیشتر برای شما حذف می کنند.

منطقه بیکینی شامل دو انگشت کنار بیکینی است

  • زمان درمان: 5 تا 10 دقیقه
  • فواصل درمان: هر 6 تا 8 هفته

منطقه برزیلی شامل تمام قسمت جلویی منطقه تناسلی و منطقه بیکینی است

  • زمان درمان: 10 تا 30 دقیقه
  • فواصل درمان: هر 6 تا 8 هفته

به نظر می رسد حذف موهای زائد با لیزر در مقایسه با گزینه های دیگر مانند یک رویا برای بقیه عمر  به نظر می رسد. یکی از مراجعه کنندگان ما می گفت من برای درمان های برزیلی خودم  سه نگرانی عمده داشتم.

  • با تجربه بودن اپراتور لیزر ،
  • درد ،
  • اثربخشی.

اما در مرکز لیزر برکه هیچ جایی برای نگرانی وجود نداشت.  قبل از شروع جلسات لیزر درمانی شما باید همه چیز را در مورد چگونگی درمان موهای زائد بیکینی با لیزر بدانید.

هنگامی که موهای زائد توسط لیزر بیکینی  حذف می شوند ، دیگر نیازی به ساعت ها صرف وقت  برای شیو کردن و یا اپیلاسیون ندارید و پوست شما همیشه نرم و لطیف است.  به طوری که به نظر می رسد که هرگز مویی در این نواحی وجود نداشته است.  حذف موهای زائد منطقه بیکینی توسط لیزر روز به روز بیشتر مورد استقبال واقع می شود.  زیرا بسیاری از زنان پس از لیزر بیکینی دیگر در مورد بیرون زدن موها از پوست و موهای زیر پوستی نگرانی ندارند.  و هر روز احساس تازگی و طراوت می کنند.

 

هزینه حذف موهای منطقه بیکینی با لیزر چقدر است؟

هزینه حذف موهای منطقه بیکینی با لیزر به تعداد جلسات درمانی بستگی دارد.  تعداد جلسات با توجه به  نوع و رنگ پوست و موهای مراجعه کننده تعیین می شود.

امروزه بیشتر افراد چه مردان و چه زنان به برتری لیزر موهای زائد منطقه بیکینی و ناحیه تناسلی در مقایسه با روش های قدیمی مانند اصلاح و اپیلاسیون پی برده اند.   لیزر موهای زائد از بروز مشکلاتی از قبیل موی فرورفته در پوست ، بریدگی براثر تیغ زدن و جوش های ناحیه تناسلی پیشگیری می کند.

در مرکز لیزر برکه ما از جدیدترین دستگاه لیزر موهای زائد استفاده می کنیم.  این دستگاه که اسکلپیون مدیواستار نام دارد در سال  2018 به بازار عرضه شده و ساخت آلمان است.  درمان موهای زائد با این دستگاه به علت سرعت بالا و داشتن سیستم خنک کننده بدون درد است. 

برای مشاوره و گرفتن وقت برای لیزر موهای زائد وعمل های زیبایی سینه و هموروئید و سایر درمان های زیبایی با ما تماس بگیرید.

محقق و مترجم : مینو شفیعی  minoo shafie

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments