حذف موهای زائد

حذف موهای زائد | بهترین مرکز لیزر در یزد

حذف موهای زائد

حذف موهای زائد روش های زیادی دارد. از جمله روش های رایج برای حذف موهای زائد می توان به شیو کردن با تیغ یا ژیلت و یا اپیلاسیون و وَکس اشاره کرد. اما موثر ترین روش برای حذف موهای زائد چیست؟ چطور می توان موهای زائد را برای همیشه از بین برد و دیگر نگران رشد مجدد آنها نبود؟

حذف موهای زائد
حذف موهای زائد

 به نظر جالب می رسد، نه؟! که دیگر مجبور نباشید وقت و انرژی خود را صرف اصلاح و برداشتن موهای زائد کنید. برای پاسخ به این سوالات و آشنایی با روش حذف موهای زائد برای همیشه، در ادامه همراه ما باشید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

تکنولوژی های متعددی برای حذف دائمی موهای زائد وجود دارند. شایع ترین روشهای حذف دائمی موهای زائد زمانی شامل تکنولوژی آی پی ال و الکترولیز و لیزر می شد. هر سه ی این روش ها بر اساس اعمال انرژی حرارتی برای سوزاندن ریشه و ساقه ی مو عمل می کنند. امام مدت هاست که دو روش اول، یعنی  آی پی ال و الکترولیز منسوخ شده و دیگر استفاده نمی شوند.

دلیل آن واضح است، هردو این روش ها، در کنار پر خطر بودن و عوارض جانبی خطرناکی که داشتند، تاثیر چندان چشمگیری نیز برای حذف موهای زائد نداشتند. اما در این بین تکنولوژی لیزر با اصلاح ایرادات اولیه، جای خود را تثبیت کرد و امروزه به عنوان تنها روش موثر و بی خطر برای حدف موهای زائد برای همیشه، خود را معرفی کرده است.

دستگاه های جدید لیزر موهای زائد، از جمله دستگاه لیزر دایود با تکنولوژی سوپرانو امریکا، با تغییرات اساسی که ایجاد کرده اند، اثر بخشی درمان لیزر را چندین برابر کرده اند و عوارض جانبی را به حد صفر رسانیده اند.

برای آشنایی با عوارض جانبی احتمالی لیزر، این مقاله را بخوانید.

خوشبختانه برخی مراکز معتبر لیزر موهای زائد در سطح کشور، از این دستگاه های جدید و به روز بهره می برند و می توانند خدمات با کیفیت لیزر را به متقاضیان عزیز ارائه دهند. از جمله آنها می توان به شعبات مراکز لیزر تهران اسکین، و خصوصا مرکز لیزر موهای زائد یزد اشاره کرد.

درست است، یزد. همه ی مراکز با کیفیت لیزر موهای زائد دیگر تنها محدود به تهران نیستند، شما امروز می توانید از خدمات آن در شهر خوتان نیز بهره مند شوید.

مرکز لیزر یزد با کادری مجرب از پزشکان و تکنسین های متخصص، به دستگاه لیزر دایود سوپرانو مجهز بوده و اینک آماده ی ارائه ی خدمات لیزر موهای زائد به همشهریان عزیز می باشد. تخفیف های استثنایی این مرکز، در کنار خدمات تضمینی و مشاوره قبل از لیزر، مرکز لیزر یزد را به یکی بهترین مراکز لیزر در سطح کشور تبدیل کرده است. شما هم اکنون می توانید برای آگاهی از تعرفه های لیزر و تعیین نوبت مشاوره و درمان، اینجا را کلیک کنید و با ما تماس بگیرید.

لیزر موهای زائد چگونه عمل می کند

تکنولوژی لیزر موهای زائد با متمرکز کردن انرژی پرتو نوری متراکم بر سطح پوست، با ایجاد حرارت، ریشه ی موهای زائد را هدف قرار داده و آنها را می سوزاند. انرژی پرتو ساطع شده به واسطه ملانین(رنگدانه) موجود در مو های جذب شده و باعث می شود تا فولیکول(عامل رشد) موجود در ساقه ی مو بسوزد و از بین برود. انجام این کار برای دفعات متعدد می تواند کم کم مو را تضعیف و نازک کند و در نهایت از بین ببرد.

حذف موهای زائد
حذف موهای زائد

یک نکته: امروز، در هیج کجای دنیا هیچ تکنولوژی وجود ندارد که بتواند تضمین کند موهای زائد را برای همیشه از بین می برد. لیزر نیز که بهترین روش برای حذف موهای زائد است، تنها می تواند رشد آنها را به شدت کاهش دهد. پس از تکمیل دوره ی لیزر نیزر باید ترجیحا هر شش ماه الی یکسال جلسات ترمیمی را پشت سر بگذارید تا اثر لیزر پایدار بماند.

فاصله بین جلسات لیزر موهای زائد

درمان لیزر موهای زائد، در دسته ی درمان های دوره ای قرار می گیرد. به این معنی که در دوره ی زمانی مشخص، باید تعدادی جلسات درمانی متعدد برگزار شود. معمولا برای لیزر موهای زائد به 6 الی 13 جلسه درمان، در دوره ای حدودا 3 الی 6 ماهه احتیاج خواهید داشت. طول دوره ی درمانی و تعداد جلسات به شرایط و جنس پوست و موی شخص شما بستگی دارد.

نکات قبل از لیزر موهای زائد

  • بهتر است بدانید اینطور نیست که لیزر با هوشی فراطبیعی یا جادویی مو را از پوست تشخیص می دهد. نه؛ لیزر بر اساس تفاوت رنگی بین رنگ پوست و مو آنها را از هم جدا دانسته و از این راه مو را از پوست تشخیص می دهد و اشعه را تنها بر روی مو می تاباند تا به بافت پوستی اطراف، آسیبی وارد نکند.
  • به همین دلیل لیزر بیشترین اثر را برای افرادی دارد که پوستی روشن، با موهای تیره(بیشترین تفاوت رنگی بین مو و پوست) دارند. اما این به معنی نیست که کسانی که پوستشان تیره است، نمی توانند موهای زائد خود را لیزر کنند. دستگاه های جدید لیزر قدرت تفکیک بالاتری دارند و برای افراد تیره پوست نیز به اندازه روشن پوستان اثر بخشند.
حذف موهای زائد
حذف موهای زائد
  • چنانچه به تازگی پوست خود را برنزه کرده اید، درمان لیزر موهای زئد به شما توصیه نمی شود. چراکه برنزه کردن سطح رنگ پوست را به رنگ تیره ی مو بسیار نزدیک می کند و لیزر قادر به تشخیص پوست و مو از هم نخواهد بود. این کار می تواند به پوست شما آسیب وارد کند.
برای آشنایی با نواحی بدن که می توان لیزر موهای زائد را روی آنها انجام داد، این مقاله را مطالعه کنید.
  • چنانچه بر سطح پوست خود زخم های عفونی دارید، بهتر است از انجام لیزر موهای زائد دست نگه دارید. چرا که لیزر می تواند این زخم ها را بدتر کرده و به سایر نقاط پوست سرایت دهد.
  • نکته ی دیگری که باید در فاصله ی بین جلسات لیزر رعایت کنید، این است که هرگز اپیلاسیون نکنید. همچنین سعی کنید پیش از هر جلسه موهای دوباره رشد کرده را با ژیلت شیو کنید تا فقط ریشه ی مو بر سطح پوست باقی بماند.
  • پیش از انجام لیزر با درمانگر و پزشک حاضر در مجموعه در مورد شرایط منحصر به فرد خود و سابقه ی پزشکیتان مشورت کنید تا او بتواند راهنمایی دقیقی از انجام یا عدم انجام درمان لیزر موهای زائد به شما ارائه کند.

قیمت لیزر موهای زائد

قیمت لیزر موهای زائد به تعداد جلساتی بستگی دارد که درمان شما به طول می انجامد. هرچه تعداد جلسات، بسته به شرایط خاص پوست و موی شما، بیشتر باشد، هزینه های لیزر نیز بیشتر می شوند.

مترجم و محقق : ندا ناصری

بیشتر بدانید

مراکز درمانی

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments