کسانی که پوست حساس دارند آیا می توانند لیزر موهای زائد انجام بدهند؟

جدید ترین دستگاه لیزر الکساندریت در مرکز تهران اسکین

جدید ترین دستگاه لیزر الکساندریت در مرکز تهران اسکین

جدید ترین دستگاه لیزر الکساندریت در کلینیک تهران اسکین

دستگاه لیزر اسكلپيون با تکنولوژی  پیشرفته جدید ترین لیزر الکساندریت در زمینه  زیبایی و جراحی زیبایی است. دستگاه لیزر اسكلپيون با استفاده از فن آوری های مختلف قادر به انجام انواع درمان ها می باشد. کمپانی اسکلپیون بیش از 40 سال است که در عرصه زیبایی و جراحی زیبایی و لیزر زیبایی در جهان فعالیت می کند.

فناوری موجود در دستگاه لیزر اسکلپیون موجب می شود تا طیف گسترده ای از درمان های غیر تهاجمی مختلف ، به لطف ترکیبی از فن آوری های پیشرفته و در یک طراحی منحصر به فرد در زمینه زیبایی به متقاضیان ارائه شود.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

لیزر مدیواستار نکست برای موهای زائد

هنگام درمان موهای زائد ، انرژی منتشر شده از طریق لیزر دایود با قدرت بالا برای جلوگیری از رشد مجدد موها استفاده می شود. برای انجام این کار، نور باید چندین میلیمتر به داخل پوست نفوذ کند تا به ریشه مو برسد. وقتی که نور به ملانین  موها می رسد (رنگ قهوه ای) ، جذب می شود و به گرما تبدیل می شود.  هر چه موها تیره تر، ضخیم تر و متراکم تر باشند ، حرارت بیشتری تولید می شود. این گرما باعث آسیب رسیدن به سلول های مسئول رشد مو در ناحیه های اطراف مو می شود. این باعث کاهش شدید مو در ناحیه تحت درمان می شود.
در عین حال ، باید اطمینان حاصل کرد که علیرغم تولید گرما ، هیچ تاول یا زخمی ایجاد نمی شود. به همین دلیل است که  تکنولوژی اسکلپیون برای حذف موهای زائد  شامل یک وسیله  خنک کننده پوست است که همیشه لایه سطحی پوست را درست قبل از پالس نور خنک می کند. همچنین درمان را برای بیمار راحت تر می کند.

 

درمان با نور برای کاهش دائمی موها  

لیزر دایود با قدرت بالا از خانواده مدیواستارنکست است که از تکنولوژی پیشرفته برای درمان دائمی موهای زائد برخوردار است. طول موج این دستگاه  به صورتی انتخاب شده است که جذب نور در ملانین بسیار زیاد است. به همین علت درمانی انتخابی و مطمئن با احتمال اندک بروز عوارض جانبی می باشد. این امر باعث می شود که درمان موهای زائد حتی بر روی انواع پوست های تیره  تا نوع پوست 6 را با احتمال بسیار اندک هیپوپیگمنتیشن انجام شود.

علاوه بر این ، حالت ویژه درمان اسموت پالس را می توان برای مناطق بزرگ تر نیز استفاده کرد. که باعث می شود تقریباً پالس های لیزر را حتی برای بیماران حساس به درد احساس نشود.  با توجه به طراحی مطلوب لیزر MeDioStar NeXT ، عوارض جانبی از قبیل قرمزی و تورم جزئی در اطراف موهای تیره بسیار نادر است.

 

لیزرهای ابلتیو استاندارد طلایی برای درمان های پوستی

لیزرهای ابلتیو استاندارد طلایی برای درمان های پوستی

از لیزرهای  ابلتیو استاندارد طلایی برای درمان های پوستی لیزر استفاده می شود. آنها سطح پوست را با درجه ای دقیق  در حد میکرون اندازه گیری می کند.   این باعث می شود که این لیزر قادر باشد ضایعات وسیعی از پوست در سطح اپیدرم و درم را به راحتی و به آرامی از بین ببرند. به علت سهولت جذب در آب ،  هر دو طول موج Erbium: YAG (2940 nm) و CO2 (10،600 نانومتر) برای این منظور بسیار مناسب هستند.

در این روش پوست قبل از درمان  ضد عفونی می شود. سپس ، با توجه به اندازه و یا عمق ضایعه که باید مورد بررسی قرار گیرد ، متخصص پوست تصمیم می دهد که آیا بی حسی مورد نیاز است و چه نوع بی حسی  مناسب است (اکثر درمان ها بدون هیچ گونه بی حسی انجام می شوند و بسیار خوب تحمل می شوند!)

 

درمان های آرام و مؤثر

درمان با استفاده از لیزر درمان ملایمی است که  باعث می شود تا ضایعات پوستی ناخوشایند به صورت مؤثر و در عرض چند دقیقه برطرف شود. لیزر اربیوم بسیار دقیق عمل می کند و می تواند مناطق انتخابی را به صورت از پیش تعیین شده با درد اندک درمان  کند. در عین حال ، سلول های پوست را برای بازسازی تحریک می کند.  نتایج چشمگیر این لیزر پوست صاف ، نرم و لطیف است.

پس از درمان ، به طور معمول تنها چند روز طول می کشد تا زخم ها بهبود یابند.  توصیه می شود که حداقل 10 تا 15 روز قبل و همچنین  بعد از درمان ، منطقه تحت درمان را در معرض تابش خورشید و یا آفتاب قرار ندهید. استفاده از کرم های ضد آفتاب در تابستان و به طور کلی هنگام درمان مناطق در معرض نور خورشید توصیه می شود.

تحقیقات نشان می دهد که لیزر اربیوم همچنین  برای درمان زخم ها ، به عنوان مثال زخم های آکنه و برای جوان سازی پوست ، بسیار مؤثر است. نتایج موفقیت آمیز درمان با لیزر اربیوم  عبارت هستند از حذف بسیار دقیق بافت در طول درمان ، نرم کردن و صاف کردن بافت در طی دوره بهبود زخم و نئوژنز کلاژن در طی سال اول پس از عمل .

 

درمان حرفه ای

لیزر اسکلپیون با طیف وسیعی از خدمات به عنوان یک مرجع متعهد برای روش های پوستی و زیبایی در کلینیک ها و سالن های زیبایی شناخته شده است. در حال حاضر برای درمان با پیشرفته ترین تکنولوژی لیزر و کشف و ورود به یک دنیای جدید حرفه ای و با کیفیت تصمیم بگیرید.

بیشتر بخوانید

محقق و مترجم : minoo shafie

پزشکان متخصص  در مرکز تهران اسکین روش های خاصی برای درمان های زیبایی با مدرن ترین دستگاه لیزر به مراجعین ارائه می دهند.  شما هم می توانید با مراجعه به مراکز ما زیبایی خود را چند برابر کنید.
                                                  برای تماس با مرکز تهران اسکین اینجا کلیک کنید.

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments