تعداد شات در لیزر

تعداد شات در لیزر | لیزر موهای زائد | مرکز لیزر برکه

تعداد شات در لیزر

تعداد شات در لیزر به ناحیه ای که آن را لیزر می کنید، نوع و کیفیت دستگاه مورد استفاده، و اندازه و ضخامت مو بستگی دارد.برای مثال معمولا تعداد شات لیزر برای موهای زیر بغل بین 10 الی 15 شات در هر نوبت درمانی است. بیشتر مراکز درمانی هزینه ی لیزر موهای زائد را بر اساس بزرگی ناحیه ی مورد درمان و تعداد جلسات درمانی تعیین می کنند، اما برخی مراکز هم هستند که هزینه ی رفع موهای زائد با استفاده از لیزر بر اساس تعداد کل شات های انجام شده در طول درمان محاسبه می کنند.

مرکز لیزر برکه با درختیار داشتن کادری مجرب، متشکل از پزشکان و متخصصان حرفه ای و آموزش دیده، آماده ی ارائه ی خدمات لیزر موهای زائد به مراجعین عزیز می باشد. برکه از جمله مراکزی است که هزینه ی درمان را نه بر اساس تعداد شات، بلکه بر اساس ناحیه ی تحت درمان محاسبه می کند. مجهز بودن به بهترین و جدیدترین دستگاه های لیزر موهای زائد، همچنین تخفیف های باور نکردنی، برکه را به یکی بهترین مراکز لیزر موهای زائد در سطح تهران تبدیل کرده است. شما هم اکنون می توانید برای آگاهی از لیست تعرفه ها و تعیین نوبت مشاوره و درمان اینجا را کلیک کنید و با ما تماس بگیرید.

برای آشنایی بیشتر با فرآیند درمان لیزر موهای زائد، در ادامه همراه ما باشید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

تعداد شات در لیزر
تعداد شات در لیزر

لیزر موهای زائد چگونه کار می کند؟

رفع موهای زائد با استفاده از لیزر از طریق عبور دادن یک پرتو نوری شدید از روی ناحیه ای که موی ناخواسته در آن روییده، انجام می شود. این پرتو نوری(اشعه ی لیزر) به واسطه رنگ(ملانین) موجود، در ریشه و فولیکول مو جذب می شود. این جذب انرژی حرارت تولید می کند که از این طریق ریشه مو را سوزانده و ضعیف می کند. با این سیستم، طی چند جلسه ی درمانی مداوم، لیزر می تواند از رشد مجدد موهای زائد جلوگیری کند.

سیستم لیزر موهای زائد می تواند نواحی زیر را تحت تاثیر قرار بدهد:

  • صورت
  • گردن
  • قفسه سینه
  • دست ها
  • زیر بغل
  • کمر
  • پاها
  • شکم
  • خط بیکینی / برزیلی

انتظار چه نتایجی را می توانید از لیزر داشته باشید؟

حتی از چند ثانیه بعد از جلسه ی درمانی هم می توانید شاهد نتیجه ی لیزر باشید. البته از آنجایی که شما هر روز بدن خود را می بینید، ممکن است متوجه تغییرات تدریجی نشوید. لیزر موهای زائد می تواند تا 80 درصد رشد مجدد موهای زائد را کاهش دهد. دقت کنید، هیچ درمانی نمی تواند رشد موهای زائد را کاملا متوقف کند. لیزر که قوی ترین تکنولوژی درمانی در این زمینه است هم امکان رفع صد در صدی موهای زائد را ندارد. حتی پس از پایان دوره نیاز خواهید داشت برای درمان های ترمیمی حدودا سالیانه یک الی دو بار مجددا به مرکز لیزر مراجعه کنید.

لیزر برای چه کسانی مناسب است؟

از بین بردن موهای زائد بلوند، خاکستری و قرمز برای لیزر دشوار تر است و حتی ممکن است اصلا نتواند آنها را از بین ببرد.

انواع پوست Fitzpatrick I-IIII را می توان بدون هیچ گونه عارضه ای از اثرات نامطلوب درمان کرد. با این حال درمان لیزر برای پوست نوع IV به بالا به طور کلی توصیه نمی شود. در مشاوره ی رایگان مرکز لیزر، نوع پوست خود را با پزشک تعیین کنید.

هر نوع بیماری یا عارضه ی نهانی ممکن است باعث شود نتوانید از لیزر موهای زائد استفاده کنید یا در نتایج تاثیر بدی بگذارد. بسیار مهم است که صادقانه و روشن هر عارضه یا مشکل سلامتی که دارید را با متخصص لیزر در میان بگذارید. لیزر می تواند اثر برخی عارضه های نهان را بسیار تشدید کند.

تعداد شات در لیزر
تعداد شات در لیزر

منظور از شات در لیزر

دستگاه لیزر دستی، وسیله ای است که با متمرکز کردن پرتو های نوری، اشعه ی لیزر را به سطح پوست می تاباند. این اشعه با جذب به ریشه ها و فولیکول های مو آنها را می سوزاند و با تکرار این کار در چند مرحله، کم کم رشد مو در آن ناحیه متوقف می شود. درمانگر برای این منظور دستگاه را روی ناحیه ی تحت درمان قرار داده و با فشار دادن کلیدی اشعه های لیزر را عملا به سطح پوست شلیک می کند. هر بار فشار دادن و این کلید و هر بار شلیک اشعه به سطح پوست را یک شات می گویند. معمولا برای لیزر ناحیه ای به اندازه ی زیر بغل، به 10 الی 15 شات لیزر نیاز است.

تعداد شات لیزر کل بدن

اولا به یاد داشته باشید نمی تواند کل بدن را در هر جلسه از درمان لیزر کرد. برای لیزر کل بدن، این کار باید بخش به بخش انجام شود. در غیر اینصورت به دلیل آسیب وسیع به کل سطح بدن، احتمال عوارض جانبی به شدت افزایش می یابد. هر بخش از بدن طی یک جلسه ی جداگانه لیزر خواهد شد. اما تعداد شات لیزر کل بدن، بستگی به عوامل مختلفی دارد. اولا جنس و ضخامت موهای خود فرد، و ثانیا کیفیت دستگاه مورد استفاده. برای لیزر هر ناحیه کوچک بدن، مثلا به اندازه کف دست، تقریبا به صورت میانگین به 12 شات لیزر احتیاج است. بنابراین لیزر کل بدن به شات های بسیاری زیادی نیازمند خواهد بود. بسته به اندازه ی سطح نواحی مورد درمان.

جلسه اول لیزر موهای زائد

جلسه ی اول لیزر موهای زائد، ممکن است به خصوص برای کسانی که تا به حال چنین تجربه ای نداشته اند کمی استرس زا باشد. مردم علی رغم تمام اطمینانی که به آنها نسبت به درد نداشتن لیزر داده می شود، عموما از درد طی درمان می هراسند. بنابراین اندکی طول می کشد تا ترسشان بریزد. توصیه می کنیم برای آشنایی بیشتر با فرآیند لیزر موهای زائد فیلم های لیزر موهای زائد را ببینید. تماشای این وبدئو ها به شما کمک می کند خودتان فرآیند درمان را ببینید و اضطرابتان از آنچه با آن مواجه می شوید کم شود. شما می توانید به راحتی از طریق اینترنت به این فیلم ها و ویدئو ها دسترسی پیدا کنید.

قیمت هر شات لیزر الکساندرایت

دستگاه لیزر الکساندرایت، به خصوص مدل های جدیدش، بهترین و با کیفیت ترین دستگاه لیزر حال حاضر دنیاست. خوشبختانه مرکز لیزر برکه نیز به حدیدترین مدل این دستگاه لیزر مجهز است. مرکز برکه قیمت درمان لیزر موهای زائد را بر اساس شات محاسبه نمی کند، بلکه بر اساس ناحیه ی تحت درمان این کار را انجام می دهد(فارغ از اینکه به چند شات نیاز داشته باشد).

مترجم و محقق : ندا ناصری

بیشتر بدانید

مرکز لیزر برکه

1 1 رای
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments