تزریق ژل در یزد

تزریق ژل در یزد : معرفی بهترین مرکز تزریقات زیبایی در یزد!

تزریق ژل در یزد

تزریق ژل در یزد با بهترین مواد و کیفیت!

همیشه وقتی صحبت از برجسته کردن لب ها می شود، ناخودآگاه یاد جوکی می افتم که مادری وقتی شنید دختر 12 ساله اش به دنبال راهی برای قلوه ای کردن لب هایش می گردد ، استفاده از دمپایی ابری به مدت 12 روز را توصیه کرد.گرچه این فقط یک جوک است اما به نظر می آید خیلی ها این گونه روش ها را جدّی می گیرند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

خیلی عجیب و البته تاسف بار است که در قرن 21 هنوز هم عده ای به دنبال روش های عجیب و غریب درمانی می گردند اما این مسئله صحت دارد و متاسفانه حتی در میان قشر تحصیل کرده ی ما هم نفوذ پیدا کرده!

تزریق ژل در یزد
تزریق ژل در یزد

کافیست در یک مجلس زنانه که همه هم ادعای تحصیلات عالیه دارند، اظهار کنی که می خواهم لب هایم را برجسته تر کنم! با شما شرط می بندیم که قطعاً توصیه های زیر را خواهید شنید :

نفر اول : ” ببین فلان روغن رو استفاده کن، بعد از 10 روز حتما جواب می گیری اگر هم اون نشد ، جوهر مورچه بزن، معجزه می کنه!

نفر دوم : خط لبتو بالاتر بکش!

نفر سوم : لب هاتو گاز بگیر، بعد یک مدت خودشون قلوه ای میشن

نفر چهارم : ببین عزیزم، شوهرخواهرم رفت پیش فلان پزشک طب سنتی، واسش زالو گذاشت، نمیدونی چقدر لب هاش خوشگل شد!

و این دور باطل می تواند تا ابد ادامه پیدا کند و البته هیچ کس حاضر نیست که اندکی علمی تر حرف بزند و درمان های منطقی تری مثل تزریق ژل ، فیلر یا چربی را پیشنهاد دهد! چرا؟

خب جوابش معلوم است : چون در این ذهن این عزیزان تزریق این گونه مواد زیبایی عوارض دارد (البته به نظر این دوستان گذاشتن جوهر مورچه یا زالو یا گاز گرفتن لب ها هیچ گونه عوارضی ندارد!!!!!)

اما اجازه بدهید که منطقی باشیم ، هیچ یک از درمان های بالا با عقل جور درنمی آیند اما متاسفانه هنوز به افراد پیشنهاد می شود.

به همین خاطر شعار مجموعه ی تهران اسکین این است که همواره با خرافات و درمان های غیرعلمی بجنگد و آگاهی ببخشد!

علاوه بر این ، تهران اسکین افتخار دارد تا در هر شهری بهترین و حرفه ای ترین مراکز زیبایی را به شما معرفی کند. اگر ساکن شهر یزد هستید، توصیه می کنیم که از لینک زیر به یکی از بهترین مراکز تخصصی زیبایی دسترسی پیدا کنید :

لینک مرکز زیبایی و تزریق ژل یزد

اما حالا که خط بطلانی روی تمام روش های منسوخ زیبایی کشیدیم، باید توضیحاتی هم راجع به تزریق ژل بدهیم!

تزریق ژل در یزد
تزریق ژل در یزد

در این مطلب تصمیم داریم شما را با رایج ترین روش هایی که برای برجسته سازی و حجم دهی لب ها استفاده می شود، آشنا کنیم و مقایسه ای کلی میان این روش ها داشته باشیم. با ما همراه باشید!

تزریق ژل راهکار فوق العاده ای برای دستیابی به لب هایی برجسته است. کل این عملیات تقریبا 30 دقیقه طول خواهد کشید و در طی آن نوعی مواد به لب ها تزریق می شود تا آن ها را خوش فرم و برجسته کند.

اما همان گونه که ادعا کردیم، این مواد هیچ گونه عوارضی ندارند، چرا ؟ چون مواد تشکیل دهنده ی ژل های زیبایی ، هیالورونیک اسید می باشد .این ماده به طور طبیعی در بدن انسان یافت می شود و مسئولیت حفظ و نگهداری رطوبت و آب در بافت پوستی را برعهده دارد. اما هر چه سن ما بالاتر می رود، تولید این ماده نیز کاهش پیدا می کند.

به همین خاطر بدن به تزریق این ماده هیچ گونه واکنش منفی ای نشان نخواهد داد.در حال حاضر بهترین ژل های موجود در بازار شامل موارد زیر است :

ژل های خانواده ی ژوویدرم

ژل های رستیلن

ژل های استایلج

ژل های رووفیل

ژل الانسه

و…

تزریق این گونه ژل های تحت بی حسی موضعی انجام می شود. علاوه بر این ژل هایی مثل ژل های خانواده ی ژوویدرم حاوی اندکی لیدوکائین هستند! به همین خاطر تضمین وجود دارد که بیمار در حین تزریق هیچ گونه دردی را احساس نخواهد کرد!

از رایج ترین عوارض جانبی تزریق ژل می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • ورم در محل تزریق
  • کبودی
  • قرمزی و التهاب
  • درد

البته تمام این عوارض موقتی هستند و با مراقبت های صحیح پس از چند روز از بین خواهند رفت!

بیشتر مواقع تزریق ژل در نواحی زیر صورت می گیرد :

لب ها ( برای برجستگی و حجم دهی )

گونه ها ( برای برجستگی و هم چنین رفع افتادگی)

چانه ( برای اصلاح فرم فک و هم چنین زاویه سازی صورت)

برای رفع گودی و سیاهی دور چشم

برای رفع چین و چروک های صورت ( خط خنده)

با تمام این تفاصیل به نظر می آید تزریق ژل یکی از بهترین روش هایی است که می توانید برای زیباتر شدن صورت و بازگشت نشاط جوانی از آن استفاده کنید

تزریق ژل در یزد
تزریق ژل در یزد

تزریق فیلر در یزد

سوءتفاهم خیلی بزرگی در رابطه با تزریقات زیبایی وجود دارد و آن این است که افراد فکر می کنند که تزریق ژل با تزریق فیلر فرق زیادی دارد و این دو موادی متمایز هستند.

اما باید توضیح دهیم که فیلر به معنای پرکننده می باشد.پس هرچیزی که به صورت حجم دهد می تواند نوعی فیلر به حساب آید.ژل ها هم فیلر هستند چرا که باعث حجم دهی صورت می شود. تزریق چربی هم همین طور!!

تزریق چربی نیز از چربی های خود بدن فرد برای حجم دهی استفاده می کند، به این صورت که از دیگر نقاط بدن( مثل شکم یا باسن) مقداری چربی استخراج کرده و پس از آماده سازی آن به محل مورد نظر (لب ها یا گونه ها) تزریق می کنند!

این روش نیز عوارض جانبی خیلی کمی دارد چرا که چربی ها از خود بدن فرد به دست می آیند!

تزریق فیلر در یزد
تزریق فیلر در یزد

پروتز لب در یزد

پروتز لب نیز یکی دیگر از روش های رایج برجستگی سازی است اما برخلاف دیگر روش ها، این متد درمانی از طریق جراحی انجام می شود !

به این صورت که جراح زیبایی ، از داخل لب ها برش کوچکی ایجاد می کند و نوعی پروتز (غالباً از جنس سیلیکون) را وارد می کند و سپس جای برش را بخیه می زند. این روش عوارض جانبی بیشتری دارد اما برخلاف تزریق ژل و چربی دائمی خواهد بود.

اما با تمام این وجود مرکز زیبایی یزد، خدمات پروتز لب را به شما عزیزان ارائه کی کند. برای اخذ نوبت از بهترین پزشکان زیبایی در یزد کافیست روی لینک زیر کلیک کنید:

مرکز ارائه ی خدمات زیبایی در یزد

بهترین دکتر تزریق ژل لب در یزد

حالا که تمام این روش ها را با هم مقایسه کردیم ، به نظر می آید تزریق ژل از هر لحاظ راهکار بهتری به حساب آید. شما می توانید این خدمات را از بهترین پزشکانی که در یزد حضور دارند دریافت کنید. مجموعه ی تهران اسکین همواره افتخار دارد که با وسواس زیاد ، بهترین ها را به شما معرفی کند.

پاینده و پیروز باشید

مترجم و محقق : ندا ناصری

لینک منبع 1

لینک منبع 2

لینک منبع 3

3.5 2 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

1 دیدگاه
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments
لیلا
لیلا
2 years ago

من هم می خوام ولی پول ندارم😐