برداشتن تاتو خالکوبی با لیزر کیوسوییچ

تاتوی ِاما واتسون در هری پاتر: پوست های خالکوبی شده به لیزر کیوسوییچ پناه آورده اند!

ادامه ی مطلب…

بهترین مرکز پاکسازی تاتو و خالکوبی با لیزر کیوسوییچ

تاتو اما واتسون بازیگر هالیوود

سلام دوستان خوب تهران اسکین

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

یک سوال: آیا شما از طرفداران دنیای مد و فشن در هر چیزی هستید؟ یا اینکه برای طرفداری از هر مد یا شیوه زندگی ای، ابتدا به تناسب آن روش با سلامت تن و روان خود می اندیشید؟ آیا جوگیر می شوید و اگر برای مثال، سلنا گومز، کیم کارداشیان یا جاستین بیبر تاتو کرده،این میل در شما نیز ایجاد می شود؟

پاکسازی تاتو با لیزر

عکس های هنرپیشه ها، ورزشکاران و خوانندگان رو نگاه می کنیم. در میان این همه عکس، تعداد قابل توجهی از ستارگان سینمای هالیوود، ورزشکاران مشهور، نخبگان دنیای موسیقی، و و و را می بینیم که بدنشان را با انواع طرح ها خالکوبی یا همان تاتو کرده اند. به یاد نیچه، فیلسوف بزرگ آلمانی، افتادم. نیچه می گفت روند تقلید و الگوبرداری عامه مردم از چیزهای اشتباه، همیشه در تاریخ تکرار شده و خواهد شد.

نیچه از میل ما به قدرت می گوید. این میل در ما به طور طبیعی وجود دارد اما به طور مصنوعی به آن شاخ و برگ بیشتری داده می شود.

تاتو یا خالکوبی نیز یک میل است، میل به زیبایی افسون گر و کسب قدرت بیشتر برای جلب توجه دیگران. اما واقعیت این است که تاتو ذهن و بدن ما را کنترل می کند، نه ما. پس از گذشت چند سال، جوهرهای تاتو وارد سیستم لنفی-دفاعی-ایمنی ما می شوند و ما را در چنگال انواع بیماری ها گرفتار می کنند.

با لیزر کیوسوییچ، نگذارید تاتو بدن و ذهن شما را کنترل و تخریب کند!

چهار سوال:

  1. آیا می دانید که شرکت های سازنده جوهر تاتو هیچ جوابی به سازمان غذا و داروی آمریکا یا نهادهای قانونی و حقوقی پس نمی دهند؟
  2. آیا می دانید که ادعاهای شرکت های ارایه کننده مواد تاتو درباره بی ضرر بودن جوهر تاتو هرگز صحت ندارد و آنها دروغ می گویند؟
  3. آیا می دانید جوهر تاتو به مانند مواد مخدر بازار سیاه دارد و هیچ نهاد نظارتی ای بر تجارت تاتو در جهان وجود ندارد؟
  4. آیا می دانید که لیزردرمانی در حال حاضر بهترین راه برای کشیدن جوهر تاتو از پوست به بیرون است؛ و در عین حال، این عمل نیز مراقبت بسیار جدی می خواهد؟

چند واقعیت عجیب درباره لیزردرمانی تاتو و انتخاب مرکز

1. جوهر تاتو حاوی جیوه و فلزات سنگینی مانند سرب است!

2. امکان ندارد که مواد تاتو برای پوست، شبکه اعصاب و سلول های زیر آن بی ضرر باشند. حتی تاتوی گیاهی.

3. پاکسازی تاتو به این راحتی ها نیست.

4.  لیزرها از طرفی به داد شما می رسند و از طرف دیگر  فریادتان را در می آورند. چرا؟ همزمان با پاکسازی تاتو با لیزر، برخی ذرات جوهر تاتو در زیر پوست پخش و پراکنده می شوند. سیستم لنفاوی بدن به مانند فلاش تانک آن ها را در خود فرو می کشد. اینگونه، سموم و فلزات سنگین در بدن جا خوش می کنند!اما…سطر بعد (5)

5. اما اگر یک مرکز خوب با پزشک پرتجربه انتخاب کنید، مواد تاتو حین لیزر فورا به بالا کشیده می شوند و خیلی کم پخش می شوند. لیزر کیوسوییچ را به شما پیشنهاد می کنیم. اما به خاطر داشته بشاید که پاکسازی تاتو مهارت می خواهد. بنابراین، در انتخاب مرکز و پزشک، دقت کنید.

معرفی دو لینک برترِ پاکسازی تاتو با لیزر کیوسوییچ و بهترین مرکز

لینک 1 با موضوعاتِ: بهترین مرکز لیزر کیوسوییچ رفع تاتو، تعداد جلسات، پرسش و پاسخ ها از پزشکان، مراقبت ها و داروها.

برای لینک 1، اینجا کلیک شود.

لینک 2 با موضوعاتِ: شرح کامل لیزر کیوسوییچ، فیلم مرکز پیشنهادی، موارد ممنوعه لیزر، سیستم لنفاوی و تاتو …

برای لینک 2، اینجا کلیک شود.

توصیه ای برای شما عزیزان درباره لیزر تاتو با کیوسوییچ

 فن آوری لیزری کیوسوییچ برای جذب سریع رنگدانه تاتو و هدایت آن به بیرون پوست بسیار پیشرفته هست. با این وجود، در حین لیزر، درصد کمی از رنگدانه تاتو به زیر پوست شما سرایت می کند.

برای مشاوره و پاکسازی تضمینی تاتوی خود، با مرکزی که در پایان متن معرفی کردیم تماس بگیرید.

یادمان نرود خود عمل تاتو از قبل مواد مضر را وارد بدنمان کرده. لیزر پیشرفته می تواند درصد زیادی از این مواد سمی را نابود کند و ضرری هم به بافت پوستی و سیستم ایمنی پوست نزند! البته، تجهیزات لیزری پیشرفته و پزشک متبحر لازمه ی یک نتیجه مطلوب می باشد.

توصیه ما: برای پاکسازی تاتو، سطح انتظارات شما نباید ایده آل باشد. به عبارتی، به ناچار، مقداری درد، تورم و سوزش حس می کنید اما به کمک پزشک، مسکن ها و مراقبت های پس از لیزر حتما برطرف خواهد شد.

معرفی یک مرکز خوب  برای پاکسازی خالکوبی و تاتولیزر کیوسوییچ

دوستان خوبم. جوهر تاتو رنگدانه های مختلفی دارد که پاکسازی بعضی از آنها، به خصوص اگر در عمق پوست نفوذ کرده باشند، کاری دشوار است. تنها یک مرکز تخصصی یا فوق تخصصی با کادر پزشکی مجرب و لیزرهای پیشرفته می تواند به شما کمک کند. یک مرکز خوب، حتما جلسه مشاوره ای برای بررسی اختلالات پوست، بیماریهای احتمالی، داروهای مصرفی و شرایط فیزیکی-روحی روانی شما برگزار می کند.
تهران اسکین همکاری مداومی با انواع مراکز درمانی، جوانسازی-زیبایی، آزمایشگاههای تصویربرداری و غیره. در تهران و شهرستان ها دارد.

معرفی پزشکان برتر و مراکز معتبر را به تهران اسکین بسپارید. هم اکنون،در پایین متن، آدرس و شماره های تماس یکی از این مراکز را می توانید مشاهده می کنید.

توضیح کاملِ تاتو-لیزر کیوسوییچ: مشخصات فنی و ویژگی ها

لیزر کیوسوپپچ هندپیس هایی دارد که پرتوهای نور را از طریق آن ها به نقاط مختلف پوست اصابت می دهد. این نقاط اندازه های مختلفی دارند. برای همین، لیزر کیوسوییچ طوری طراحی شده که سرهای یک بار مصرف نیز در آن استفاده می شود. به عبارتی، سر هندپیس که با پوست شما تماس دارد، یکبار مصرف است. تصاویر زیر را ببینید.

لیزر کیوسوییچ

تاتو-لیزر کیوسوییچ: سه کاربرد مهم لیزر کیوسوییچ

  1. درمان ضایعات پوستی،
  2. تنظیم رنگدانه پوست
  3. رفع جوهر تاتو از زیر پوست

تصویری از پرتوهای لیزر کیوسوییچ

تصویر زیر: پرتوهای لیزر کیوسوییچ: مزیت لیزر کیوسوییچ به داشتن پرتوهای همگن است تا از پراکندگی امواج و آسیب به نقاط سالم پوست جلوگیری شود. بدین منوال، انرژی لیزر به صورت یکجا و در نقاط فوق باریک فقط به یک نقطه مورد نظر اصابت می کند و پخش نمی شود.

پرتوهای لیزری
پرتو همگن

پرتوهای همگن لیزر کیوسوییچ از چه آسیب های پوستی جلوگیری می کنند؟

1. آسیب به پوست رویی و خارجی

2. تغییر در ساختار اصلی بافت سالم

3. گرمای شدید؛ زخم و تغییرات رنگدانه پوست

پاکسازی تاتو- لیزر کیوسویی؛ یک عکس واقعی

پاکسازی خالکوبی با لیزر
پاکسازی خالکوبی

ساختمان لیزر کیوسوییچ را بببینید

منبع انرژی لیزر کیوسوییچ یک کریستال جامد با پرتوهای پولاریزه (قطبی شده) است. پالس های نور در نانوثانیه (فوق سریع) به نقاط معینی از پوست برخورد می کنند. پالسی بودن پرتو نور به معنی این هست که پوست نقطه به نقطه هدف گیری میشه و پرتو نور دایمی نمی تابه. چون اگه دایمی باشه، پوست میسوزه و از بین میره. میکرولیزرهای کنونی بسیار پیشرفته تر از سابق بوده و در ترکیبی از چند فن آوری از قابلیت تنظیم پالس، طول موج و هدف گیری دقیق برخوردارند.

لیزرهای کیوسوییچ نه تنها در جراحی، بلکه در جوانسازی و زیبایی نیز کاربرد دارند.

توضیح امواج و پالس در لیزر کیوسوییچ

امواج لیزر کیوسوییچ کوتاه اما دارای پالس های پرقدرت است. در لیزر کیوسوییچ، از یک منبع کریستال جامد برای خروج انرژی  نوری استفاده می شود. این نور را می توان در یک یا چند مسیر پولاریزه کرد. نور لیزر کیوسوییچ از یک ماده مغناطیسی عبور کرده و تا رسیدن به مقصد نهایی چندین برابر قوی تر می شود. در واقع، پرتو کیوسوییچ، نسبت به لیزرهای قبلی، ده برابر قوی تر است.

برای کنترل جنبش امواج نوری از حفره لیزری، از  لعل (گارنت)-آلمینیوم-یتیریوم استفاده می شود. به عبارتی، انرژی این لیزر برگرفته از خواص سنگ های درمانی (لعل) در طبیعت است.

پالس های کوتاه امکان تغییر پولاریزه و دستکاری فوتون های نور را فراهم می سازند. هر پالس قابلیت سوییچ یا تغییر رو داره. یعنی، پرتو نور دایمی نمی تابد. انرژی لیزری پخش نمی شه. بلکه، در نقطه ی کانونی ای متمرکز میشود.

تاتو-لیزر کیوسوییچ: اهمیت انتخاب یک مرکز جوانسازی پیشرفته

دوستان. برای جوانسازی و زیبایی پوست شما، فقط انتخاب پزشک شرط نیست؛ بلکه قبل از هر چیزی، مرکزی انتخاب کنید که با مهندسان پزشکی باتجربه و بهترین شرکت های تامین کننده لیزرهای جوانسازی همکاری مداومی داشته باشد؛ در این صورت، پزشک می تواند در مواقع لازم، از راهنمایی سازندگان و تکنسین ها کمک بگیرد.

تصور کنید که دستگاه لیزر خراب شده، مرکز معتبری انتخاب نکرده اید؛ و آنها بدون اینکه شما خبردار شوید، با همان دستگاه خراب پوستتان را لیزر می کنند.

تاتو-لیزر کیوسوییچ و ملاسما: یک سوال از شما و پاسخ از ما

سوال: آیا لیزر کیوسوییچ برای درمان بیماری پوستی ملاسما کاربرد دارد؟

جواب. طبق برخی مطالعات موردی،  لیزر کیوسوییچ ان.دی.یاگ برای درمان ملاسما مناسب نبوده و عوارض زیادی به جای گذاشته است. هنوز مطالعات کافی در این زمینه برای اثبات کفایت لیزر کیوسوییچ در درمان ملاسما انجام نشده.

آدرس و شماره تلفن های مرکز پیشنهادی پاکسازی تاتو-لیزر کیوسوییچ

مزیت مجموعه تهران اسکین به این است که مراکز معتبر و شناس را به شما معرفی می کند. مراکزی که روش کار با دستگاه های لیزر (تنظیم پالس، طول موج و اندازه گیری و آنالیزر فاکتورهای پوست …) را به خوبی آموزش دیده و اگر مشکلی پیش بیاید با مهندسان پزشکی و شرکت های سازنده در میان می گذارند.

در پایین متن، آدرس و شماره های تماس یکی از این مراکز را می توانید مشاهده می کنید.

لینک منبع 1

لینک منبع 2

مریم اکبری زاده

شاد، با همدیگه و پر از لبخند باشین.

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments