بیماری های ناحیه تناسلی زنان | لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی | مرکز لیزر برکه

بیماری های ناحیه تناسلی زنان | لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی | مرکز لیزر برکه

بیماری های ناحیه تناسلی زنان | لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی | مرکز لیزر برکه  بیماری های ناحیه تناسلی زنان | لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی | مرکز لیزر برکه

مراقبت های منظم در باره از بین بردن موهای زائد به روش های مختلف از قبیل وکس یا شیو ناحیه برزیلی بخش عادی روال زندگی ما است.  هم مردان و هم زنان عقیده دارند که از بین بردن موهای ناحیه تناسلی به حفظ بهداشت بدن کمک می کند.

با این حال ، برخی از پزشکان با این نظریه مخالف هستند.  آنها عقیده دارند که موهای بدن یک مانع طبیعی بین پوست و عناصری است که به طور منظم با آن در تماس می باشند.  با از بین بردن موهای منطقه برزیلی شما ممکن است از شپش تناسلی جلوگیری کنید ، اما در بعضی از موارد حتی حذف موها قطعاً شما را نسبت به دیگر عفونت های باکتریایی و بیماری های آمیزشی که رایج ترین خطرات بهداشتی هستند بیشتر حساس می کند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

مرکز لیزر و زیبایی برکه بهترین خدمات را توسط پزشکان متخصص و مجرب و کادر آموزش دیده و خوش برخورد به شما ارائه خواهد داد.  برای تماس با ما اینجا کلیک کنید.

بیشترین خطراتی که ممکن است به علت حذف موهای زائد تجربه کنید موارد زیر است :

 

کیست و آبسه های ناحیه تناسلی

آبسه ها اغلب با آکنه یا جوش اشتباه گرفته می شود. آبسه چندین علت دارد.  از جمله التهاب فولیکول های مو ، انسداد غدد چربی و یا باکتری ها باعث بروز آبسه می شوند.  آبسه ها هم مانند برخی از آکنه ها نسبت به لمس حساس هستند.   آبسه ها اغلب زیر بغل و اطراف ناحیه تناسلی یافت می شوند و دقیقاً نمی توانند خود به خود بهبود یابند.  افراد مبتلا به آبسه اگر درمان نشوند ، ممکن است تب کنند و حتی برای از بین بردن آبسه نیاز به جراحی داشته باشند.

در اغلب موارد ، فقط کافی است که چرک منطقه آلوده تخلیه شود.  این کار را می توان قبل از عفونی شدن آبسه انجام داد تا عفونت گسترش پیدا نکند.  اصلاح و اپیلاسیون ناحیه تناسلی باعث التهاب فولیکول موها شده و گاهی زخم های باز ایجاد می کند. حتی کوچک ترین بریدگی ، باکتری ها را وارد پوست می کند و آبسه ایجاد می کند.

 

تبخال تناسلی  

 بیماری های ناحیه تناسلی زنان | لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی | مرکز لیزر برکه

 HSV-1 و HSV-2 که بیشتر به نام هرپس شناخته می شوند ، موجب بروز تاول های دردناک و تحریک کننده در اطراف دهان و ناحیه تناسلی می شوند.  در حالی که هر کسی که از نظر جنسی فعال باشد در معرض خطر ابتلا به بیماری های آمیزشی قرار گرفته است ، مطالعات نشان داده اند که اصلاح و اپیلاسیون احتمال آلوده شدن به این ویروس را به طور قابل توجهی افزایش می دهد.

انتقال از طریق ترشحات دهانی و زخم های باز، اصلاح و یا اصلاح ناحیه تناسلی و حتی پشت لب بالا صورت می گیرد و پوست شما را در برابر آلودگی بیشتر آسیب پذیر می کند. هر دو گزینه رفع مو می تواند زخم های باز ایجاد کند و حتی خراش ها یا سوختگی های میکروسکوپی می تواند راهی برای حمله این ویروس ها به بدن شما باز کند.

 

HPV یا ویروس زگیل تناسلی

HPV ویروس زگیل تناسلی بسیار شبیه به تبخال است که از طریق تماس با پوست و مایعات بدن پخش می شود.  انواع مختلفی از ویروس وجود دارد که بیشتر آنها زگیل هایی گل کلم مانند هستند اما نشانه های قابل توجهی را ایجاد نمی کنند.  البته اگر در برخی از موارد ویروس  HPV باعث مشکلات  مرگبار  نشود.

آنچه باعث می شود که  ویروسHPV   بسیار خطرناک باشد ، این است که این ویروس می تواند باعث سرطان دهانه رحم ، مقعد و آلت تناسلی بشود که اغلب ناشناخته است و منجر به مرگ می شود.   ویروس HPV نیز همانند هرپس ،  بیشتر افرادی را گرفتار می کند که به طور منظم موهای زائد ناحیه برزیلی را شیو یا اپیلاسیون می کنند.

در اثر این روش های نامناسب پوست دچار بریدگی و سوزش می شود که در نتیجه پوست را نسبت به این ویروس آسیب پذیر می کند.  تفاوت دیگر ویروس زگیل تناسلی با هرپس به جز ایجاد سرطان این  است  که از طریق خون قابل انتقال می باشد.  این بدان معنی است که  اگر چه بعید است ، در هنگام استفاده مشترک از تیغ با دوستان ، همسر و یا اعضای خانواده ، ویروس زگیل تناسلی می تواند منتقل شود.  ویروس زگیل تناسلی علاوه بر اینکه شما را بیشتر نسبت  به بیماری های آمیزشی حساس می کند ، باعث انتقال ویروس پس از آلوده شدن شما می شود.

مرکز لیزر و زیبایی برکه با متخصصین مجرب و با سابقه آماده ارائه خدمات در زمینه لیزر موهای زائد با مدرن ترین دستگاه لیزر و درمان های زیبایی از جمله لیپوساکشن و ماموپلاستی می باشد.  برای گرفتن وقت از پزشک متخصص اینجا کلیک کنید

سلولیت یا عفونت پوست ناحیه تناسلی

اگر شما به طور منظم ناحیه برزیلی خود را اپیلاسیون می کنید ،  شاید برای تان پیش آمده باشد که احتمالاً کلمه موم دیپینگ را شنیده باشید.  برای کسانی که هرگز از این اصطلاح خبر نداشته اند ، باید گفت که برای زیبایی بیشتر ناحیه بیکینی یا برزیلی این منطقه را به صورت دوبل اپیلاسیون می کنند.

آنهایی که این کار را انجام داده اند ، می دانند که صدها نفر دیگر نیز این کار را با همین وسیله کرده اند.  این کار باعث می شود تا باکتری ها از پوست به داخل مخزن موم منتقل شوند و هرکسی را که بعداً از آن استفاده کند ، آلوده می کند. از آنجایی که اپیلاسیون  پوست را بسیار بی دفاع و نسبت به عفونت آسیب پذیر می کند و احتمال انتقال باکتری ها زیاد است ، سلولیت یا عفونت پوست ناحیه تناسلی یک عفونت باکتریایی بالقوه خطرناک برای زندگی است و اغلب درمان نمی شود. زیرا علائم آن در ابتدا شبیه به احساس سرما خوردگی یا آنفولانزا است.

آن چیزی که سلولیت را از سرما خوردگی قابل تشخیص می کند ، دردی است که قبل از عفونت در ناحیه ای که اپیلاسیون شده احساس می شود.  کسانی که بر اثر استفاده از موم برزیلی به این عفونت آلوده شده اند ، دردی در اطراف ناحیه تناسلی  و ران ها احساس می کنند.  تهوع و استفراغ نیز می تواند مورد انتظار باشد و نشانه ای از این است که شما باید هر چه زودتر به بخش اورژانس پزشکی مراجعه کنید.  دیر مراجعه کردن برای درمان این عارضه  می تواند باعث برداشتن منطقه و یا اندام آلوده و حتی منجر به مرگ بشود.

 

ایمپتیگو یا زرد زخم در ناحیه تناسلی

Impetigo  ایمپتیگو یا زرد زخم نوعی عفونت بسیار قابل انتقال و واگیر دار باکتریایی است که معمولاً در میان کودکان یافت می شود.  با این حال اخیراً ایمپتيگو پس از اپیلاسیون برزیلی ، به يک رخداد معمولی تبديل شده است.  ابتدا زخم های قرمز که باز می شود و در نهایت مایع از این زخم ها ترشح می شود ، درست شبیه به پس از اپیلاسیون ، هنگامی که پوست تحریک شده باعث عفونت های باکتریایی   می شود.  این نوع عفونت فقط با مصرف پماد آنتی بیوتیکی درمان می شود.

 

چگونه از بیماری های ناحیه تناسلی زنان جلوگیری کنیم؟

بیماری های ناحیه تناسلی زنان | لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی | مرکز لیزر برکه

اگر از یک دکتر این سؤال را بپرسید ، به احتمال زیاد به شما می گوید که موهای ناحیه تناسلی خود را    از بین نبرید.  علت وجود موها در این منطقه نه تنها محافظت از پوست شما بلکه حفاظت از بدن شما در مقابل باکتری های مضر است.  موهای بدن به صورت انبوه در مناطق حساس بدن رشد می کنند. به همین دلیل است که ما ابرو و موهای بینی داریم. از آنجایی که این روزها تمیز بودن پوست از موها گزینه مورد دلخواه برای اکثر مردم می باشد ، گزینه های دیگری نیز وجود دارد که می تواند به پیشگیری از عفونت و بیماری های آمیزشی کمک کند. از جمله :

 

تراشیدن موهای زائد ناحیه تناسلی 

به جای موم یا تراشیدن موهای ناحیه برزیلی خود ، به خصوص هنگامی که فصل بیکینی تمام شده است ، اجازه دهید که این موها به طور طبیعی رشد کند و به سادگی از یک قیچی برای کوتاه نگه داشتن آنها استفاده کنید.

 

بررسی پیش از اپیلاسیون

پیش از این که اپیلاسیون کنید ، مطمئن شوید که انجام این کار در یک سالن معتبر و دارای تأییدیه وزارت بهداشت با متخصصان مورد تأیید و آموزش دیده انجام می شود.  همچنین به پاکیزگی سالن توجه کنید و اگر متوجه شدید که از موم دیپینگ در این مرکز استفاده می شود ، بلافاصله باید آنجا را ترک کنید.

 

از خود تراش های تیز استفاده کنید

تراشیدن موها با یک خود تراش کند باعث بریدگی های میکروسکوپی زیادی می شود که باعث آسیب پذیر شدن پوست نسبت به  بیماری های آمیزشی و عفونت ها می شود.

 

انتخاب لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی   

انتخاب لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی
انتخاب لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی

 

به جای رفع موهای زائد با اپیلاسیون و اصلاح ، لیزر موهای زائد برزیلی را انتخاب کنید.  لیزر قادر به هدف قرار دادن فولیکول های مو بدون تأثیر گذاری بر لایه بیرونی پوست است.  با انجام این روش شما دیگر اطمینان حاصل می کنید که بعد از درمان به عفونت و یا بیماری های منتقله از راه جنسی مبتلا نمی شوید.  حذف موهای زائد توسط لیزر یک راه حل دائمی است ؛ به یاد داشته باشید که جلسات لیزر خود را کامل کنید.  دیگر نیازی نیست که در مورد اصلاح یا اپیلاسیون نگران باشید.  لیزر موهای زائد به طور قابل توجهی باعث کاهش خطرات ناشی از سایر روش های حذف موهای زائد می شود.

در مرکز لیزر برکه ما از جدیدترین دستگاه لیزر موهای زائد استفاده می کنیم.  این دستگاه که اسکلپیون مدیواستار نام دارد در سال  2018 به بازار عرضه شده و ساخت آلمان است.  درمان موهای زائد با این دستگاه به علت سرعت بالا و داشتن سیستم خنک کننده بدون درد است. 

برای مشاوره و گرفتن وقت برای لیزر موهای زائد وعمل های زیبایی سینه و هموروئید و سایر درمان های زیبایی با ما تماس بگیرید.

محقق و مترجم : مینو شفیعی minoo shafie

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments