بهترین مرکز پیکر تراشی در تهران : ارائه دهنده ی بهترین خدمات لیپوماتیک | مرکز زیبایی برکه

بهترین مرکز پیکر تراشی در تهران

 

موضوع این متن : معرفی یکی از بهترین مراکز انجام پیکرتراشی و لیپوست در تهران 

مدتی پیش در جمع دوستان نشسته بودیم و طبق معمول یکی از بحث های داغ ما ، راجع به انواع روش های لاغری و کاهش سایز بود.هر کسی پیشنهاد و نظری داشت.یکی می گفت که بهترین راه لاغری نوشیدن چای سبز است!!

یکی دیگر از خانم های حاضر در جمع که اتفاقا وزن زیادی هم داشت ، می گفت که دو سال است روزی 4 لیوان چای سبز می نوشد اما دریغ از فایده!!بهترین مرکز پیکر تراشی در تهران

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

بهترین مرکز پیکر تراشی در تهران
بهترین مرکز پیکر تراشی در تهران

یکی دیگر از خانم ها ناله می کرد که مرتب به کلاس های بدنسازی می رود و تحت نظر بهترین مربی ورزش می کند، اما به هیچ جه به وزن دلخواه خود نزدیک هم نشده است!بهترین مرکز پیکر تراشی در تهران

خانم های لاغر و خوش اندام حاضر در جمع با فخر ، اعلام می کردند که به شکلی ژنتیکی لاغرند و هیچ گونه نیازی به انجام این روش ها ندارند و با این طعنه ها، داغ دل بقیه ی خانم های حاضر در جمع را تازه می کردند.

یکی از دوستان که از ابتدا به ساکت و سر به زیر نشسته بود و مشغول بازی با تلفن همراهش شده بود ناگهان فریاد زد که :بهترین مرکز پیکر تراشی در تهران

یافتم!! یافتم!!

ما که همه متعجب شده بودیم که از چه چیزی حرف می زند، قضیه را جویا شدیم.ایشان گفتن که از اول صحبت های ما به دنبال راهی مناسب جهت لاغری و کاهش سایز در اینترنت بوده است و ما که دیگر از کنجکاوی در حال ترکیدن بودیم ، مرتب او را سوال پیچ می کردیم.

این خانم از روشی به نام پیکرتراشی نام برد و گفت که گویا این روش به خوبی برای تغییر سایز جواب می دهد.ناگهان همه شروع به بیرون آوردن موبایل های خود کردیم و شروع به جستجو نمودیم.نکته ای که به نظر شگفت آور می آمد، این بود که مرکزی به نام مرکز زیبایی برکه، در بیشتر جستجوها بالا می آمد و گویا در انجام این جراحی بسیار خبره و ماهر بود.

به همین خاطر وارد وب سایت این مرکز (Tehranskin.com) شدیم و شروع به مطالعه ی مطالبی کردیم که درباره این روش شرح داده شده بود.

تصمیم گرفتم هر آن چه که خود درباره این شیوه آموختم را با شما عزیزان در میان بگذارم، شاید دیگر نیازی نباشد شما هم در جمع های دوستانه ی خود بحث های بی فایده ای راجع به روش های لاغری داشته باشید.

پیکرتراشی ( لیپوماتیک ) چیست ؟

لیپوماتیک یا جراحی پیکرتراشی یکی از راحت ترین و بهترین روش های برداشت چربی ها از بدن می باشد.این روش عموما از طریق امواج مادون قرمز انجام می شود که یکی از ایمن ترین راه های کاهش وزن می باشد.

حال سوال این جاست که تمایل دارید؛ کدام ناحیه از بدن خود را پیکرتراشی نمایید ؟!

برای پاسخ به این سوال باید بگوییم که پیکرتراشی را می توان برای تمامی نقاط بدن (از جمله شکم؛ بازوها؛ شانه ها؛ باسن ؛ پاها ؛ کمر و …) به کار برد.

اما اگر نگران عوارض جانبی ناشی از این عملیات هستید باید به شما بگوییم که تنها 1 درصد از افرادی که اقدام به انجام این شیوه ی جراحی می کنند، ممکن است دچار سیاهی پوست(نکروسیز) شوند.

پیکرتراشی ( لیپوماتیک ) چیست ؟
پیکرتراشی ( لیپوماتیک ) چیست ؟

پیکرتراشی معمولا حدود 2 الی 3 ساعت طول می کشد و بسته به تمایل خود فرد ، می توان چربی ها را از بدن بیرون کشید.

چه مدت بعد از پیکرتراشی بهبود پیدا می کنم ؟

یک هفته بعد از اتمام عمل، می توانید روند طبیعی زندگی خود را ادامه دهید.

منافع پیکرتراشی چیست ؟

  1. یکی از بهترین نقاط قوت این جراحی در این است که چربی های باقی مانده در زیر سطح پوست ، کاملا یکنواخت بوده و بر عکس دیگر روش های ساکشن هیچ گونه سلولیتی باقی نمی ماند
  2. نیاز به پوشیدن لباس های مخصوص در این روش دو هفته است که به نسبت دیگر روش های ساکشن سنتی ( 6 ماه) و هم چنین لیپولیز لیزر (2 الی 4 ماه) بسیار کوتاه تر است. در کل توصیه می شود که این لباس ها را به مدت 30 الی 40 روز بپوشید تا بهترین نتیجه را کسب نمایید.
  1. جذب پوستی این روش به نسبت دیگر روش های ساکشن ، بسیار بهتر است چرا که در روش لیوپست ،هیچ گونه آسیبی به ساختار پوست نخواهد زد.
  1. در روش لیپوماتیک یا پیکرتراشی ، از بیهوشی موضعی استفاده می شود که در طول آن بیمار هیچ گونه دردی را احساس نخواهد کرد در حالی که دیگر روش های ساکشنی ،چنین امکانی وجود ندارد.چرا که در این روش ها، عموما بیمار دچار ناراحتی و درد شده و نیاز به دارهای مسکن و حتی بیهوشی دارد.
  1. عوارض جانبی و التهاب، در این روش به نسبت دیگر روش های ساکشن بسیار کمتر است و برطرف شدن هرگونه عوارضی تقریبا 36 ساعت طول می کشد در حالی که برای دیگر متدهای ساکشن، دوام عوارض جانبی بسیار بیشتر خواهد بود.
منافع پیکرتراشی چیست ؟
منافع پیکرتراشی چیست ؟
  1. ریسک بروز قرمزی و التهاب در روش پیکرتراشی بسیار کم است.
  2. احتمال بروز امبولیسم چربی در مقایسه با دیگر روش های ساکشن بسیار پایین است و تا به حال که هیچ موردی گزارش نشده است.
  3. لیپوماتیک نیازی به بستری شدن ندارد و بیمار می تواند در همان روز به منزل یا سر کار خود برگردد.
  4. کوفتگی و درد ناشی از پیکرتراشی بسیار کم و ناچیز است

با تمام این مزایایی که برشمردیم ، دیگر جای هیچ گونه تردیدی نبود که بهترین روش برای دستیابی به سایز و وزن ایده آل همین روش پیکرتراشی با لیوپست است.

به همین خاطر به دنبال مرکزی بودیم که بتواند بهترین خدمات را در این باره ارائه کند.

تصمیم گرفتیم با تعدادی از دوستان به مرکز زیبایی برکه مراجعه کرده و شرایط را بسنجیم. واقعیت این است که به محض ورود، همه چیز این مرکز ما را تحت تاثیر قرار داد. فضای دوستانه و محیط حرفه ای آن ما را بر این داشت که تنها انتخاب ما برای انجام جراحی پیکرتراشی ، مرکز زیبایی برکه باشد.

اما سوالی که مطرح شد، این بود که پزشک حاضر در این مرکز تا چه میزان مهارت و توانایی دارد.

بهترین دکتر پیکر تراشی

پیش از هر چیزی ؛ آلبومی به ما نشان داده شد که تصاویر قبل و بعد بیماران مختلف در آن وجود داشت. نتایج حیرت انگیز بود.

افرادی که چربی فراوانی در ناحیه شکم ؛ باسن و پهلوها داشتند؛ به قدری کاهش سایز داده بودند که تقریبا برای ما غیر قابل باور بود.

پس از مدتی با پزشک این مجموعه نیز دیداری داشتیم و اطمینان حاصل کردیم بهترین دکتر پیکرتراشی را یافته ایم.

سوالاتی که ما از پزشک مجموعه داشتیم و پاسخ های وی را در ادامه ببینید:

سوال ما : پیکرتراشی از طریق لیپوماتیک دقیقا چیست ؟

جواب پزشک : به کرات دیده ایم که پیکرتراشی با لیپوساکشن اشتباه گرفته می شود اما این دو کاملا عملیات های متفاوتی هستند که از دو متد مختلف برای کاهش حجم چربی ها و هم چنین تغییر سایز استفاده می کنند.

بیشتر زنان تصور می کنند که این روش فقط برای کاهش وزن استفاده می شود اما در واقع متد لیپوماتیک برای ترمیم ظاهر مناطقی از بدن است که دچار مشکل شده اند.

معنی دقیق لیپوساکشن : روند برداشت چربی ها برای لاغر شدن

معنی دقیق لیپوماتیک : برداشت بافت های چربی و شکل دهی مجدد به نواحی مورد نظر

بهترین مرکز پیکرتراشی در تهران
بهترین مرکز پیکرتراشی در تهران

این عملیات از طریق ابزار لیپوماتیک صورت می گیرد. این کار، عمل را به سطح دیگری می برد. در طول عملیات پیکرتراشی ، چربی ها از نقاط مختلف بدن از جمله کمر، پهلوها، شکم؛ پاها ، ران ها و زانوها یا غبغب (از طریق یک مکنده) برداشته می شود و سپس بدن فرد مجددا شکل دهی می گردد.

در نظر داشته باشید که پیکرتراشی برای درمان چاقی و اضافه وزن نیست.در صورتی که به طور مادرزادی ( یا در اثر بارداری) دچار چربی هایی شده اید که با وجود ورزش مداوم و مصرف غذاهای کم کالری از بین نمی رود ، می توانید از انجام این روش بهره مند شوید.

این عمل مخصوصا برای مناطق بزرگی هم چون شکم، باسن ، کمر ؛ بالای بازوها ، ران ها ، و زانوها بسیار مفید است.

در روش پیکرتراشی لیپوماتیک؛ دستگاهی به نام کانولا که مجهز به چرخنده، مکنده و هم چنین لرزشگر است ، امواج فراصوت تولید کرده که به چربی ها اجازه می دهد تا به آهستگی و بدون آسیب به دیگر بافت های بدن ، جا به جا شوند.

ارتعاشات و امواج فراصوت دستگاه باعث آزاد شدن سلول های بنیادی در سلول های چربی می شود.آزاد شدن سلول های بنیادین به فرآیند بهبود کمک می کند و هم چنین موجب می گردد که ظاهر شاداب تری داشته باشید.در روش جراحی پیکرتراشی نیاز به برش های عمیق بر سطح پوست نمی باشد و تنها سوراخ ریزی ایجاد می گردد تا کانولا بتواند وارد بدن شود.سوراخی که ایجاد می گردد به زحمت قابل دیدن است.

به خاطر این که هیچ گونه برشی در طول این جراحی صورت نمی گیرد ، پوست شما نیز بعد از اتمام عمل ، دچار برآمدگی نخواهد شد و ظاهر نرم تری خواهد داشت.

چه اشخاصی کاندید انجام پیکرتراشی با لیپوماتیک هستند؟

در صورتی که در برخی از نقاط بدن خود چربی هایی دارید که با ورزش و رژیم غذایی از بین نمی روند ، احتمالا بهترین کاندیدای انجام پیکرتراشی باشید!!

بهترین مرکز پیکرتراشی در تهران
بهترین مرکز پیکرتراشی در تهران

در طول این روش جراحی چه اتفاقی رخ می دهد ؟

عملیات پیکرتراشی با بیهوشی مورد نظر شروع می شود.در مرکز برکه تلاش می شود که همواره بهترین متدها و بر اساس شیوه های روز دنیا برای بیماران صورت گیرد.

به خاطر منافعی که پیکرتراشی دارد ، عوارض ناشی از آن تا جای ممکن کاهش پیدا می کنند. علاوه بر این تلاش تمام پزشکان مجموعه برکه بر این است که با مهارت ، از بروز هر گونه عوارض جانبی پیشگیری نمایند.

ارتعاشی که در طول این عمل صورت می گیرد، چربی های بیشتری را از بدن فرد خارج کرده و میزان درد بعد از عمل را بسیار کاهش می دهد.

پیش از شروع جراحی ، نوعی محلول نمک به فرد تزریق می شود تا از بروز هر گونه کبودی و تورم بعد از عمل جلوگیری شود.

مراقبت های بعد از پیکرتراشی

بیماران می توانند یکی دو ساعت بعد از اتمام جراحی ، بیمارستان را ترک کرده و به منزل خود برگردند.

علاوه بر این 24 ساعت بعد از اتمام عمل نیز قادر به دوش گرفتن خواهند بود.

در این روش ، میزان تورم و کبودی بسیار ناچیز خواهد بود اما در صورتی که به این عوارض دچار شدید ، چند هفته ای طول می کشد که ورم ناشی از جراحی بخوابد.

مدتی طول می کشد که بدن شما به تغییرات جدید عادت کند و هر روزی که می گذرد، شکل بهتری پیدا خواهد کرد.

اگر واقعا به اندام خود اهمیت می دهید و هر روز ، مراقب سلامت آن هستید ، پس شاید روش لیپوماتیک بتواند به شما کمک کند تا آخر عمر ، خوش اندام و روی فرم باقی بمانید.

نکته ی خیلی مهم : به خاطر داشته باشید که حتی پس از انجام این روش درمانی، باز هم باید ورزش؛ رژیم غذایی و سبک زندگی سالم را در برنامه های خود داشته باشید.

بهترین مرکز پیکر تراشی در تهران

هزینه پیکر تراشی بدون جراحی

سوالی که برای ما بسیار مطرح بود، راجه به هزینه های انجام پیکرتراشی بود و می خواستیم بدانیم که آیا با بودجه های ما همخوانی دارد یا خیر!!بهترین مرکز پیکر تراشی در تهران

پزشک مجموعه برکه خیال ما را آسوده کرد و عنوان نمود که هزینه های مربوط به پیکرتراشی بر عکس آن چه که شنیده می شود، به هیچ وجه بالا نیست.بهترین مرکز پیکر تراشی در تهران

همه چیز به ناحیه ای بستگی دارد که قصد درمان آن را دارید اما در نهایت این که مرکز زیبایی برکه در این مورد نیز هوای مراجعه کنندگان خود را دارد و با جستجویی کوتاه در اینترنت متوجه شدیم که قیمت ارائه شده در این مرکز به نسبت دیگر مراکز پیکرتراشی فوق العاده است.

بهترین مرکز پیکر تراشی در تهران

بهترین دکتر لیپوماتیک تهران نی نی سایت

پس از تحقیقات فراوان من و یکی از دوستانم تصمیم گرفتیم که عمل پیکرتراشی با لیپوماتیک را انجام دهیم و باید بگویم که نتیجه ی حاصل از آن فوق العاده بود. به همین خاطر در اولین فرصتی که پیش امد به سایت های تبادل نظری مانند نی نی سایت مراجعه کردم و نظر خود را پیرامون این راهکار جادویی درج کردم.

بهترین دکتر لیپوماتیک تهران نی نی سایت
بهترین دکتر لیپوماتیک تهران نی نی سایت

باشد که همگی به جای صرف هزینه های کلان برای دست یافتن به اندام مورد نظر خود، متدهای علمی تر و پایدارتری را انتخاب کنیم.

موفق و پیروز باشید

گردآورنده : ندا ناصری

پزشکان و متخصصان زیبایی تهران اسکین 

3.5 2 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments