مرکز لیزر موهای زائد با دستگاه جدید و مدرن و سایر خدمات زیبایی در نزدیکی شما

بهترین روش ها برای از بین بردن موهای زائد چیست؟ لیزر موهای زائد در بهترین مرکز لیزر

بهترین روش ها برای از بین بردن موهای زائد چیست؟ لیزر موهای زائد در بهترین مرکز لیزر

                                        بهترین روش ها برای از بین بردن موهای زائد چیست؟ لیزر موهای زائد در بهترین مرکز لیزر                                                    روش ها ی مختلف از بین بردن موهای زائد  

اپیلاسیون

اپیلاسیون با استفاده از قرار دادن موم چسبنده بر روی پوستی که در آن موهای ناخواسته در حال رشد است انجام می شود.  سپس یک نوار پارچه ای یا کاغذی بر روی موم قرار می گیرد و به سرعت کشیده می شود.  موم  ریشه مو و سلول های مرده پوست را می گیرد.  موم می تواند گرم یا سرد باشد.  اپیلاسیون را می توان در یک سالن زیبایی و یا در خانه انجام داد.

نتیجه کندن موها با روش اپیلاسیون در حدود  3 تا 6 هفته به جا می ماند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

جوانب مثبت : روش اپیلاسیون سطح پوست را برای مدت طولانی صاف می کند.  کیت های موم و اپیلاسیون در فروشگاه ها و داروخانه ها به راحتی در دسترس هستند.  پس از چند بار اپیلاسیون برخلاف روش ها یی مانند حذف موهای زائد با روش شیو کردن ، به نظر می رسد که رشد موها کمتر شده و موها نازک تر و نرم تر می شوند و کمتر قابل توجه است.

عوارض جانبی : بسیاری از مردم می گویند بزرگ ترین مشکل روش اپیلاسیون دردناک بودن آن است.  از آنجا که درمان با کشیدن مو در ریشه ها کار می کند ، می تواند هنگام بیرون کشیدن ریشه مو از پوست درد داشته باشد.  خوشبختانه این کار خیلی سریع انجام می شود.  برخی افراد نیز  ممکن است عوارضی مانند قرمزی ، التهاب و جوش را پس از اپیلاسیون تجربه  کنند.

اپیلاسیون حرفه ای گران تر از روش ها ی دیگر حذف مو است.  با این حال می توانید اولین بار در یک سالن زیبایی اپیلاسیون انجام دهید.  و پس از آن خودتان در خانه این کار را ادامه دهید.

افرادی که از داروهای ضد آکنه مانند ترتینوئین و ایزوترتینوئین استفاده می کنند ممکن است نتوانند اپیلاسیون انجام بدهند.  زیرا داروهای ضد آکنه حساسیت پوست را افزایش می دهد.  افراد مبتلا به مول یا التهاب پوست ناشی از آفتاب سوختگی نیز باید از اپیلاسیون بر روی این مناطق خودداری کنند.

نکته : برای اینکه اپیلاسیون نتیجه بهتری بدهد  موها باید حداقل  حدود 6 میلی متر بلند شده باشند. بنابراین از چند هفته قبل از اپیلاسیون موهای خود را شیو نکنید.  اپیلاسیون به خوبی روی پاها ، منطقه بیکینی و ابروها نتیجه می دهد.

مرکز لیزر و زیبایی برکه با متخصصین مجرب و با سابقه آماده ارائه خدمات در زمینه لیزر موهای زائد با مدرن ترین دستگاه لیزر و درمان های زیبایی از جمله لیپوساکشن و ماموپلاستی می باشد.  برای گرفتن وقت از پزشک متخصص اینجا کلیک کنید.

 

الکترولیز

بهترین روش ها برای از بین بردن موهای زائد چیست؟ لیزر موهای زائد در بهترین مرکز لیزر

الکترولیز چگونه  کار می کند؟  در طی یک سری جلسات متعدد متصدی حرفه ای الکترولیز یک پروب را به فولیکول مو وارد می کند و جریان الکتریسیته را به ریشه مو می فرستد و آن را  از بین می برد.  درمان با الکترولیزر برای یک ناحیه کوچک مانند لب فوقانی ممکن است مجموعاَ 4 تا 10 ساعت طول بکشد و یک منطقه بزرگ مانند خط بیکینی ممکن است 8 تا 16 ساعت طول بکشد.

این روش در یک جلسه انجام نمی شود.  برای درمان با الکترولیز به جلسات درمان زیادی نیاز است.

ماندگاری و نتیجه از بین بردن موهای زائد با روش الکترولیز چقدر طول می کشد؟  الکترولیزر یک روش دائمی برای از بین بردن موهای ناخواسته است. اما موهای بعضی از افراد پس از این روش دوباره رشد می کند.

جوانب مثبت : موهای زائد برخی افراد برای همیشه از بین می رود.

جوانب منفی : الکترولیز هزینه و زمان زیادی را صرف می کند.  به همین دلیل معمولاً در مناطق کوچک تر مانند لب فوقانی ، ابروها و زیربغل استفاده می شود.  بسیاری از مردم درمان با الکترولیز   را دردناک توصیف می کنند که منجر به عوارضی التهاب ، خشکی پوست و خارش می شود.  در صورتی که سوزن ها و ابزار الکترولیزر استریل نباشند ، احتمال عفونت نیز یکی از عوارض جانبی این روش می باشد.

 

حذف موهای زائد با لیزر

لیزر موهای زائد چگونه کار می کند؟  لیزر از طریق پوست به فولیکول مو هدایت می شود و رشد مو را در آنجا متوقف می کند.  این بهترین روش ممکن برای افرادی است که پوست روشن با موهای تیره دارند.  زیرا ملانین (رنگدانه ) موجود در مو بیشتر نور را جذب می کند و درمان را مؤثرتر می کند.

نتیجه از بین بردن موهای زائد با روش لیزر موهای زائد چقدر طول می کشد؟ از بین بردن موهای زائد با روش لیزر درمانی ممکن است دائمی باشد.  اما اغلب افراد هر 6 ماه تا یک سال یکبار برای حفظ نتایج نیاز به یک جلسه درمان مجدد دارند.

مزایا :  این روش حذف موهای زائد طولانی مدت است و مناطق بزرگ پوست می تواند در یک زمان درمان شود.

عوارض جانبی : هزینه جلسات لیزر درمانی در کشور ما برخلاف سایر کشورها خیلی گران نیست.    عوارض جانبی درمان ممکن است شامل التهاب و قرمزی باشد.

نکته : استفاده از بسته های سرد ممکن است به کاهش  التهاب پس از لیزر درمانی کمک کند.  اجتناب از قرار گرفتن در مقابل نور خورشید قبل از درمان ممکن است نتایج مؤثرتری داشته باشد.

در مرکز لیزر برکه ما از جدید ترین دستگاه لیزر موهای زائد استفاده می کنیم.  این دستگاه که اسکلپیون مدیواستار نام دارد در سال  2018 به بازار عرضه شده و ساخت آلمان است.  درمان موهای زائد با این دستگاه به علت سرعت بالا و داشتن سیستم خنک کننده بدون درد است.  برای تماس با ما اینجا کلیک کنید.

 

درمان موهای زائد با دارو 

 

بهترین روش ها برای از بین بردن موهای زائد چیست؟ لیزر موهای زائد در بهترین مرکز لیزر

کرمی به نام افلورنیتین موضعی   eflornithine  با نسخه پزشک برای درمان موهای زائد صورت زنان در دسترس است.  این کرم باید دو بار در روز استفاده شود تا هنگامی که موهای صورت نرم تر و روشن تر و مانند موهای ولوس شود.

عوارض جانبی داروهای تجویزی ممکن است شامل التهاب پوست و آکنه باشد.  اگر شما در مورد رشد موها و از بین بردن آنها مشکلاتی دارید ، با پزشک یا متخصص پوست تماس بگیرید.

استفاده از داروهای آنتی آندروژن روش دیگری است که پزشکان برای کاهش موی ناخواسته در زنان تجویز می کنند.  از آنجا که هورمون های آندروژن مسئول رشد مو در مناطق ناخواسته می باشد ، این داروها می تواند از طریق مسدود کردن تولید آندروژن ، باعث کاهش رشد موها شود.

پزشکان اغلب قرص های ضد بارداری خوراکی را همزمان و به منظور افزایش اثرات این داروها و جلوگیری از حاملگی  ( آنتی آندروژن ها می توانند برای جنین خطرناک و مضر باشند) تجویز می کنند.  این داروها همچنین به تنظیم چرخه قاعدگی در دخترانی که به آن نیاز دارند کمک می کند.

 

بهترین روش را انتخاب کنید

بهترین روش ها برای از بین بردن موهای زائد چیست؟ لیزر موهای زائد در بهترین مرکز لیزر

تصمیم گیری برای از بین بردن موهای زائد بدن یک انتخاب شخصی است. از بین بردن موهای زائد بدن هیچ تأثیری بر سلامت افراد ندارد.  اگر شما نمی خواهید این کار را بکنید ، نباید احساس ناراحتی کنید.  برخی از فرهنگ ها موهای بدن را به عنوان یک پدیده زیبا و طبیعی مشاهده می کنند ، بنابراین آنچه را که برای شما مناسب است ، انجام دهید!

مرکز لیزر و زیبایی برکه با متخصصین مجرب و با سابقه آماده ارائه خدمات در زمینه لیزر موهای زائد با مدرن ترین دستگاه لیزر و درمان های زیبایی از جمله لیپوساکشن و ماموپلاستی می باشد.  برای گرفتن وقت از پزشک متخصص اینجا کلیک کنید.

امروزه لیزر موهای زائد به آخرین متد برای از بین بردن موهای ناخواسته تبدیل شده است.  زیرا این روش ها تنها راه حل دائمی آن است.  این روش نه تنها موهای زائد را از بین می برد ، بلکه پوست شما دچار التهاب و جوش های پس از شیو نیز نمی شود.  و در عین حال پوست شما نرم تر و صاف تر از قبل خواهد بود.

درمان با لیزر را می توان در عرض چند دقیقه انجام داد.  لیزر قادر است موهای ناخواسته را در هر جایی از بدن از بین ببرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دستگاه مدرن لیزر موهای زائد اینجا کلیک کنید.

اگر مایل هستید اطلاعات بیشتری در مورد درمان موهای زائد نوجوانان با لیزر کسب کنید ، می توانید جهت مشاوره به مراکز لیزر ما مراجعه کنید.  مشاوره فرصتی است برای پرسیدن سؤالات ، بررسی جزئیات پزشکی و بهداشتی و تست پچ بر روی بخشی از پوست شما تا مطمئن شوید واکنش های غیرمعمولی نسبت به لیزر موهای زائد نخواهید داشت.   

محقق و مترجم : مینو شفیعی minoo shafie

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments