تزریق ژل لب

بهترین دکتر تزریق ژل لب در شیراز| تخفیف تزریق ژل لب در شیراز+فیلم

همه چیز در مورد تزریق ژل لب در شیراز

اگر پزشک هستید یا یک مرکز زیبایی در شیراز دارید

و فکر می کنید که مرکز شما توانایی و شایستگی این را دارد که در صفحه اول گوگل و در این سایت معرفی شود، با ما تماس بگیرید ( برای جزییات بیشتر می توانید اینجا کلیک کنید)

اکثر افراد دوست دارند لب های برجسته و قلوه ای داشته باشند و این میل در میان خانم هایی که لب های آنها باریک است بیشتر از سایرین می باشد. با توجه به اینکه تعداد زیادی از سلبریتی ها به تزریق ژل لب پرداخته اند تب برجسته کردن لب ها در میان مردم نیز افزایش پیدا کرده است. اگر سری به اینستاگرام داشته باشید می توانید به وفور عکس هایی را ببینید که خانم ها به افزایش حجم لب خود پرداخته اند.

با بالا رفتن سن برای رسیدن به دوران پیری حجم چربی ‌های بدن کاهش پیدا می ‌کند و لب ها نیز دستخوش تغییر خواهند شد. این فرآیند باعث شده تعداد زیادی از خانم ها به دنبال برجسته کردن لب های خود باشند و مهم تر از همه آنکه ظاهر لب های شان کاملاً طبیعی باشد. تزریق فیلر نیز یک راه حل عالی برای افزایش حجم لب است و می تواند این گروه از افراد را به خواسته های شان برساند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

تزریق فیلر چگونه انجام می شود؟

تزریق ژل لب
تزریق ژل لب

برای تزریق فیلر پزشک ابتدا از پماد بی حس کننده استفاده می کند تا لب های شما را بی حس نماید. پس از ۲۰ دقیقه که لب بی حس شد پزشک مقدار ژل مورد نیاز را به کمک یک سوزن باریک به درون لب تزریق می کند.

حدود یک هفته طول می کشد تا تورم لب های شما از بین برود و شما شاهد نتایج به دست آمده باشید. با توجه به آنکه تزریق ژل حدود ۶ تا ۱۲ ماه ماندگاری دارد چنانچه از ظاهر خود راضی باشید می توانید برای تزریق مجدد ژل به پزشک مراجعه نمایید.

قیمت تزریق ژل لب چقدر است؟

 

قیمت دقیق تزریق ژل توسط پزشکی که به او مراجعه می کنید مشخص خواهد شد زیرا عوامل متعددی در تعیین هزینه ژل نقش دارند به عنوان مثال نوع ژلی که قرار است تزریق شود، مقدار ژلی که باید برای برجسته کردن لب ها استفاده شود، مهارت و تجربه پزشک و مواردی از این قبیل. از آنجایی که روش های زیبایی تحت پوشش بیمه قرار ندارند و آزاد حساب می شوند شما باید هزینه آن را از جیب خود پرداخت کنید.

آیا تزریق ژل لب درد دارد؟

پاسخ این سوال مثبت است زیرا لب ها حساس هستند. در صورتی که تزریق ژل لب بدون بی حسی انجام شود شما دچار درد خواهید شد البته آستانه تحمل درد در همه افراد یکسان نیست و برخی از متقاضیان آستانه تحمل درد بسیار پایینی دارند. این در حالی است که برخی دیگر بدون نیاز به بی حسی به تزریق ژل می پردازند. معمولاً پزشک ۲۰ دقیقه قبل از شروع فرایند تزریق از کرم بی حس کننده استفاده می کند تا شما دچار هیچ گونه دردی نشوید.

بهترین دکتر ژل لب در شیراز

تزریق ژل لب در مراکز متعددی انجام می شود اما متاسفانه همه آنها دارای تخصص و مهارت لازم نیستند و تزریق ژل به صورت نامناسب می تواند فاجعه به بار بیاورد. مراجعه به بهترین پزشک برای تزریق ژل  به شما برای کسب نتایج عالی کمک می کند و ریسک بروز هرگونه خطری را به صفر خواهد رساند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بهترین دکتر ژل لب در شیراز اینجا کلیک کنید.

برای افزایش حجم لب از چه نوع ژلی استفاده می شود؟

انواع ژل لب
انواع ژل لب

معمولاً برای برجسته کردن لب ها از پنج نوع استفاده می شود که بر اساس میزان ماندگاری با هم تفاوت دارند و پزشک با توجه به اینکه شما دوست دارید تا چه مدت اثر ژل باقی بماند یکی از آنها را انتخاب خواهد کرد. این محصولات به شرح زیر می باشند:

  • کلاژن یک نوع پروتئین است که به طور طبیعی در بدن وجود دارد و میزان ماندگاری این محصول پس از تزریق به درون لب حدود ۳ تا ۴ ماه است و اگر شما از نتایجی که به دست آورده اید رضایت داشته باشید می توانید مجدداً برای تزریق به پزشک خود مراجعه نمایید.
  • هیالورونیک اسید محصولی است که ژل ژوویدرم بر پایه آن قرار دارد و میزان ماندگاری آن حدود ۴ تا ۶ ماه است.
  • اگر شما به دنبال افزایش میزان ماندگاری ژل هستید اما نمی خواهید لب های شما به صورت دائم برجسته شود بهتر است به سراغ کلسیم هیدروکسی آپاتیت بروید چرا که ماندگاری این نوع ژل حدود ۱۸ ماه است.
  • ژل پلی لاکتیک اسید محصولی است که ماندگاری آن تا دو سال برآورد شده است.

چنانچه شما پس از تزریق از ظاهر به وجود آمده رضایت نداشته باشید می توانید از پزشک خود بخواهید با تزریق یک نوع آنزیم خاص به درون لب اثر ژل را از بین ببرد.

عوارض جانبی تزریق ژل چیست؟

عوارض ژل لب
عوارض ژل لب

یکی از مهمترین و شایع ترین عوارض جانبی تزریق ژل بروز خونریزی، تورم و کبودی و قرمزی در محل تزریق است اما جای نگرانی وجود ندارد چرا که معمولاً این عوارض طی مدت چند روز برطرف خواهد شد. اما باید خدمت شما عرض کنم که خطرناک ترین عارضه ژل این است که به طور نامناسب به درون لب تزریق شود و باعث به وجود آمدن توده درون لب و تغییر رنگ لب ها گردد.

این اختلال زمانی به وجود می ‌آید که شما به فردی مراجعه کنید که فاقد تجربه و آموزش لازم برای تزریق باشد. هرچه میزان ماندگاری ژل بیشتر باشد احتمال پرخطر بودن این روش ها بیشتر است به همین دلیل برخی از پزشکان از تزریق ژل دائمی برای افزایش حجم لب خودداری می کنند.

مراقبت های قبل و بعد از تزریق ژل شامل چه مواردی است؟

اگر شما قصد دارید برای افزایش حجم لب های خود از فیلر استفاده کنید باید قبل از انجام این کار به نکات زیر توجه کامل داشته باشید:

  • یک هفته قبل از تزریق ژل از مصرف رقیق کننده های خون خودداری کنید زیرا باعث می شوند ریسک بروز خونریزی و کبودی لب افزایش پیدا کند. رقیق کننده های خون که باید از آنها دوری کنید شامل روغن ماهی، آسپرین، ایبوپروفن، ادویل و مواردی از این قبیل هستند.
  • مقدار زیادی آب بنوشید و آرامش داشته باشید و از کم آبی بدن خود جلوگیری کنید.
  • افزایش میزان مصرف آب باعث می شود که توانایی بدن شما برای ترمیم افزایش پیدا کند.
مراقبتهای قبل و بعد از تزریق ژل
مراقبتهای قبل و بعد از تزریق ژل
  • از ماساژ دادن لب های خود اجتناب کنید.
  • معمولاً هنگامی که شما به لب خود ژل تزریق می کنید وسوسه می شوید که لب های قلوه ای تان را لمس کنید و ماساژ بدهید اما بهتر است بدانید ماساژ دادن لب هایی که به تازگی ژل به آنها تزریق شده است باعث می شود ریسک جابجا شدن فیلر افزایش پیدا کند و نتیجه نامطلوبی به دست می آید.
  • تا چند روز پس از تزریق لب های شما متورم خواهد بود پس نباید تورم لب باعث ناراحتی شما شود چرا که معمولاً طی مدت یک هفته تورم آن از بین می رود.
  • حداقل به مدت ۲۴ ساعت از درمان از ورزش کردن خودداری کنید. از انجام دادن فعالیت هایی که باعث می شود جریان خون رسانی به صورت شما افزایش پیدا کند اجتناب نمایید.
  • اگر چه پس از تزریق ژل شما نیازی به استراحت در منزل ندارید می توانید روی لب خود کمپرس یخ قرار دهید تا از التهاب و تورم آن کاسته شود.

آیا از ژل فقط برای برجسته کردن لب ها استفاده می شود؟

ژل کاربردهای متفاوتی دارد و فقط برای افزایش حجم لب مورد استفاده قرار نمی گیرد. به عنوان مثال می توان از ژل برای برطرف کردن خطوط ریز اطراف دهان نیز استفاده کرد حتی برای افزایش حجم صورت نیز از ژل استفاده می شود.

 

اگر پزشک هستید یا یک مرکز زیبایی در شیراز دارید

و فکر می کنید که مرکز شما توانایی و شایستگی این را دارد که در صفحه اول گوگل و در این سایت معرفی شود، با ما تماس بگیرید ( برای جزییات بیشتر می توانید اینجا کلیک کنید)

لینک منبع اول

لینک منبع دوم

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments