تزریق فیلر برای جوان سازی صورت در ارومیه

برطرف کردن خطوط عمیق صورت در ارومیه| جوانسازی پوست در ارومیه

چگونه تزریق فیلر به جوان سازی پوست کمک می کند؟

چین و چروک صورت و به وجود آمدن خطوط روی پوست یک مسئله غیر قابل اجتناب است. با بالا رفتن سن حجم عضلات صورت افزایش پیدا می ‌کند و این فرایند با کاهش متابولیسم کلاژن همراه است. همه این موارد دست به دست هم می دهند و باعث به وجود آمدن چین و چروک صورت می شوند. توجه بیشتر به زیبایی صورت باعث شده افراد زیادی به دنبال راهی برای برطرف کردن خطوط عمیق صورت خود باشند.

هنگامی که خطوط و چین و چروک برطرف می شود صورت ظاهری جوان و شاداب خواهد داشت. برطرف کردن خطوط عمیق صورت از طریق تزریق بوتاکس انجام می شود.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

تزریق بوتاکس اولین کار برای جوان سازی صورت است و می توان خطوط عمیق صورت را به کمک فیلر برطرف کرد. خاطر نشان می کنیم که تزریق فیلر علاوه بر بهبود حالت لب، بینی، فک، و گونه برای سایر نقاط بدن نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

جوان سازی صورت
جوان سازی صورت

تزریق بوتاکس و فیلر باید توسط متخصص پوست انجام شود در غیر این صورت احتمال بروز عوارض جانبی حاصل از تزریق فیلر وجود دارد. بهترین کار این است که به یک متخصص با تجربه مراجعه کنید تا شما را به خوبی راهنمایی کند و فرآیند برطرف کردن خطوط عمیق صورت را به طور صحیح انجام دهد.

انواع فیلر برای برطرف کردن خطوط عمیق صورت

انواع مختلفی از فیلر وجود دارد که هر یک از آنها برای انواع مختلفی از چروک صورت مورد استفاده قرار می گیرند. در بخش زیر به برخی از رایج‌ ترین فیلرهای اشاره می کنیم که برای برطرف کردن خطوط عمیق صورت کاربرد دارند. این فیلرها عبارتند از:

    • مشتقات هیالورونیک اسید مانند ژوودرم و رستالین شباهت بسیار زیادی به ماده ای دارند که در پوست ما وجود دارد. از مشتقات هیالورونیک اسید برای برطرف کردن خطوط ریز و همچنین بزرگ کردن لب ها استفاده می شود. معمولا آثار حاصل از تزریق این نوع فیلر حدود ۴ تا ۶ ماه باقی می ماند. یکی از مزایای عالی هیالورونیک اسید این است که باعث بروز عوارض جانبی بسیار کمی می شود. نکته مهمی که در خصوص تزریق هیالورونیک اسید وجود دارد این است که می ‌توان به کمک آنزیم هیالورونیداز مقدار اضافی هیالورونیک اسید تزریق شده را از بین برد.
انواع فیلر
انواع فیلر

 

  • کلسیم هیدروکسیل آپاتیت یکی از ترکیبات موجود در استخوان است که می توان از آن برای افزایش بافت نرم صورت از قبیل خط خنده، خط لبخند و سایر خطوط صورت استفاده کرد. در صورتی که این محصول در نزدیکی سطح پوست تزریق شود باعث به وجود آمدن گره و توده روی پوست خواهد شد به همین دلیل باید این نوع فیلرها به درون نقاط عمیق صورت تزریق شوند.
  • تزریق چربی یکی دیگر از روش های موجود برای برطرف کردن خطوط عمیق صورت است. در این روش از چربی های بدن فرد برای زاویه سازی صورت و افزایش حجم آن استفاده می شود. اگر چه اطلاعات کمی در خصوص نتایج حاصل از تزریق چربی وجود دارد برخی از افراد عقیده دارند که تزریق چربی در کنار تزریق ژل با نتایج پایدارتری همراه است.
  • از کلاژن مشتق از بافت انسانی برای پر کردن چین و چروک صورت و قلوه ای کردن لب ها استفاده می شود. از آنجایی که این نوع کلاژن از بافت های انسانی به دست می آید ریسک بروز واکنش آلرژیک در این روش بسیار کم است.

عوارض جانبی حاصل از تزریق ژل چیست؟

معمولاً عوارض جانبی حاصل از تزریق فیلر خفیف و البته مدت کوتاهی برطرف می‌ شود. مهم ‌ترین اقدام برای کاهش ریسک بروز عوارض جانبی حاصل از تزریق ژل و فیلر آشنایی کامل با آناتومی صورت، نقاطی که باید ژل در آنجا تزریق شود، ویژگی ها و خواص انواع فیلرها و عوارض جانبی آن ها است. در ادامه به برخی از عوارض جانبی تزریق ژل و فیلر اشاره می کنیم:

 

    • بروز واکنش آلرژیک پس از تزریق ژل و فیلر مسئله ‌ای است که نمی ‌توان از آن غافل شد. این اختلال خود را به صورت قرمزی، تورم، التهاب و درد صورت نشان می دهد. گاهی مدتی طول می ‌کشد تا واکنش آلرژیک خود را نشان دهد اما در نهایت به صورت توده و برجستگی های دردناک روی پوست نمایان خواهد شد.
عوارض جانبی فیلر
عوارض جانبی فیلر

 

  • در برخی موارد تزریق فیلر و ژل می تواند باعث بروز عوارض جانبی شدید از قبیل کاهش شدید فشار خون و تورم شدید، از دست دادن هوشیاری و حتی مرگ شود.
  • می ‌توان درد حاصل از تزریق فیلر را به کمک داروهای آنتی هیستامین و مسکن یا استفاده از کمپرس سرد کنترل کرد.
  • در صورتی که پوست دچار پارگی شود و ریز ارگانیسم ها از قبیل باکتری وارد پوست شوند زمینه بروز عفونت را ایجاد خواهند کرد. عفونت می تواند باعث به وجود آمدن قرمزی، التهاب، درد و مواردی از این قبیل شود.
  • در اکثر موارد می توان عفونت های حاصل از تزریق فیلر را به کمک آنتی بیوتیک درمان کرد. در برخی موارد نادر عفونت آنقدر شدید است که باعث بروز آبسه می شود که در این حالت انجام عمل جراحی ضرورت خواهد یافت.
  • ایجاد توده روی سطح پوست که به علت عفونت، واکنش آلرژیک و واکنش سیستم ایمنی بدن، یا تزریق مقدار زیادی فیلر به وجود آمده باشد به کمک ماساژ، استفاده از کمپرس سرد، مصرف داروهای آنتی بیوتیک، مصرف استروئید و لیزر درمانی برطرف می شود.
  • در صورتی که فیلر به اشتباه به درون عروق خونی تزریق شود باعث درد شدید و تغییر رنگ پوست خواهد شد. در برخی موارد این اختلال می تواند باعث نکروز یا مرگ پوست شود.
  • در برخی موارد بسیار نادر در صورتی که فیلر به درون شریان های اطراف چشم تزریق شود احتمال آسیب دیدگی چشم و نابینایی وجود دارد.

تزریق فیلر برای جوان سازی صورت در ارومیه

 

تزریق فیلر برای جوان سازی صورت در ارومیه
تزریق فیلر برای جوان سازی صورت در ارومیه

اگرچه تزریق ژل و فیلر به صورتی که اقدام ساده به نظر می ‌رسد نیاز به مهارت و تخصص بسیار بالایی دارد در غیر این صورت می تواند منجر به فاجعه شود.

 

اگر شما از دیده شدن خطوط روی صورت خود ناراحت هستید و دوست دارید دوباره حالت صورت خود را جوان و شاداب کنید می توانید به ما اعتماد کنید. ما در مراکز زیبایی خود در ارومیه با استفاده از بهترین فیلرها و به کارگیری تیم تخصصی به شما این اطمینان را می دهیم که بدون هیچ گونه عوارض جانبی خاصی به نتیجه دلخواه خود دست پیدا کنید و صورت خود را جوان نمایید.

اگر فکر می کنید که تزریق ژل و فیلر فقط مخصوص خانم ها است باید خدمت تان عرض کنیم که تاکنون اشتباه فکر می کردید. در دنیای امروز و با افزایش اهمیت زیبایی صورت آقایان نیز متقاضی درمان با تزریق ژل و بوتاکس هستند و به جوان سازی صورت خود می پردازند.

جوان سازی صورت آقایان جز روش های بسیار پرطرفدار است و در طول روز افراد بسیار زیادی به کلینیک های زیبایی مراجعه می ‌کنند تا ظاهر صورت خود را بهبود بخشند.

زیبایی حق شماست و شما شایسته زیبا بودن، زیبا شدن و زیبا ماندن هستید. با ما همیشه زیبا و جذاب به نظر برسید.?

منتظر حضور سبز شما هستیم

مترجم: لیلا عبدالملکی

لینک منبع

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments