با استفاده مستمر از کرم رتین-آ (Retin-A) زیبایی خود را دو چندان کنید!

از بین بردن چین و چروک و خطوط صورت با کرم رتین_آ
از بین بردن چین و چروک و خطوط صورت با کرم رتین_آ

با گذشت زمان و  ورود  به دوران میانسالی و کهنسالی، چین و چروک و خطوط صورت بیشتر در صورت جلوه می کنند و مورد توجه قرار می گیرند، با این حال دیگر قسمت های بدن، مانند پوست گردن نیز از این مورد مستثنی نیستند. پوست صورت سست و شل شده و سن فرد را بیشتر نشان می دهد. براساس مطالعات، کرم رتین-آ یا رتینول (Retin-A) موجب افزایش تولید كلاژن (پروتئين تارسان كه در استخوان و غضروف و بافت هاى پيوندى يافت مي شود) در بدن و در نتیجه تغییر ساختار سلول ها ،استحکام پوست، سفت شدن عضلات صورت و محو شدن چین و چروک می شود. استفاده از محصولات آرایشی و زیبایی بدن که حاوی این ترکیب هستند به استحکام و کشیدگی پوست، سفت شدن عضلات گردن و درخشش و جوان سازی پوست کمک می کنند.

لوسیون بدن و صورت
لوسیون بدن و صورت

لوسیون بدن TNS

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

لایه های پوستی روی گردن تقریبا متفاوت با دیگر نقاط صورت است و بیشتر محصولا آرایشی و زیبایی که به طور خاص برای بدن در نظر گرفته شده اند، برای این ناحیه از بدن؛ گردن نیز مورد استفاده قرار می گیرند. به منظور استحکام بخشی لایه های پوستی گردن و حتی صاف و یکنواخت کردن آن، بسیاری از متخصصان لوسیون بدن SkinMedica TNS را توصیه می کنند. این محصول آرایشی و زیبایی، هرگونه آسیب های پوستی ناشی از پیری یا تماس مستقیم با عوامل زیست محیطی را بهبود می بخشد.

بسیاری بر این باورند که این محصول به پوست طراوات خاصی می بخشد، بتدریج چین و چروک های صورت و گردن را از بین می برد و همچنین موجب محو شدن و کم رنگ شدن لکه های پوستی تیره می شود. این محصول حاوی ترکیب رتینول است که موجب هموار شدن نقاط برجسته و زبر بدن یا صورت یا گردن، لایه برداری پوست و در نتیجه از بین بردن سلول های مرده می شود.

دیگر مواد تشکیل دهنده، مانند: اسید هیالورونیک و رتینیل هگزیل پالمیتات سبب رساندن مواد مغذی به اعماق پوست و استحکام بیشتر آن می شوند.

کرم خوشبو کننده و ضد پیری  Pevonia Botanica
کرم خوشبو کننده و ضد پیری Pevonia Botanica

کرم خوشبو کننده و ضد پیری  Pevonia Botanica

همواره به خاطر داشته باشید از کرمی استفاده کنید که حاوی ترکیبات رتینول و مواد گیاهی ست، چون هم بوی خوشی را در محیط منتشر می کنند و هم خاصیت آنتی اکسیدانی دارند. کرم خوشبو کننده و ضد پیری  Pevonia Botanica  علاوه بر ماده رتینول، حاوی ترکیبات مارین الاستین (ماده ى اصلي بافت كشسان ) و كلاژن (پروتئين تارسان كه در استخوان و غضروف و بافت هاى پيوندى يافت مي شود)، عصاره انار و نیاسینامید است. این کرم آرایشی موجب ترمیم آسیب های پوستی، از بین بردن چین و چروک پوست و استحکام بخشی به آن می شود.

از آنجایی که این محصول ترکیبی از عصاره میوه های گرمسیری ست، بوی خوشی ایجاد می کند و بي چين و چروكی بافت بدن می شود. یکی از نکات مثبت این محصول این است که به راحتی و به سرعت جذب پوست می شود. در صورتی که دو بار در روز مورد استفاده قرار گیرند، تاثیر آن دو چندان شده و آثار پیری روی بدن و گردن به سرعت از بین می روند.

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments