لیزر موهای زائد

اگر قصد لیزر موهای زائد خود را دارید وارد شوید| نکاتی در مورد لیزر موهای زائد| بهترین مرکز لیزر تهران+ فیلم

چند نکته مهم درباره لیزر موهای زائد بدن و صورت

آیا شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که از بند انداختن، وکس، تیغ کشیدن و تکرار روش‌ های مشابه برای رفع موهای زائد خود خسته شده است؟ آیا رفع موهای زائد صورت و بدن به یک معضل بزرگ برای شما تبدیل شده است؟ اگر پاسخ شما به این سوال ها مثبت است و دل تان می خواهد که برای همیشه پوستی تمیز و بدنی بدون مو داشته باشید لیزر موهای زائد را به عنوان یک روش عالی برای داشتن پوستی تمیز و لطیف به شما پیشنهاد می دهیم.

لیزر موهای زائد یکی از رایج ترین روش های زیبایی در سراسر جهان است که در این روش از نور لیزر استفاده می ‌شود و به سمت فولیکول های مو ارسال می گردد و آنها را هدف قرار می ‌دهد. رنگدانه های موجود در فولیکول ها نور لیزر را جذب می کنند، ناگفته نماند که نور لیزر به گرما تبدیل می شود و به این ترتیب به تخریب فولیکول ها می پردازد و موهای موضعی که در درمان قرار گرفته است را از بین می برد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

لیزر موهای زائد

تاکنون هیچ گونه گزارشی مبنی بر عوارض جانبی منفی لیزر موهای زائد ارائه نشده است و شما می توانید با خیال راحت برای لیزر موهای زائد صورت و بدن تان به مرکز زیبایی لیزر مراجعه کنید و به خواسته خود برسید. تنها محدودیتی که در خصوص لیزر موهای زائد وجود دارد این است که خانم های باردار و خانم های که در دوران شیر دهی به سر می ‌برند باید صبر کنند تا این دوران به اتمام برسد سپس برای لیزر موهای زائد خود اقدام کنند زیرا پزشکان نمی داند که آیا لیزر موهای زائد در دوران بارداری یا لیزر موهای زائد در دوران شیردهی تاثیری بر فرزند شما می گذارد یا خیر.

لیزر موهای زائد چه مزایایی دارد؟

لیزر یک روش عالی برای رفع موهای زائدی است که در نقاط مختلف بدن از قبیل صورت، دست، پا، زیر بغل، ناحیه بیکینی، کمر، پهلوها و سایر نقاط بدن رشد می کنند. برخی از مزایای لیزر موهای زائد به شرح زیر می باشد:

  • لیزر موهای زائد دقت بسیار بالایی دارد و می توان به صورت انتخابی موهای تیره و کلفت یک ناحیه از بدن را هدف قرار داد و آنها را از بین ببرد اما خیال تان راحت باشد که تخریب فولیکول ها هیچ تاثیری بر سلامت پوست شما نخواهد گذاشت و مشکلی را برای تان به وجود نخواهد آورد.
  • نور لیزر از سرعت بسیار بالایی برخوردار است و می ‌تواند در کسری از ثانیه به درمان تعداد زیادی از موهایی که در موضع مورد نظر قرار دارند بپردازد و آنها را از بین ببرد. نقاط کوچکی از قبیل پشت لب را می توان در یک دقیقه لیزر کرد و نتایج خوبی را به دست آورد.
  • نتایج حاصل از لیزر موهای زائد بسیار جالب است و اکثر بیماران می ‌توانند به طور متوسط طی مدت ۳ تا ۷ جلسه شاهد رفع دائمی موهای زائد بدن خود باشند.

چگونه برای لیزر موهای زائد آماده شویم؟

 لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد یکی از روش های زیبایی در علم پزشکی است که با رعایت همه نکات مهم انجام می ‌شود تا نتیجه مطلوبی به دست بیاید. اگر قصد دارید به لیزر موهای زائد بدن خود بپردازید باید قبل از شروع درمان از بند انداختن، و کس و الکترولیز خودداری کنید زیرا در هر یک از این روش ‌ها موها به طور موقت از ریشه برداشته می شوند و از آنجایی که در لیزر موهای زائد فولیکول ‌های مو هدف قرار داده می شوند نتیجه مطلوبی به دست نخواهد آمد.

نکته مهم دیگری که باید به آن توجه کنید این است که به مدت ۶ هفته قبل و بعد از درمان از قرار گرفتن در معرض نور آفتاب خودداری کنید زیرا نور آفتاب از میزان کارایی مثبت لیزر می ‌کاهد و ریسک بروز عوارض پس از درمان را افزایش می دهد. قبل از آن که برای لیزر موهای زائد خود به کلینیک لیزر برکه مراجعه کنید باید موهای موضع مورد نظر را شیو کنید. برای لیزر موهای زائد علاوه بر رنگ پوست به نکاتی از قبیل رنگ، ضخامت و محل رویش موها توجه می ‌شود تا دستگاه مناسب برای کسب نتایج مطلوب انتخاب گردد.

بر اساس نوع لیزر یا منبع نور مورد استفاده، شما و اپراتور لیزر به استفاده از محافظ مناسب چشم نیاز خواهید داشت. دستگاه های لیزر جدید دارای سیستم خنک کننده مخصوص هستند که از لایه خارجی پوست محافظت می کنند. این کار به نفوذ نور لیزر به درون پوست کمک می کند سپس اپراتور نور لیزر را در نقطه ای که قرار است تحت درمان قرار بگیرد متمرکز می کند و کارش را شروع می نماید. هنگامی که جلسه اول درمان به اتمام رسید جلسه بعدی را برای شما تعیین می کند و این روند تا جایی ادامه پیدا می ‌کند که رشد موهای زائد به طور کامل متوقف شود. معمولاً فرایند لیزر موهای زائد بدن طی مدت ۱۲ جلسه انجام می شود تا نتیجه مطلوب به دست بیاید.

دوران بهبود و عوارض لیزر موهای زائد به چه صورت است؟

بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران

ممکن است پس از لیزر موهای زائد، موضع مورد نظر کمی قرمز و متورم باشد و شبیه آفتاب سوختگی به نظر برسد. در این شرایط استفاده از کمپرس سرد و کرم مرطوب کننده می تواند به بهبود پوست شما کمک کند. طی مدت یک ماه موهای موضعی که تحت درمان قرار گرفته اند شروع به ریزش می کنند تا به تدریج و به طور کامل برطرف گردد.

اگر موهای صورت خود را لیزر کرده اید و قصد دارید بیرون بروید حتماً از کرم ضد آفتاب مناسب استفاده کنید تا ریسک بروز تغییرات موقت در رنگ پوست صورت شما به حداقل برسد. معمولاً شما می توانید دو تا سه ساعت پس از لیزر موهای زائد دوش بگیرید یا به استخر بروید و هیچ گونه محدودیتی در خصوص انجام فعالیت ‌های روزمره شما به وجود نخواهد آمد.

هزینه لیزر موهای زائد چقدر است؟

هزینه لیزر موهای زائد در هر جلسه به عوامل متعددی بستگی دارد و به طور کلی فاکتورهای زیر در تعیین هزینه لیزر دخیل هستند:

  • اندازه موضعی که قرار است تحت درمان قرار بگیرد و زمانی که برای لیزر آن ناحیه لازم است.
  • تعداد جلسات مورد نیاز برای کسب نتیجه دلخواه

اگر قصد لیزر موهای زائد بدن خود را دارید استفاده از خدمات مرکز زیبایی لیزر برکه را به شما پیشنهاد می دهیم و در کنارتان هستیم تا به شما در رسیدن به هدف خود کمک کنیم.

مترجم: لیلا عبدالملکی
منبع

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments