الکترولیز و رفع موهای زائد صورت

الکترولیز

الکترولیز چیست ؟

الکترولیز  تنها روش رفع دائمی موهای زائد است  و به تازگی توسط سازمان غذا و دارو تایید شده است .این بدین معناست که تمام روش های رفع موهای زائد  موجود در بازار مانند اپیلاسیون ،ای پی ال ، لیزر  و شیو و کرمهای موبر فقط میتوانند موهای زائد شما را  به صورت موقتی تا نیمه دائمی رفع کنند و این مقدار با توجه به ناحیه مورد نظر لیزر متفاوت خواهد بود .

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

تمامی روش های رفع موهای زائد میتوانند  رشد موهای شما را تا حدودی شما کاهش دهند ولی الکترولیز تنها روشی است که قادر به رفع دائمی این موها میباشد .ولی بهتر است بدانید که ااین روش یک شبه معجزه ای در رفع موهای زائد شما بوجود نمی اورد .

الکترولیز توسط یک  متخصص انجام میگیرد و در ان یک سوزن نازک  در فولیکول مو فروبرده میشود تا ان را از بین ببرد و فقط میتواند  موهاییی را از بین ببرد که در چرخه ای خاص از رشد هستند  به نام مرحله ی اناژن .بنابراین به چندین جلسه درمانی نیاز خواهد بود . همچنین الکترولیز پروسه ای بسیار وقت گیر و طولانی خواهد بود و ممکن است سالها طول بکشد و بسیار گرانتر از همه روش ها باشد.

تعداد جلسات درمانی مورد نیاز برای رفع موهای زائد با الکترولیز  به ناحیه درمانی  و میزان موهای زائد ،هورمون ها ،ژنتیک ،وضعیت سلامتی فرد  و هر گونه بیماری مراجع  بستگی دارو با توجه به این موارد ممکن است فرد به جلسات درمانی بیشتری از لیزر نیاز داشته باشد و یا کمتر .

چه زمانی نتایج حاصل از این روش مشخص میشوند ؟

به طور متوسط نتایج حاصل از الکترولیز بین 6 تا 18 ماه  پس از درمان مشخص میشوند .

الکترولیز برعکس لیزر میتواند گزینه خوبی برای تمام افراد با پوست های متفاوت باشد و هر فردی با تن پوستی متفاوتی قادر به استفاده از ان است .

خطرات احتمالی این روش  کدامند ؟

الکترولیز روشی تهاجمی است  و میتواند با کمی درد و ناراحتی در طی درمان همراه باشد .ولی در صورتی که توسط یک متخصص انجام گیرد ، احتمال بروز زخم  و اسیب دیدگی خیلی کم خواهد بود .

این روش میتواند در هر لحظه فقط یک مو را هدف قرار دهد و به همین دلیل فرایندی بسیار وقت گیر است و برای رفع موهای زائد نواحی کوچک بدن به کار برده میشود  مانند گردن و یا صورت

الکترولیز و رفع موهای زائد صورت 

الکترولیز فقط برای رفع موهای زائد خانمها به کاربرده نمیشود بلکه برای اقایان هم گزینه خوبی است،حتی اگر موهای انها ضخیم تر و پرپشت تر باشد .همچنین این روش  به دلیل ویژگی های مطلوب خود میتواند  گزینه خیلی خوبی برای رفع موهای زائد بدن صورت خانمها هم باشد .

[divider]

نگارنده :فرحناز آل احمد

گروه پزشکان تهران اسکین

[divider]

با انتخاب ما بهترین خدمات را در  زمنیه ی لیزر موهای زائد  دریافت کنید !!

2 عامل اصلی تعیین کننده موفقیت لیزر درمانی است : مهارت متخصص و دستگاه مورد استفاده.

در مطب های تخصصی معرفی شده از طرف این سایت از متخصصین به رسمیت شناخته شده و آموزش دیده در استفاده از تکنولوژی لیزر استفاده می شود. سطح مهارت این افراد بسیار بالا و دارای مدارج علمی شایان توجه ایی هستند که باعث اعتماد مراجعین به آنها می شود.

در شعبه های مختلف این مرکز از دستگاه های به روز و متفاوت استفاده می شود که شانس انتخاب “گزینه مناسب” را به مراجعین می دهد تا بهترین نتیجه را داشته باشند.

برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

لیزر موهای زائد

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments