اسرار داشتن پوست پر زرق و برق

لیزر موی بیکینی

 

بله برخی از مردم از لحاظ داشتن پوستی زیبا برنده هستند و مدیون ژن خوبشان می باشند اما ژن تنها نقطه شروع داشتن پوست زیبا است و نباید اثرات مراقبت از پوست در طول روز را نادیده گرفت.

در این مطلب چند راز را که در داشتن پوستی پر زرق و برق به شما کمک می کند به شما خواهیم گفت:

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

سیگار نه، کرم های ضد آفتاب بله

گروهی متخصصین از دانشگاه کیس وسترن 186 جفت از دوقلوهای یکسان را از طریق پرسشنامه مورد بررسی قرار دادند و سبک زندگی ،عادات روزانه شان را بررسی کردند،نتایج نشان داد که افرادی که مقدار زیادی از زمانشان را در فضای باز وبدون استفاده از کرم ضد آفتاب به مصرف سیگار مشغول بوده اند ،چین وچروک عمیق تر و فراوان تر و لکه های بیشتری روی پوستشان دیده میشد.

 

مطالعات نشان داده است سیگار کشیدن با چین و چروک زودرس در ارتباط است وهمچنین استفاده از کرم ضد آفتاب برای محافظت پوست در برابر اشعه های خورشید حتی در روزهای ابری نیز مهم است وباید هر 2 تا 3ساعت یکبار تمدید کرد.

 

رتینوئید را هم در نظر بگیرید

رتینوئیدها به از بین بردن آکنه، کاهش خطوط ریز، افزایش تولید کلاژن، لکه های قهوه ای روشن و کک و مک و بهبود بافت پوست کمک می کنند، آنها حتی می توانند به درمان ضایعات پیش سرطانی کمک کنند.

رتینوئیدها تنها با نسخه به فروش می رسد ، رتینوئید باید پایه و اساس هر رژیم ضد پیری موضعی شود البته رتینوئیدها می توانند در ابتدای مصرف باعث خشکی، پوسته پوسته شدن و قرمزی شوند و روند استفاده آنها باید سیر صعودی داشته باشد .

 

نگه داری ساده مراقبت از پوست

استفاده بیش از حد از محصولات آرایشی – زیبایی ، بزرگترین اشتباه مردم در رژیم مراقبت از پوست است ، زیرا مقادیر زیادی از مواد مختلف می تواند تحریک کننده و یا بعضی دیگر اثرات مواد دیگررا خنثی کند.

محصولات مورد نیاز برای پوست زیبا : مراقبت ساده از چشم، استفاده از کرم ضد آفتاب، مرطوب کننده و یا رتینوئید می باشد.

 

ارائه محصولات با توجه به زمان

باید به مواد مورد استفاده زمان داد تا اثراتشان را ببینید و البته گاهی از مواد باید با توجه به فصل استفاده شود مثلا در تابستان باید از مرطوب کننده ای استفاده کرد که میزان چربی کمتری دارد و بلعکس در زمستان نیز باید رعایت شود.

اگر پوست شما نسبت به یک محصول حساسیت نشان داده است بهتراست سریعا استفاده از ان را متوقف کنید .

 

 

یک زندگی متعادل منجر به داشتن بهترین پوست در شما میشود

استفاده از میوه ها و سبزیجات تازه و غذاهای فراوری شده و طبیعی ، داشتن ورزش های تمدد اعصاب به صورت روزانه و خواب کافی حداقل 7 ساعت خواب شبانه می تواند در داشتن پوستی شاداب به شما کمک کند.

 

منبع:

webmd.com/beauty/face/tips-for-gorgeous-skin 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments