از بین بردن موهای زائد صورت با لیزر در بهترین مرکز لیزر موهای زائد| مرکز لیزر برکه

از بین بردن موهای زائد صورت با لیزر در بهترین مرکز لیزر موهای زائد| مرکز لیزر برکه

از بین بردن موهای زائد صورت با لیزر در بهترین مرکز لیزر موهای زائد| مرکز لیزر برکه

ممکن است شما بتوانید موهای زائد سایر قسمت های بدن خود را بپوشانید اما با موهای زائد صورت خود چه خواهید کرد؟ از بین بردن موهای زائد صورت و اینکه آیا شما می خواهید این موهای زائد را از بین ببرید یا نه انتخاب شخصی خود شما است.  پوست صورت ظریف تر از پوست سایر نقاط بدن است.  بنابراین مهم است که در مورد روش های از بین بردن موهای زائد یک انتخاب هوشمندانه و آگاهانه داشته باشید.

در حالی که از بین بردن موهای زائد در اکثر مناطق بدن کار چندان بزرگی نیست ، اما از بین بردن موهای زائد صورت نیاز به دقت فراوان دارد.  زخم های ناشی از اپیلاسیون ، الکترولیز و یا لیزر می تواند به راحتی اتفاق بیفتد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

اما این زخم ها بر روی پوست حساس صورت بیشتر دیده می شود و پوشاندن آنها کار راحتی نیست.  بعضی از روش های از بین بردن موهای زائد بهتر از انواع دیگر آن است.

مهم نیست که چه روشی برای از بین بردن موهای زائد مورد توجه شما است، مهم است که شما به پوست خود توجه می کنید.  دکتر انگلمن یک متخصص پوست و جراحی زیبایی در نیویورک می گوید: ” اگر  متوجه شدید پوست صورت تان جوش زده و یا موها به زیر پوست رفته اند و یا حساسیت داده اید ، پس روش انتخابی شما برای از بین بردن موها ممکن است برای پوست شما مناسب نباشد.”

او توصیه می کند برای داشتنی پوستی جوان  شاداب همیشه با استفاده از یک مرطوب کننده پوست شروع کنید.  زیرا انعطاف پذیری پوست را افزایش می دهد. هر چه پوست شما انعطاف پذیرتر باشد ، احتمال التهاب و ورم پوست به دلیل فشاری که به آن وارد می شود ، کمتر است.

استفاده از لایه بردار یک یا دو بار در هفته برای از بین بردن  سلول های مرده بر روی سطح پوست ، باعث جلوگیری از رشد موهای زیرپوستی خواهد شد.  پس از آن برای محافظت و آبرسانی به پوست خود لوسیون یا روغن استفاده کنید.

مرکز لیزر و زیبایی برکه با متخصصین مجرب و با سابقه آماده ارائه خدمات در زمینه لیزر موهای زائد با مدرن ترین دستگاه لیزر و درمان های زیبایی از جمله لیپوساکشن و ماموپلاستی می باشد.  برای گرفتن وقت از پزشک متخصص اینجا کلیک کنید.

 

از بین بردن موهای زائد صورت

 از بین بردن موهای زائد صورت با لیزر در بهترین مرکز لیزر موهای زائد

صورت همه افراد همواره در معرض نگاه دیگران قرار دارد. به همین دلیل خیلی ها متوجه موهای پشت لب ، روی چانه و کنار گوش های تان خواهند شد.  ممکن است شما بتوانید موهای زائد سایر قسمت های بدن خود را بپوشانید اما با موهای زائد صورت خود چه خواهید کرد؟

نگذارید این موهای زائد اعتماد به نفس تان را از شما بگیرند.  شما می توانید با استفاده از روش لیزر موهای زائد صورت از شر این موها خلاص شوید.

مزایای لیزر موهای زائد صورت

  • کاهش دائمی موهای زائد با روشی مطمئن ؛
  • افزایش اعتماد به نفس ؛
  • جلوگیری از جوش و سوزش ناشی از شیو .

 

لیزر موهای زائد بینی  

لیزر موهای زائد یک درمان دائمی برای از بین برددن موهای ناخواسته سراسر بدن است.  درمان لیزر موهای بینی ممنوع است. زیرا ممکن است غشای مخاطی داخل حفره بینی آسیب ببیند.

از لیزر درمانی برای موهای زائد بینی فقط برای موهایی می شود استفاده کرد که در اطراف لبه های داخلی سوراخ بینی قرار دارند و قابل مشاهده هستند.  این کار باعث می شود موهای بینی کمتر قابل توجه باشند و دیده نشوند.

درمان با لیزر یک گزینه گران قیمت برای از بین بردن موهای زائد است.  اگر علاقه مند به حذف موهای زائد بینی با لیزر هستید ، مطمئن شوید که یک اپراتور با تجربه و آموزش دیده این درمان را برای شما انجام می دهد.

درمان با لیزر را فقط در یک مرکز حرفه ای اجام دهید.  از آنجا که سوراخ های بینی خیلی کوچک هستند ، این یکی از سخت ترین نقاط برای درمان با لیزر است.

 

لیزر موهای زائد پشت لب

 از بین بردن موهای زائد صورت با لیزر در بهترین مرکز لیزر موهای زائد| مرکز لیزر برکه

از بین بردن موهای زائد پشت لب با روش های مختلف کار سختی نیست اما باعث می شود که پوست ملتهب شود.

برای افرادی که موهای صورت تیره تر و پوست های روشن تر دارند ، لیزر موهای زائد گزینه ای مناسب است. دکتر انگلمن می گوید: “از آنجایی که لیزر رنگدانه تیره تر را جذب می کند ، بهترین نتایج را برای شما به ارمغان می آورد.”

لیزرها برای موهای روشن تر که رنگدانه کمتری دارند بسیار کمتر می توانند مؤثر باشند. نتایج لیزر درمانی پس از سه جلسه دیده می شود و نتایج کامل ممکن است پس از شش یا هشت جلسه به دست آید.

اما با توجه به نزدیکی درمان به چشم ، باید مواظب باشید هنگام لیزر درمانی حتماً از عینک مخصوص استفاده شود.  “برای محافظت از چشم ها از آسیب دائمی ، باید از عینک های مناسب طراحی شده برای لیزر استفاده شود.”

متخصصین وکس را برای پشت لب توصیه نمی کنند. به این دلیل که معمولاً باعث ایجاد موهای زیر پوستی می شود.

 

لیزر موهای زائد چانه

لیزر موهای زائد چانه باعث می شود که نتایج بلند مدت به دست بیاید. و دیگر نیازی به استفاده از روش های دیگر برای از بین بردن موهای ناخواسته زیر چانه نخواهید داشت.  هزینه استفاده از لیزر حذف موهای زائد ممکن است در ابتدا گران باشد ، اما شما در آینده دیگر نیازی به خرید تیغ و کرم های موبر و بند انداختن و وکس کردن نخواهید داشت.

چانه منطقه حساسی است و ممکن است لیزر موهای این ناحیه دردناک تر از قسمت های دیگر صورت و بدن باشد. و لازم است که شما قبل از تصمیم گیری در مورد لیزر این نکته را هم در نظر داشته باشید.

سعی کنید در مورد نتایج واقع بین باشید و همیشه به یاد داشته باشید که لیزر درمانی برای حذف موهای زائد چانه و هر منطقه دیگری برای طولانی مدت ویا کاهش دائمی موهای زائد است.

 

لیزر موهای زائد برای موهای بور و نازک صورت

فولیکول ها دارای رنگدانه هستند. هر چه رنگدانه تیره تر باشند ، هدف قرار دادن و از بین بردن آنها برای لیزر آسان تر است.  حذف موهای تیره تر نیازی به پرتو قوی لیزر ندارد زیرا به راحتی جذب رنگدانه ها می شود.

برای موهای کرک مانند و روشن تر لازم است که پرتو لیزر در یک فرکانس بالاتر تابیده شود. اگر تکنسین لیزر این نکات را در نظر نگیرد ، خطرناک است و ممکن است عوارضی به دنبال داشته باشد.

موهای بلوند رنگدانه زیادی ندارند ، بنابراین اپراتورها با لیزرهایی که دارای شدت بیشتری هستند کار می کنند.  این لیزرها توهم رنگدانه اضافی را بر روی پوست های بلوند ایجاد می کند که باعث می شود لیزر به خوبی عمل کرده و موها حذف شوند.

لیزرهای ویژه موهای بلوند آنقدر مؤثر هستند که حتی روی موهای خاکستری یا سفید نیز اثر دارند. با این حال که لیزر موهای زائد برای موهای قرمز ، بلوند ، خاکستری و سفید کاملاً مؤثر نیست اما پیشرفت هایی که در زمینه تکنولوژی لیزر حاصل شده باعث شده که دیگر نگرانی برای از بین بردن موهای روشن و سفید وجود نداشته باشد.

دستگاه های مدرن لیزر موهای زائد برای حذف موهای صورت در رنگ های مختلف ساخته شده است.

مرکز لیزر و زیبایی برکه بهترین خدمات را توسط پزشکان متخصص و مجرب و کادر آموزش دیده و خوش برخورد به شما ارائه خواهد داد.  برای تماس با ما اینجا کلیک کنید.

 

لیزر موهای زائد ابرو

لیزر ابرو یک درمان زیبایی است که توسط تکنسین های معتبر آموزش دیده و پزشکی ما در مرکز لیزر برکه و سایر مراکز لیزر درمانی تهران اسکین انجام می شود.

هم مردان و هم زنان به علت داشتن موهای پرپشت و زیادی ابروهای خود ناراحت شوند و خجالت می کشند.  تراشیدن و بند انداختن و وکس کردن هم دردناک است و هم باعث می شود که موهای زیر پوستی پدیدار شوند.

یک درمان آسان مانند لیزر موهای زائد ابروها به شما کمک می کند تا ابروهای طبیعی و زیبا داشته باشید.  هنگامی که ابروهای خود را برمی دارید چشمان تان زیبا تر دیده می شوند.  فرم صورت شما بهتر می شود و ظاهر شما به طور قابل توجهی جذاب تر می شود.  همه آنچه شما به دنبال آن هستید از جمله جذابیت و زیبایی را در عرض چند ثانیه می توانید به دست آورید.

اما از بین بردن لیزر موهای زائد ابرو باید توسط اپراتور با تجربه انجام شود.  زیرا ابرو به چشم ها خیلی نزدیک است و در صورتی که نکات ایمنی رعایت نشود ممکن است به چشم ها آسیب وارد شود.  استفاده از عینک های مناسب طراحی شده برای لیزر ضروری می باشد.

 

لیزر موهای زائد کناره های صورت

از بین بردن موهای زائد صورت با لیزر در بهترین مرکز لیزر موهای زائد| مرکز لیزر برکه

موهای کناره صورت از ناحیه کنار گوش تا فک در هر دو طرف صورت را پوشش می دهد.  جلسات لیزر درمانی برای از بین بردن موهای زائد این منطقه حدود 10 دقیقه طول می کشد تا تکمیل شود.  دردی که در طول لیزر درمانی احساس می کنید مانند ضربه زدن و برخورد یک نوار لاستیکی به پوست و سپس احساس خنکی است.

از بین بردن موهای زائد تمام قسمت های بدن با لیزر نیاز به حداقل 6 جلسه برای شروع دارد. در طی این جلسات حدود  75٪ تا 95٪  موها از بین می روند. کناره های صورت یک منطقه هورمونی است و مراجعه کنندگان با اختلالات هورمونی ممکن است پس از چند جلسه لیزر درمانی با فاصله 4 هفته تا زمانی که چرخه رشد مو کم کم کند بشود ، تایج را مشاهده کنند.

باتوجه به پیشرفت درمان در هر فرد ، فاصله جلسات 5 تا 7 هفته می شود. دکتر انگلمن می گوید مانند هر بخش دیگری از بدن که اصلاح می کنید توصیه می شود پس از لیزر موهای زائد نیز حداقل دو بار در هفته از کرم های لایه بردار استفاده کنید.  استفاده از کرم های مرطوب کننده به طور مرتب برای نرم کردن مو و فولیکول ها مؤثر است.

 

مراقبت های قبل از لیزر موهای زائد صورت

  • مشتریانی که درمان را برای این منطقه دریافت می کنند باید قبل از جلسه لیزر درمانی آرایش خود را تمیز کنند و از هیچ نوع کرمی استفاده نکنند.
  • همچنین لطفاً از اپیلاسیون ، کندن موها با بند ، کرم های موبر ، اپیلاتور و بور کردن موها خودداری کنید.
  • از 2 هفته قبل از لیزر درمانی از قرار گرفتن در معرض نور خورشید و استفاده از آنتی بیوتیک  اجتناب شود.
  • اگر از داروهای ضد آکنه استفاده می کنید ، لطفا قبل از شروع جلسات لیزر به ما اطلاع دهید.
  • همچنین در برابر تمایل خود به شیو کردن موها مقاومت کنید. زیرا باعث می شود که موها به بیرون رشد کنند ، به زیر پوست بازگردند.

اگر هنوز هم تصمیم نگرفته اید که موهای زائد خود را لیزر کنید ، در مورد لیزر اسکلپیون مدیو استار بیشتر مطالعه کنید تا خیال تان از هر نظر راحت شود. زیرا لیزر اسکلپیون مدیواستار 2018  فاتر زا لیزرهای الکساندرایت و دایود بدون درد و عوارض جانبی است و چون روش انجام آن استریل می باشد ، احتمال عفونت صفر می باشد.  همچنین لیزری ایمن و مقرون به صرفه است.

در مرکز لیزر برکه ما از جدیدترین دستگاه لیزر موهای زائد استفاده می کنیم.  این دستگاه که اسکلپیون مدیواستار نام دارد در سال  2018 به بازار عرضه شده و ساخت آلمان است.  درمان موهای زائد با این دستگاه به علت سرعت بالا و داشتن سیستم خنک کننده بدون درد است. 
برای مشاوره و گرفتن وقت برای لیزر موهای زائد وعمل های زیبایی سینه و هموروئید و سایر درمان های زیبایی با ما تماس بگیرید. 

محقق و مترجم : مینو شفیعی minoo shafie

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments