از بین بردن موهای زائد زیر چانه

از بین بردن موهای زائد زیر چانه برای همیشه | بهترین مرکز لیزر موهای زائد در سنندج ( کردستان) | علت رشد موهای زائد زیر چانه

 از بین بردن موهای زائد زیر چانه

 از بین بردن موهای زائد زیر چانه

رشد موهای زائد روی صورت، ناشی از فعالیت هورمون های مردانه است. به همین دلیل است که مردان روی صورت و زیر چانه شان مو دارند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

اما چرا برخی، حتی بیشتر، زنان هم دارای موهای زیر چانه می شوند؟

 از بین بردن موهای زائد زیر چانه
از بین بردن موهای زائد زیر چانه

برای آشنایی بیشتر با مقوله ی رشد موهای زائد زیر چانه و همچنین پیدا کردن بهترین راه برای از بین بردن موهای زیرچانه، در ادامه ی مقاله همراه ما باشید.

علت رشد موهای زائد زیر چانه در خانم ها

رشد موهای زائد زیر چانه در زنان ناشی از کم کاری تخمدان ها هستند. زمانی که غدد فوق کلیوی بیش از حد ترشح دشاته باشند باعث کاهش فعایت یا به اصطلاح تنبلی تخمدان در خانم ها می شوند. ترشح غدد فوق کلیوی، حاوی هورمون های مردانه است. به همین دلیل موهای زائد زیر چانه در خانم ها رشد می کنند.

 

بیشتر خانم ها به علت رژیم غذایی نامناسب و خوردن بیش از حد تنقلات، یا خوردن غذا های و به خصوص مرغ های هورمونی، دچار این عارضه می شوند. رشد موهای زائد زیر چانه در دختران نوجوان معمولا بیشتر است، چراکه آنها بیشتر از زنان بزرگسال تر تنقلات، یا هله هوله می خورند. این رژیم غذایی نامناسب باعث تقویت و افزایش فعالیت غدد فوق کلیوی و ترشح هورمون های مردانه در بدن زنان می شود.

اما ترشح این هورمون های مردانه و اخلال در فعالیت های تخمدان، تنها بر رشد موهای زائد زیر چانه تاثیر نمی گذارند، بلکه باعث تغییر در دوره های قاعدگی هم می شوند.

لیزر موهای زائد زیر چانه

مردان، به عنوان انسان هایی که خیلی بیشتر از خانم ها با پدیده ی رشد موهای صورت آشنایی دارند، روش های مشخصی برای از بین بردن موهای زائد صورت دارند. مردان اغلب از تیغ و ژیلت برای اصلاح موهای صورت استفاده می کنند.

اما خانم هایی که زیر چانه شان موهای زائد دارند چه؟ خانمی را تصور کنید که خمیر ریش به صورتش زده و در حمام مشغول اصلاح کردن صورتش با تیغ است!

اما این در حقیقت واقعیت دارد. بسیاری از خانم ها از ژیلت برای از بین بردن موهای زائد زیر چانه استفاده می کنند. اما آیا ژیلت بهترین راه برای خانم ها برای از بین بردن موهای زائد زیر چانه است؟

 از بین بردن موهای زائد زیر چانه
از بین بردن موهای زائد زیر چانه

آقایان می دانند که تیغ زدن موهای صورت، در طولانی مدت باعث تقویت ریشه و افزایش رشد موهای صورت می شوند. این پدیده در خانم ها هم صادق است. اگر موهای زائد زیر چانه تان را ژیلت می کنید بهتر است با این عوارض جانبی آن آشنا باشید.

اما روش جایگزین دیگری که معمولا از آن استفاده می شود، بند انداختن مو ی زیر چانه است. اما اگر پوست حساسی داشته باشید، مانند تیغ، بند انداختن هم می تواند موجب بروز جوش های ریز و التهاب پوست شود.

با این وصف چه راهی وجود دارد که بتوانید با استفاده از آن برای همیشه از شر موهای زائد زیر چانه خلاص شوید؟

ما به شما درمان لیزر را توصیه می کنیم.

درمان لیزر موهای زائد، یکی از ایمن ترین و بهترین روش های درمانی برای از بین بردن موهای زائد زیر چانه است. اما بهترین ویژگی ای که این روش درمانی دارد، اثر پادیدار و دائمی آن است. اگر موهای زائد زیر چانه تان را لیزر کنید، دیگر هیچگاه نیازی نیست نگران رشد مجدد آنها باشید.

برای آشنایی بیشتر با درمان لیزر موهای زائد، بهتر است این مقاله را مطالعه کنید.

قیمت لیزر موهای زائد زیر چانه

قیمت درمان لیزر موهای زائد به تعداد جلساتی بستگی دارد که درمان لیزر به طول می انجامد. تعداد جلسات لیزر به شرایط منحصر به فرد پوست و موی شما، و به اندازه ی ناحیه ی تحت درمان بستگی دارد. هرچه ناحیه ی تحت درمان کوچکتر باشد، عموما درمان کوتاه تر خواهد بود و به همان نسبت قیمت لیزر هم پایین می آید.

 از بین بردن موهای زائد زیر چانه
از بین بردن موهای زائد زیر چانه

از آنجاییکه زیر چانه کوچکترین بخش از بدن ست که ممکن است موی زائد در آن رشد کند، هزینه ی لیزر آن از لیزر سایر نواحی بدن عموما کمتر است.

برای آشنایی بیشتر با قیمت لیزر موهای زائد، این مقاله را بخوانید.

لیزر موهای زائد درد دارد؟

عده ای با ترس از اسم اشعه ی لیزر، گمان می کنند که هر کاری با لیزر روی بدن انجام شود، حتما درد زیادی خواهد داشت. برای عمل های دیگر شاید، اما مطمئن باشید استفاده از تکنولوژی لیزر موهای زائد هیچ دردی را برای شما به همراه ندارد.

واقعیت این است که شدت و برد اشعه ی لیزر تابانده شده روی پوست محدود و کنترل شده است و هرگز به بافت های عمیق نمی رسد که بخواهد آسیبی به پوست بزند یا دردی به وجود بیاورد. تنها عاملی که ممکن است باعث درد لیزر موهای زائد شود، گرمای تولید شده در سطح پوست است. که آنهم به لطف سیستم خنک کننده ی دستگاه های جدید لیزر موهای زائد، مانند دستگاه الکساندرایت 2018، بر طرف شده است. از میان تمام کسانی که تجربه ی لیزر را داشته اند،  هیچکس شکایتی از درد آن نداشته است. بلکه حس آن را دلچسب توصیف کرده است.

البته افرادی که تجربه ی دستگاه های لیزر قدیمی یا مراجعه به یک مرکز بی کیفیت را داشته اند، قطعا درد را تجربه کرده اند.

سعی کنید مرکزی معتبر را برای لیزر موهای زائد خود انتخاب کنید.

بهترین مرکز لیزر موهای زائد در سنندج( کردستان)

درمان لیزر موهای زائد، به عنوان بهترین روش برای از بین بردن موهای زائد، به خصوص برای از بین بردن موهای زائد زیر چانه، امروزه همه گیر شده است. به همین دلیل مراکز زیادی در سطح کشور به وجود آمده اند که خدمات آن را به مراجعینشان ارائه می دهند.

 از بین بردن موهای زائد زیر چانه
از بین بردن موهای زائد زیر چانه

اما هر مرکز لیزری قابل اعتماد نیست. اگر درمان تخصصی لیزر با دقت و ظرافت کافی انجام نشود، علاوه بر درد زیاد می تواند باعث بروز آسیب پوستی شود. دقت و ظرافتی که تخصصی است. لیزر موهای زائد، یک درمان پوستی به حساب می آید. پوست خود را دست هرکسی نسپارید. سعی کنید پیش از انتخاب مرکزی برای لیزر، با تحقیقات زیاد، اطلاعت کافی از آن به دست آورید تا بتوانید با خیالی آسوده به آن اعتماد کنید.

مجموعه مراکز لیزر تهران اسکین در سرار ایران، از اولین و بهترین مراکز لیزر بوده و هستند. تهران اسکین شعبات زیادی در سرار کشور، به خصوص در شهر سنندج ( کردستان ) دارد.

” مرکز تخصصی لیزر سنندج، با کادری مجرب و حرفه ای، از پزشکان و تکنسین های متخصص، آماده ی ارائه ی خدمات لیزر موهای زائد بدن می باشد. مجهز بودن به دستگاه الکساندرایت 2018، که بهترین و جدیدترین دستگاه لیزر حال حاضر دنیاست، در کنار تخفیف های ویژه ی این مرکز، مرکز لیزر سنندج را به یکی از با کیفیت ترین و به صرفه ترین مراکز لیزر در این شهر بدل کرده است. شما هم اکنون می توانید برای دیدن لیست تعرفه های قیمتی و تماس جهت تعیین نوبت مشاوره و درمان، اینجا را کلیک کنید. 

مترجم و محقق : ندا ناصری

بیشتر بدانید

مراکز درمانی

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments