از بین بردن موهای زائد زیربغل

از بین بردن موهای زائد زیربغل | لیزر موهای زائد | بهترین مرکز لیزر موهای زائد در اصفهان

 از بین بردن موهای زائد زیربغل

از بین بردن موهای زیربغل کاری است که همه ی ما همواره یا گاه به گاه آن را انجام می دهیم. هیچکس نیست که از داشتن موی زیربغل احساس راحتی کند. منظورمان این است که چه کسی دوست دارد زیربغلش آکنده از موهای زائدی باشد که علاوه بر ظاهر ناپسندی که به آدم می دهد، نشانه ی عدم رعایت بهداشت هم هست؟!

از بین بردن موهای زائد زیربغل
از بین بردن موهای زائد زیربغل

زیربغل یکی از فعال ترین نواحی بدن در تولید عرق است. وجود موی زیر بغل باعث می شود عرق چرکین تولید شده در لا به لای موها بماند. این انباشت عرق در موهای زیربغل علاوه بر اینکه باعث تولید بویی بسیار نامطبوع می گردد، موجب می شود که به دلیل چرکین بودن این عرق ها، زیر بغل محل بسیار مناسبی برای رشد باکتری و عفونت گردد. به همین خاطر است که از بین بردن موهای زیر بغل از مهمترین کارهایی است که فرد می تواند برای رعایت بهداشت و سلامتی اش انجام دهد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

از طرف دیگر مخصوصا برای خانم ها که در خانه یا جمع های خانوادگی یا دوستانه، لباس های بازتری می پوشند، از بین بردن موهای زیربغل فاکنور بسیار مهمی است که اهمییت بسیار زیادی در رعایت جذابیت  ظاهری دارد.

اما آیا شما هم معمولا موی زیربغلتان را در حمام و با استفاده از ژیلت از بین می برید؟ چون اغلب مردم این روش را در پیش می گیرند. اگر جزو این دسته از مردم هستید، حتما با مشکلاتی که شیو کردن زیربغل دارد آشنا هستید. همه مان می دانیم که تیغ کشیدن روی پوستِ حساس ناحیه ی زیر بغل علاوه بر دردی که دارد، باعث التهاب پوست هم می شود. علاوه بر آن همه ی ما همیشه این تجربه ی دردناک را داشته ایم ؛ که بعد از حداکثر چند روز، مو های زائد زیربغل که نوک زده و کمی رشد کرده اند، مدام باعث خارش و التهاب بیشتر پوست زیربغل می گردند.

از بین بردن موهای زائد زیربغل
از بین بردن موهای زائد زیربغل

اما چطور می شود بدون تحمل دردسر های تیغ و ژیلت از شر موهای زیر بغل خلاص شد؟

بعضی ها جواب را در اپیلاسیون می بینند. اما باز هم همه می دانیم که علاوه بر درد تحمل ناپذیر اپیلاسیون، بعد از مدتی بازهم موهای زائد زیربغل سر جایشان سبز می شوند. این مشکلی است که نه تیغ و ژیلت، و نه اپیلاسیون می توانند آن را حل کنند. تازه در اثر هر دو این روش ها ریشه های مو قوی تر شده و هر بار ضخیم تر از قبل سر جایشان می رویند. سرعت رشدشان هم افزایش می یابد.

حال با این اوصاف آیا واقعا راهی برای خلاص شدن از شر موهای زائد زیربغل برای همیشه وجود دارد؟

چگونه می تواند مو های زائد زیربغل را برای همیشه از بین برد؟

خوشبختانه امروزه روشی برای این منظور به وجود آمده است. این روز ها بهترین و موثر ترین راه برای از بین بردن همیشگی موهای زائد زیربغل درمانی است که به نام لیزر موهای زائد شناخته می شود.

برای آشنایی بیشتر با درمان لیزر موهای زائد، این مقاله را مطالعه نمایید.

خوشبختانه این تکنولوژی درمانی محدود به پایتخت نبوده و در شهرستان ها هم در دسترس همه قرار دارند. از جمله شهر اصفهان.

 مرکز تخصصی لیزر اصفهان با در اختیار داشتن کادری مجرب از پزشکان و تکنسین ها متخصص و حرفه ای، آماده ی ارائه ی خدمات لیزر موهای زائد به مراجعین محترم می باشد. مجهز بودن به بهترین و جدیدترین دستگاه های لیزر روز دنیا، از جمله دستگاه دایود و الکساندرایت، همچنین تخفیف های استثنایی این مرکز، مرکز لیزر اصفهان را به یکی از مناسب ترین و بهترین مراکز لیزر در شهر اصفهان تبدیل کرده است. مرکز لیزر اصففهان، یکی از شعبات تهران اسکین در سراسر ایران بوده و خدمات با کیفیت و تضمینی عرضه می کند. جهت آشنایی با لیست تعرفه ها و تعیین نوبت مشاوره و درمان، اینجا را کلیک کرده و با ما تماس بگیرید.

از بین بردن موهای زائد زیربغل
از بین بردن موهای زائد زیربغل

لیزر موهای زائد چگونه کار می کند

سیستم لیزر موهای زائد، با تاباندن اشعه های متراکم و متمرکز پرتوهای نوری لیزر، بر سطح پوست عمل می کند. به این صورت که این پرتو های تابانده شده، با تشخیص تفاوت رنگی میان پوست و مو، جذب بخش های تیره تر، یعنی مو، شده و در آنجا انرژی آنها به گرما تبدیل می شود. گرمای تولید شده در ریشه ی مو، فولیکول یا عامل رشد مو را می سوزاند و از رشد مجدد مو جلوگیری می کند.

به همین دلیل لیزر موهای زائد بهترین نتیجه را روی پوست های روشنی که موهای تیره دارند، به دست می دهد. اما این بدان معنی نیست که کسانی که پوست تیره دارند نمی توانند موهای زائدشان را لیزر کنند. بلکه دستگاه های جدید لیزر موهای زائد، به ویژه دایود و الکساندرایت، عملکرد خوبی هم روی پوست های تیره دارند. افرادی که پوست تیره دارند تنها ممکن است به تعداد جلسات درمانی بیشتری نیاز داشته باشند.

اما این سوزاندن فولیکول ها، با یک مرتبه انجام شدن، نتیجه ی لازم را نمی دهد. بلکه باید در چند نوبت صورت بگیرد تا بتواند به صورت کامل رشد موهای زائد را متوقف کند.

برای آشنایی بیشتر با عملکرد لیزر موهای زائد، این مقاله را مطالعه کنید.

لیزر موهای زائد درد دارد؟

برخی گمان می کنند که چون اساس کار لیزر موهای زائد بر سوزاندن ساقه ی مو است،  حتما عمل بسیار دردناکی است. باید بگوییم که در گذشته واقعا هم اینطور بود! اما این ماجرا برای سال ها پیش است.

امروزه دستگاه های جدید لیزر موهای زائد، با مجهز بودن به سیستم خنک کننده ی همزمان، درد لیزر را به حداقل رسانیده اند. از کسانی که تجربه ی لیزر داشته اند بپرسید. درمان لیزر موهای زائد یکی از ایمن ترین و کم درد ترین درمان های زیبایی است. تا حدی که می توان گفت لیزر اصلا درد ندارد.

قیمت لیزر موهای ناحیه تناسلی

از آنجایی که ناحیه تناسلی در کنار زیربغل، از کوچکترین نواحی بدن است که موهای زائد در آن رشد می کنند، هزینه ی لیزر آن هم احتمالا از سایر نواحی بدن کمتر است. قیمت درمان لیزر به تعداد جلساتی که به آن احتیاج دارید بستگی دارد. هرچه ناحیه ی تحت درمان بزرگتر باشد یا شرایط پوستی و مویی خاص تری داشته باشید، به تعداد جلسات لیزر بیشتری احتیاج خواهید داشت. و از آن طرف طبعا قیمت لیزر هم برای شما تفاوت می کند.

مترجم و محقق : ندا ناصری

بیشتر بدانید

مراکز درمانی

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments