از بین بردن موی زائد با لیزر

از بین بردن موهای زائد با لیزر چه مزیت هایی دارد؟ | مرکز لیزر برکه

از بین بردن موی زائد با لیزر

از بین بردن موهای زائد با لیزر مزایایی دارد که در هیچ درمان دیگری آنها را پیدا نمی کنید.

مهمترین مزیتی که لیزر نسبت به روش های سنتی رفع موهای زائد دارد این است که تاثیرش دائمی بوده و برای همیشه است. به این معنی که اگر موهای زائد خود را لیزر کنید دیگر هیچگاه تا آخر عمر دوباره رشد نخواهند کرد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

از بین بردن موهای زائد با لیزر
از بین بردن موهای زائد با لیزر

اما حتما با عوارض روش های سنتی آشنا هستید. وقتی که ژیلت یا تیغ روی پوست خود می کشید، پوست دچار التهاب، جوش و خارش می شود. از آن بدتر، تیغ زدن موها ریشه های آنها را تقویت کرده و باعث می شود موها زخیم و در تعداد بیشتری رشد کنند. همچنین سرعت رشد آنها را نیز افزایش می دهد.

اما شاید بدترین بخش استفاده از ژیلت و تیغ دانه های سیاهی باشند که بعد از اصلاح روی پوست باقی می مانند و زیبایی را تحت تاثر قرار می دهند.

شاید با خود فکر کنید که اپلاسیون این مشکل را ندارد و مو ها را از ریشه بر می دارد! اما بهتر است بدانید که اپیلاسیون هم در نهایت به تقویت ریشه های مو کمک می کند. و چنانچه مزیتی هم داشته باشد آن را به بهای درد زیاد و قیمت های گزافی که برای جلسات اپیلاسیون باید بپردازید به شما ارزانی می کند. علاوه بر اینکه تاثیر کوتاه مدتی نیز دارد.

از بین بردن موهای زائد با لیزر
از بین بردن موهای زائد با لیزر

با این وجود اگر راهی برای از بین بردن موهای زائد به صورت دائمی وجود داشته باشد، به نظر گزینه ی بسیار خوبی می رسد. هرچند لیزر تنها روش برای از بین بردن موهای زائد برای همیشه نیست، اما در مقایسه با روش های قدیمی تر مانند الکترولیز بسیار ایمن تر بوده و تاثیرش خیلی بیشتر است.

روش های قدیمی مانند الکترولیز و آی پی ال از رده خارج و منسوخ شده اند.

در روش لیزر کردن موهای زائد از اشعه ی پر حرارت و متمرکز لیزر برای سوزاندن ریشه های مو استفاده می شود. اگر این سوختن ریشه ها در چند جلسه ی متوالی و به صورت منظم انجام شود بدن رفته رفته تولید مجدد ماده ی فولیکول که عامل اصلی رشد موهای زائد است را متوقف کرده و در نتیجه پس از چند ماه رشد مو ها کاملا متوقف می گردد.

در ادامه به ذکر نکات بیشتری در مورد لیزر خواهیم پرداخت.

برگشت موهای زائد بعد از لیزر

چنانچه لیزر را در مرکزی معتبر و با دستگاه های به روز و جدید انجام ندهید، ممکن است نتوانید آن نتیجه ای را که باید، از آن بگیرید. پس اگر قصد لیزر کردن موهای زائد بدن خود را دارید بهتر است قبل از هر چیز در مورد مرکزی که می خواهید به آن مراجعه کنید به اندازه ی کافی تحقیق نمایید.

اما جدای از پارامتر های مربوط به نحوه و کیفیت انجام لیزر، حتی اگر به بهترین شکل هم مراحل درمانی را پشت سر بگذارید، باز هم امکان برگشت موهای زائد وجود دارد. دلیل آن این است که بدن از بین رفتن ریشه ی مو و فولیکول را به عنوان یک آسیب شناسایی کرده و تلاش می کند رفته رفته موها را بازسازی کند.

از بین بردن موهای زائد با لیزر
از بین بردن موهای زائد با لیزر

از همین رو حتی بعد از اتمام دوره ی درمان لیزر هم باید در فواصل شش ماهه تا یکساله یک جلسه ی ترمیمی انجام دهید تا اثر لیزر برای همیشه پایدار باقی بماند. انجام جلسات ترمیمی تا حدود سه سال بعد از تکمیل دوره ی لیزر نیاز است.

برای آشنایی بیشتر با برگشت موهای زائد بهتر است این مقاله را مطالعه کنید.

بهترین مرکز لیزر در تهران

همانطور که اشاره کردیم، چنانچه مایلید بهترین نتیجه را از لیزر بگیرید باید به مرکزی معتبر مراجعه نمایید. یک مرکز معتبر الزاما به معنای یک مرکز لاکچری نیست، بلکه منظور کیفیت کار آن است. ملاک های یک مرکز معتبر لیزر داشتن دستگاه های جدید و به روز در کنار تکنسین های متخصص و با تجربه است. علاوه بر آن قیمت های پیشنهادی چنین مرکزی نه خیلی گران خواهند بود و خیلی ارزان.

مرکز لیزر برکه در شمال تهران، با کادری مجرب از تکنسین های متخصص و حرفه ای، یکی از بهترین مراکزی است که می توانید برای لیزر کردن موهای زائد آن را انتخاب کنید. مجهز بودن به بهترین و جدیدترین دستگاه های لیزر روز دنیا، در کنار قیمت های اسثنایی، برکه را به مرکزی با کیفیت و در عین حال به صرفه تبدیل نموده است. شما می توانید برای دیدن لیست قیمت ها و همچنین گرفتن نوبت لیزر به صفحه ی تماس با ما مراجعه نمایید.

از بین بردن موهای زائد با لیزر
از بین بردن موهای زائد با لیزر

هزینه ی لیزر دائمی موهای زائد

عوامل متعددی در تعینن قیمت لیزر نقش دارند. از جمله ی آنها می توان به بزرگی ناحیه ی تحت درمان، حساسیت پوست و موی خود فرد و مهمتر از همه به تعداد جلسات مورد نیاز اشاره کرد.

همه ی موارد فوق در تعیین تعداد جلسات مورد نیاز برای لیزر موهای زائد موثر هستند. تعداد جلسات لیزر برای هر نفر با توجه به شرایط پوست و مو و ناحیه ی مورد درخواست برای لیزرش متفاوت است اما عموما افراد برای لیزر کردن یک ناحیه از بدن به حدود 6 الی 10 جلسه لیزر نیاز دارند.

از بین بردن موهای زائد با لیزر
از بین بردن موهای زائد با لیزر

اما نکته ای باید در مورد هزینه ی لیزر بدانید بیشتر مربوط به صرفه ی آن است. یادتان باشد قیمت لیزر هر چقدر هم که تمام شود، به هر حال باز هم به صرفه است. چراکه بعد از آن دیگر لازم نیست تا آخر عمر هیچ پولی بابت رفع موهای زائدتان بپردازید. ضمن اینکه به واسطه ی فاصله ی تقریبا یکماهه ی جلساتش، عملا کل هزینه ی آن را به صورت قسطی پرداخت خواهید کرد.

نکته : درمان لیزر موهای زائد هرگز آنقدر که فکرش را می کنید گران نیست.

برای آشنایی بیشتر بهتر است مقاله ی هزینه ی لیزر موهای زائد  را مطالعه کنید.

لیزر موهای زائد مردان

متاسفانه باور عمومی رایجی وجود دارد که فقط زن ها هستند که لیزر می کنند. بدی این باور بیشتر در این جا است که حتی بیشتر مراکز هم فقط خدمات لیزر مختص خانم ها دارند.

اما همانطور که موهای زائد تنها بر بدن خانم ها رشد نمی کنند، لیزر هم فقط مختص زنان نیست. بلکه اتفاقا موهای زائد بدن مردان در بخش هایی همچون کمر بسیار بیشتر است و همین عامل باعث می شود تا مردان اتفاقا بتوانند بیشتر از مزایای لیزر بهره مند شوند.

برای آشنایی بیشتر بهتر است مقاله ی لیزر موهای زائد آقایان را مطالعه کنید.

از بین بردن موهای زائد با لیزر
از بین بردن موهای زائد با لیزر

محقق : ندا ناصری

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments