از بین بردن موهای زائد با لیزر

از بین بردن موهای زائد با لیزر اسکلپیون 2018 | بهترین دستگاه لیزر

از بین بردن موهای زائد با لیزر

از بین بردن موهای زائد با لیزر شاید بهترین کاری است که می توانید برای رفع آنها انجام دهید.

هرچند لیزر زیر مجموعه ی عمل های زیبایی است، اما در هر صورت یک درمان محسوب می شود. چراکه با لیزر کردن موهای زائد از شر التهاب و عوارض و خارش روش های سنتی رفع موهای زائد مانند ژیلت و اپیلاسیون خلاص می شوید. لیزر موهای زائد درمانی است که کمترین و سطحی ترین عوارض را برای شما به همراه دارد و به شکلی ایمن و تاثیر گذار موهای زائد بدن شما را برای همیشه از بین می برد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

از بین بردن موهای زائد با لیزر
از بین بردن موهای زائد با لیزر

از طرف دیگر لیزر اگر با دستگاه های مناسب انجام شود علاوه بر تاثیر گذاری تضمینی و ایمنی درمان، روشی بسیار بهداشتی هم هست. برای مثال در مرکز لیزر برکه که از یکی از بهترین دستگاه های جدید لیزر به نام دایود اسکلپیون استفاده می کند، تکنسین قبل از انجام لیزر برای هر نفر، دور هندپیس دستگاه را سلفون می کشد تا موارد بهداشتی را تا حداکثر میزان رعایت کند.

در این مقاله همراه ما باشید تا بیشتر با مقوله ی لیزر موهای زائد آشنا شوید…

لیزر موهای زائد

همانطور که گفتیم لیزر درمانی ایمن و اثرگذار است. تاثیر لیزر برای از بین بردن موهای زائد همیشگی و دائمی است. به طوری که بعد از آن دیگر هیچوقت تا آخر عمر موهای زائد بر ناحیه ی تحت درمان رشد نخواهند کرد. علاوه بر این لیزر باعث می شود پوستی صاف و صیقلی داشته باشد. چون منافذ پوستی را می بندد و شما را تا همیشه از شر دانه های سیاهی که جای ریشه های مو بودند خلاص می کند.

از بین بردن موهای زائد با لیزر
از بین بردن موهای زائد با لیزر

اما لیزر چگونه این تاثرات شگفت انگیز را موجب می شود؟

با تکنولوژی استفاده و کنترل اشعه ی لیزر. شاید نام اشعه ی لیزر بیشتر شما را یاد صنایع آهنی و برش قطعات فلزی بیاندازد، اما اشعه ی مورد استفاده در این درمان با آنکه فکرش را می کنید متفاوت است.

لیزر یک اشعه ی حرارت زا است که از پرتو های متراکم نوری تشکیل شده. این اشعه با جذب مستقیم در ریشه ی مو و از بین بردن فولیکول، بعد از چند جلسه رشد موهای زائد را برای همیشه متوقف می کند.

شاید فکر کنید این اشعه غیر قابل پیش بینی و خطرناک است، اما در حقیقت کار دستگاه لیزر کنترل و محدود کردن اثرات این اشعه است. به صورتی که برد آن نهایتا تا عمق ریشه ی مو می رسد. بنابراین هرگز حتی به عمق پوست نفوذ نکرده و نمی تواند اندام های داخلی بدن را تحت تاثیر قرار دهد. به همین خاطر ایمنی زیادی دارد.

برای آشنایی بیشتر بهتر است مقاله ی عملکرد لیزر موهای زائد را مطالعه کنید.

از بین بردن موهای زائد با لیزر
از بین بردن موهای زائد با لیزر

هزینه لیزر دائمی موهای زائد

لیزر این روز ها بیشتر میان مردم شناخته شده و به واسطه ی تبلیغات و تاثیرات مثبتش بسیار در میان مردم محبوب گشته. اما هنوز هم نگرانی هایی در میان مردم از این درمان وجود دارد. از جمله نگرانی در مورد هزینه و قیمت آن.

متاسفانه مراکز متعدد قیمت های متعددی برای لیزر کردن موهای زائد به مراجعین پیشنهاد می کنند. از خیلی ارزان گرفته تا خیلی گران. هرچند اعتماد کردن به کیفیت درمان های ارزان لیزر کار عاقلانه ای نیست، اما پرداختن هزینه های گزاف هم برای آن بی فایده است. بهتر است مرکزی را پیدا کنید که تعرفه های معقول و مناسبی را به شما پیشنهاد می دهد.

از بین بردن موهای زائد با لیزر
از بین بردن موهای زائد با لیزر

از طرف دیگر مراقب شرایط مراکز برای دریافت وجه لیزر باشید. چون مشاهده شده در برخی از مراکز شرط ادامه ی جلسات لیزر پرداختن پیش قسط جلسه ی بعدی است. این کار عملا کلاه برداری است و برای این انجام می شود که شما مجبور شوید تمام جلساتتان را در همان مرکز انجام دهید.

اما مهمترین نکته ای که باید در مورد هزینه ی لیزر موهای زائد بدانید این است که در صورت انجام دادن آن در مرکزی معتبر،  این درمان بسیار به صرفه است.چراکه لیزر شما را برای همیشه از هزینه کردن برای ژیلت و تیغ و اپیلاسیون خلاص می کند. از طرف دیگر چنانچه لیزر را در مرکز برکه انجام دهید، هزینه ی هر جلسه بعد از همان جلسه دریافت می شود. لذا با توجه به فاصله ی حدودا یک ماهه ی جلسات، شما عملا کل پول لیزر را به شکل اقساطی پرداخت می کنید و هیچ فشار مالی به شما وارد نمی شود.

برای آشنایی بیشتر بهتر است مقاله ی هزینه ی لیزر را مطالعه کنید.

از بین بردن موهای زائد با لیزر
از بین بردن موهای زائد با لیزر

برگشت موهای زائد بعد از لیزر

هرچند لیزر درمانی ساده و کم عوارض است، اما در صورتی که در مرکزی معتبر و زیر دست تکنسینی متخصص انجام نشود می تواند عوارض جدی داشته باشد و چندان هم تاثیری نگذارد.

این عدم تاثیر و ناامن بودن به دو دلیل است. یا اینکه تکنسین تخصص کافی در زمینه ی تنظیمات شدت اشعه ی لیزر ندارد، یا اینکه دستگاه مناسبی در مرکز موجود نیست.

دستگاه های قدیمی لیزر اشکالات زیادی دارند و تاثیرگذاری چندانی هم ندارند. اما بسیاری از مراکز هستند که به دلیل عدم تمکن مالی برای خرید دستگاه های جدید، همچنان به دستگاه های قدیمی خود بسنده کرده اند و بدتر آنکه ادعا می کنند این دستگاه ها فرقی با هم ندارند!

به همین خاطر چنانچه در مرکزی نامعتبر لیزر موهای زائد را انجام دهید، به احتمال زیاد درمان پایداری اثری زیادی ندارد و بعد از ماه ها درمان می بینید که موهای زائد دوباره سر جایشان سبز شده اند.

برای آشنایی بیشتر بهتر است مقاله ی برگشت موهای زائد بعد از لیزر را مطالعه کنید.

از بین بردن موهای زائد با لیزر
از بین بردن موهای زائد با لیزر

بهترین مرکز لیزر موهای زائد

مراجعه کردن به بهترین مرکز لیزر، یعنی بالا رفتن شانس دریافت  بهترین درمان لیزر.

مرکز لیزر برکه در شمال تهران با کادری مجرب از پزشکان و تکنسین های متخصص، یکی از بهترین مراکز لیزر در تهران است. مجهز بودن به بهترین و جدیدترین دستگاه های لیزر روز دنیا، از جمله دستگاه اسکلپیون، در کنار قیمت های اسثنایی، برکه را به مرکزی با کیفیت و در عین حال به صرفه تبدیل کرده است. شما همین حالا می توانید برای آشنایی با قیمت های برکه و همچنین تماس جهت اخذ نوبت به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.

از بین بردن موهای زائد با لیزر
از بین بردن موهای زائد با لیزر

محقق : ندا ناصری

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments