از بین بردن دائمی موهای پا

از بین بردن دائمی موهای پا | لیزر موهای زائد بدن | بهترین مرکز لیزر در تهران | مرکز لیزر برکه

از بین بردن دائمی موهای پا

از بین بردن دائمی موهای پا

به عنوان کسی که خودم موهای پاهام رو لیزر کردم باید بگم لیزر واقعا تاثیر شگفت انگیزی داره. الان تقریبا دو سالی هست که از دوره ی درمان لیزر موهای زائدم می گذره و باید بگم که حتی یک تار مو هم روی پاهام رشد نکردن. چون خب شاید همونطور که بدونید لیزر بهترین راه برای از بین بردن دائمی موهای پا ست.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

با لیزر کردن دیگه هیچوقت مجبور نیستید تن به ژیلت و تیغ بدید. دیگه خبری از دون دون های روی پوست بعد از شیو کردن نیست. چون بعد از لیزر پوستتون صاف و صیقلی میشه، چراکه همه ی منافذ پوستی که جای موها بود بسته میشن. با لیزر دیگه نیازی نیست قبل از هر مراسم و مهمونی نگران دامن پوشیدن باشید یا بخواید درد اپیلاسیون رو تحمل کنید. یا نیازی نیست پوشیدن جورابای ساق کوتاه از ترس اینکه موهای نوک زده ی ساق پاتون معلوم بشه، بخواد نگرانتون بکنه.

از بین بردن دائمی موهای پا
از بین بردن دائمی موهای پا

به عنوان یه مراجعه کننده ی راضی از درمان لیزر موهای زائد قطعا اون رو به شما هم توصیه می کنم و در ادامه سعی می کنم شما رو بیشتر با مقوله ی لیزر دائمی موهای زائد آشنا کنم. تا اگر شما هم از شیو کردن و اپیلاسون مداوم موهای پاتون خسته شدید، با یه راه فوق العاده ی جایگزین آشنا بشید.

نکته : لیزر موهای زائد فقط مختص پاها نیست، بلکه شما می تونید موهای زائد تمام نقاط بدنتون رو لیزر کنید.

بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران

خب، اولین نکته ای که برای لیزر کردن موهای زائد باید در نظر بگیرید انتخاب یک مرکز معتبر و با کیفیت برای این کاره. راستش خیلی از مراکز در تهران وجود دارن که ادعا می کنند خدمات لیزر بهتون ارائه می دن اما همشون کیفیت لازم رو ندارن. درمان لیزر ظاهرا به نظر درمان ساده ای میاد. ممکنه فکر کنید یک نفر دستگاه لیزر رو روی پوستتون می کشه و تمام. در حالی که اصلا اینطور نیست. این باوریه که همه ی مراکز نامعتبر هم دارن ولی واقعیت اینه که لیزر موهای زائد در عین سادگی درمان حساس و ظریفی هم هست که به تخصص و تجربه احتیاج داره.

اگه قصد دارید واقعا نتیجه ی خوبی از لیزر بگیرید و فرآیند بدون خطر و عوارضی رو پشت سر بگذارید حتما توصیه می کنم مرکز درستی رو برای این کار انتخاب کنید.

من شخصا مرکز لیزر برکه رو برای از بین بردن دائمی موهای پا هام انتخاب کردم. چون هم دسترسیش برام راحت بود و مهمتر اینکه خدمات واقعا مطلوبی ارائه می داد. تکنسین های برکه اشخاص ماهر و با تجربه ای هستن که مهمتر از اون اخلاق خوبی هم دارن. شاید باورتون نشه ولی اخلاق خوب تکنسین در هنگام انجام فرآیند درمان لیزر خیلی مهمه. فضای مناسب مرکز لیزر برکه در کنار تکنسین های دوست داشتنیش واقعا تجربه ی لیزر رو جدای از مفید بودن به یه تجربه ی لذت بخش برای من تبدیل کرده بود.

از بین بردن دائمی موهای پا
از بین بردن دائمی موهای پا
برکه در واقع شعبه ی تهران مجموعه مراکز لیزر تهران اسکین در سراسر ایرانه که تجربه ی زیادی در زمینه ی لیزر داره. مجهز بودن به بهترین و جدیدترین دستگاه های لیزر روز دنیا در کنار قیمت ها و تخفیف های باور نکردنی، برکه رو به یکی از با کیفیت ترین و در عین حال به صرفه ترین مراکز برای از بین بردن دائمی موهای پا تبدیل کرده. شما هم همین الان می تونید ازطریق صفحه ی تماس با ما، با قیمت ها و تخفیف های برکه آشنا بشید و برای گرفتن نوبت لیزر باهاش تماس بگیرید.

عوارض جانبی لیزر موهای زائد

لیزر یکی از کم عوارض ترین و کم خطر ترین درمان هاست. البته تا وقتی که به یک مرکز مناسب و با کیفیت مراجعه کنید. اما به هر صورت بدون عوارض نیست. عوارض عمومی لیزر آنقدر ساده و زودگذر هستند که اصلا نمی شه اسم عوارض جانبی روی اونها گذاشت. عوارضی که خود به خود طی چند ساعت تا حداکثر چند روز از بین می رن. این عوارض عبارتند از :

  • قرمزی پوست
  • التهاب
  • خارش
  • کبودی سطحی
  • جوش

اما اگر به مرکز درستی مراجعه نکنید و یه تکنسین خوب بدن شما رو لیزر نکنه؛ همین درمان کم خطر می تونه براتون عوارض جدی تری هم داشته باشه. عوارض جدی لیزر موهای زائد عبارتند از :

  • تاول
  • کبودی جدی
  • سوختگی
  • زخم
  • خونریزی
  • عفونت
  • سوختگی
  • تغییر رنگ پوست
  • لک های پوستی

پس در انتخاب مرکز لیزر دقت کافی داشته باشید.

برای آشنایی بیشتر مقاله ی عوارض جانبی لیزر رو مطالعه کنید.
از بین بردن دائمی موهای پا
از بین بردن دائمی موهای پا

آیا لیزر موهای زائد درد دارد؟

اساس کار لیزر موهای زائد بر سوزوندن فولیکول موجود در ساقه ی موهاست. پس با انرژی حرارتی کار می کنه و این حرارت روی پوست، هرچند در ریشه های مو اتفاق می افته اما باز هم می تونه دردناک باشه. خوشبختانه دستگاه های جدید لیزر این مشکل رو حل کردن.

اولا که پیش از شروع فرآیند تکنسین یه کرم مخصوص روی پوستتون می گذاره تا درد رو کمتر حس کنید. ثانیا و مهمتر از اون، سیستم خنک کننده ی دستگاه های لیزره. این سیستم به این صورت عمل می کنه که بعد از هر شات لیزر بلافاصله سطح پوست رو سرد می کنه تا با گرمای لیزر مقابله کنه. این خنک شدن سطح پوست بعد از لیزر درد اون رو عملا به یک مور مور ساده تقلیل می ده.

برای آشنایی بیشتر با درد لیزر موهای زائد این مقاله رو مطالعه کنید.

قیمت لیزر موهای زائد

همینجا بهتون می گم که از قیمت لیزر نترسید. چون اصلا اونطوری که فکرش رو می کنید هزینه ی بالایی نداره! من اصلا آدم پولداری نیستم اما برام جالب بود که لیزر کردن موهای زائد چقدر به صرفه است. اولا یادتون باشه، لیزر تاثیر دائمی و همیشگی داره. بعد از لیزر دیگه احتیاجی نیست تا آخر عمر هیچ پولی بابت ژیلت و اپیلاسیون و پودر های موبر بدید.

ثانیا، درمان لیزر موهای زائد یه درمان دوره ایه. یعنی کل فرآیند درمان طی چند جلسه ی مجزا انجام میشه. از اونجایی که فاصله ی 6 الی 7 جلسه ی لیزر تقریبا یک ماه طول می کشه، و شما هزینه ی کل فرآیند رو بعد از هر جلسه پرداخت می کنید، عملا دارید کل هزینه رو به شکل قسط های ماهیانه می پردازید. پس کمترین فشار مالی به شما وارد نمیشه.

برای آشنایی بیشتر مقاله ی قیمت لیزر کردن موهای زائد بدن رو مطالعه کنید.
از بین بردن دائمی موهای پا
از بین بردن دائمی موهای پا

مترجم و محقق : ندا ناصری

بیشتر بدانید

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments