از بین بردن دائمی موهای زائد

از بین بردن دائمی موهای زائد | لیزر موهای زائد با واقعیت مجازی | مرکز لیزر برکه

از بین بردن دائمی موهای زائد

از بین بردن دائمی موهای زائد

وسوسه برانگیزه نه!

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

فکرش رو بکنید که دیگه هیچوقت مجبور نباشید هیچ پولی بابت تیغ یا ژیلت بدید یا اینکه بخواید وقت و پولتون رو صرف جلسات اپیلاسیون کنید، تازه اون همه درد هم بکشید. فکرشو بکنید که دیگه هیچوقت از دونه های سیاه روی پوست که جای ریشه های مو هستند خبری نباشه! تصورش رو بکنید که شما هم می تونید مثل های مدل های آرایشی و سینمایی پوستی صاف و صیقلی داشته باشید.

اما همه ی این امکانات می تونه بیشتر از یه تصور ساده باشه.از بین بردن دائمی موهای زائد

بله. شما هم می تونید واقعا برای همیشه از شر موهای زائد بدنتون خلاص بشید.

از بین بردن دائمی موهای زائد
از بین بردن دائمی موهای زائد

فقط در مورد موهای پا یا دست صحبت نمی کنیم، بلکه یه راه وجود داره که می تونه موهای زائد همه ی نواحی بدنتون رو برای همیشه از بین ببره.

امروز می خوایم توی این مقاله در مورد بهترین و عملا تنها راه از بین بردن دائمی موهای زائد با شما صحبت کنیم. یعنی لیزر.

شاید با اسم درمان لیزر موهای زائد آشنا باشید. یا شاید کسایی تو فامیل یا بین آشناهاتون باشن که اونا هم موهای زائد بدنشون رو لیزر کردن. اما ما قصد داریم به نکته های جزئی تری از این درمان اشاره کنیم تا آشنایی شما با لیزر یه آشنایی سطحی نباشه.

خب دوستای عزیز اگر ویژگی های منحصر به فرد لیزر و اثر شگفت انگیز و دائمی اون شما رو هم وسوسه کرده یا می کنه، توصیه می کنیم با ما در ادامه ی مقاله همراه بمونید تا بیشتر با لیزر آشنا بشید.از بین بردن دائمی موهای زائد

بهترین مرکز لیزر در تهران

خب در وهله ی اول بهتره بدونید که لیزر یکی از ساده ترین و همچنین ایمن ترین درمان هاییه که می تونه وجود داشته باشه. اما یادتون باشه این سادگی و ایمنی شما رو گول نزنه. حواستون رو حسابی جمع کنید که لیزر با همه ی سادگی و ایمنی یه درمانه. یعنی باید یه متخصص اون رو برای شما انجام بده.از بین بردن دائمی موهای زائد

بهترین مرکز لیزر در تهران
بهترین مرکز لیزر در تهران

متخصص لیزر باید اطلاعات پزشکی داشته باشه تا بتونه این درمان رو به شکلی ایمن براتون انجام بده. به همین خاطره که توصیه ی ما به شما اینه، به هر مرکزی برای لیزر کردن موهای زائد اعتماد نکنید. چون خیلی از این مرکز ها سادگی لیزر رو با مهارت و تخصص در اون اشتباه می گیرند.

به همین خاطر هم اون قدر که باید و شاید اون رو درست انجام نمی دن. خب به همین علت هم هست که لیزر کردن موهای زائد تو برخی از مراکز نامعتبر نه تنها کمکی به شما نمی کنه، بلکه بدتر می تونه به پوست شما هم صدمه بزنه.از بین بردن دائمی موهای زائد

پس یادتون باشه که حتما درست و حسابی تحقیق کنید و یه مرکز معتبر رو برای لیزر انتخاب کنید.

مرکز لیزر برکه

برکه واقعا یکی از اون بهترین مراکز لیزریه که گذرتون می تونه بهش بیفته. جدای از اینکه به بهترین و جدیدترین دستگاه های لیزر مجهزه، قیمت هاشم واقعا باور نکردنیه. همین دو تا عامل کافیه که برکه رو به یکی از بهترین و با کیفیت ترین مرکز ها برای انجام لیزر موهای زائد تبدیل کنه.

اما اون چیزی که این روزها واقعا برکه رو خاص می کنه، یه قابلیت جدیده که فقط تو این مرکز می تونید تجربه اش کنید.

مرکز لیزر برکه
مرکز لیزر برکه

اگه تجربه ی لیزر رو داشته باشید می دونید که حین انجامش باید یه عینک مخصوص بزنید تا از چشماتون محافطت کنید. فرآیند لیزر هم با همه ی مزایاش بدون درد و ناراحتی نیست.از بین بردن دائمی موهای زائد

اما راهکار جالبی که برکه به شما ارائه می ده اینه که به جای استفاده از عینک مخصوص، می تویند از عینک مخصوص واقعیت مجازی حین لیزر استفاده کنید. این کار هم از چشماتون مراقبت می کنه و تجربه ی فوق العاده ی واقعیت مجازی اونقدر شما رو تو خودش غرق می کنه که نمی فهمید کی لیزرتون تموم شده.

شما همین الان می تونید با کلیک کردن روی صفحه ی تماس با ما، بیشتر با برکه آشنا بشید و لیست قیمت هاش رو هم ببینید.

لیزر موهای زائد چگونه انجام می شود؟

خب اما برسیم به نکته های اصلی. بهتره یه مقدار بیشتر با عملکرد لیزر آشنا بشید.

درمان لیزر همونطوری که از اسمش هم پیداست، درمانیه که از اشعه ی لیزر استفاده می کنه. این اشعه کار اصلیش ایجاد حرارت بالا به شکل کنترل شده ست.

حین درمان تکنسین قلم یا به اصطلاح تفنگی وصل شده به دستگاه لیزر رو روی پوست شما می کشه، و با این کار اشعه رو به صورت یکدست به پوستتون می رسونه. اشعه ی لیزر مستقیم جذب ریشه ی مو میشه و فولیکول که عامل اصلی رشد مو هست رو می سوزونه.

لیزر موهای زائد چگونه انجام می شود؟
لیزر موهای زائد چگونه انجام می شود؟

حالا اگر این سوختن فولیکول چند بار و مرتبا تکرار بشه، فولیکول کاملا از بین می ره و در نتیجه رشد موها برای همیشه متوقف می شه.

پس یادتون باشه که لیزر یه درمان دوره ای یا چند جلسه ایه.

برای آشنایی بیشتر مقاله ی لیزر موهای زائد چگونه انجام می شود رو مطالعه کنید.

لیزر موهای زائد چقدر طول می کشد؟

خب همونطور که گفتیم لیزر یه درمان دوره ایه.اما این دروه ای یعنی چه مدت؟ لیزر چقدر می خواد طول بکشه و وقت شما رو بگیره؟

بهتره بدونید که فاصله ی بین جلسه های لیزر به سرعت رشد موی خودتون بستگی داره. اگه مویی برای لیزر وجود نداشته باشه، پس جلسه ای هم در کار نیست. وقتی موها دوباره شروع به رشد بکنن یعنی احتمالا وقت جلسه ی بعدی شما رسیده.از بین بردن دائمی موهای زائد

هرچند این فاصله های برای هرکسی با بقیه فرق داره، اما معمولا موهای بیشتر مردم به حدودا یک ماه زمان احتیاج داره تا شرایط مناسب لیزر دوباره رو پیدا بکنه.

لیزر موهای زائد چقدر طول می کشد؟
لیزر موهای زائد چقدر طول می کشد؟

اما در مورد طول کل درمان:

تعداد جلسات لیزر هم به شرایط پوست و موی هر نفر بستگی داره. به جنس و ضخامت مو و حساسیت پوست و غیره.

اما اکثر مردم حدودا به 6 الی 7 جلسه برای از بین رفتن کامل موهای زائدشون نیاز دارن. یعنی حدود 6 تا 7 ماه.

برای آشنایی بیشتر مقاله ی فاصله ی بین جلسات لیزر رو هم مطالعه کنید.

قیمت لیزر موهای زائد

معمولا بزرگترین نگرانی که مردم در مورد لیزر دارن، بحث قیمت اونه. چون بیشتر مردم فکر می کنن لیزر خیلی درمان گرون قیمیته. اما یادتون باشه. قیمتش هرچقدر هم باشه، در نهایت لیزر یه درمان به صرفه ست.

اولا که قیمت لیزر اصلا به اون شکلی که فکرش رو می کنید بالا نیست. می تونید اینجا رو کلیک کنید و قیمت های مرکز لیزر برکه رو ببینید.

ثانیا، لیزر یه درمان مادام العمره. یعنی بعد از لیزر دیگه هیچوقت لازم نیست برای از بین بردن موهای زائد بدنتون کاری بکنید. چون دیگه وجود نخواهند داشت.از بین بردن دائم موهای زائچ

از طرف دیگه، شما هزینه ی هر جلسه از لیزر رو بعد از همون جلسه پرداخت می کنید. از اونجایی که فاصله ی بین جلسات هم معمولا یه ماهه، عملا پول کل درمان رو قسطی می پردازید. پس هیچ فشار مالی و هزینه ای بهتون وارد نمیشه.

برای آشنایی بیشتر مقاله ی قیمت لیزر کردن موهای زائد رو مطالعه کنید.

محقق : ندا ناصری

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments