قیمت بوتاکس در همدان

ارزان ترین و بهترین تعرفه ی قیمت بوتاکس در همدان

قیمت بوتاکس در همدان

قیمت بوتاکس در همدان

همدانی های عزیز ، مژده مژده!!

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

برای شما خبر خیلی خوشی داریم! مجموعه ی تهران اسکین افتخار دارد که بهترین قیمت های تزریق بوتاکس را در مرکز همدان به شما ارائه کند. در این مرکز از بهترین برندها و مارک های بوتاکس استفاده می شود.

تلاش داریم که با معرفی بهترین پزشکان و قیمت های به صرفه ، خدمات خیلی خوبی به شما ارائه کنیم. شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ی قیمت ها و مواد استفاده شوند در این مرکز به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.

نکته ای که باید به خاطر بسپارید این است که تزریق بوتاکس به هیچ وجه عملیات گران قیمتی نیست و در حال حاضر خیلی از افراد به لحاظ مالی قادر به انجام آن می باشند. اما متاسفانه برخی فقط به فکر قیمت می باشند و توجه چندان زیادی به کیفیت محصول ندارند.

قیمت بوتاکس در همدان
قیمت بوتاکس در همدان

بوتاکس های بی کیفیت و چینی هر روزه در حال قربانی گرفتن هستند اما باز هم اقبال عمومی به سمت آن ها زیاد است چرا که قیمت پایین تری دارند.

اما مجموعه ی تهران اسکین و تمام شعب آن در سرتاسر کشور ، هرگز کیفیت را فدای کمیت نمی کند!

تلاش داریم که قیمتی مناسب و مقرون به صرفه ارائه کنیم. به خاطر داشته باشید که در این راستا ترجیحمان بر این است که از حق الزحمه ی پزشکان کم کنیم تا این که کیفیت مواد و محصولات بوتاکس را پایین بیاوریم.

در ادامه به برخی از برندهای بوتاکس ، قیمت های هرکدام از ان ها ، بهترین پزشک تزریق بوتاکس و تخفیف هایی که وجود دارند ، می پردازیم. با ما همراه باشید!

قیمت بوتاکس ایرانی

گرچه شاید این گونه به نظر بیاید که بوتاکس درمانی جدید برای رفع چین و چروک های صورت است اما در واقع بیش از 30 سال است که در سراسر دنیا از این ماده ی معجزه آسا استفاده می شود.

بوتاکس می تواند به طور موقت باعث فلج عضلاتی شود که مسئول اصلی بروز چین و چروک ها هستند!

قیمت بوتاکس ایرانی
قیمت بوتاکس ایرانی

همان گونه که می دانید به خاطر استفاده ی مداوم از عضلات صورت ( برای حالات بیانی چهره) به تدریج و با افزایش سن ،عضلاتمان رو به تحلیل رفته و در واقع چروک های روی پوست صورت خودشان را نشان می دهند.

بوتاکس نوعی سم بوتولونیوم نوع A می باشد که با انسداد مسیر پیام مغز به عضلات ، باعث نرم شدن و رفع چروک ها می شود. در واقع بوتاکس می تواند به خوبی باعث فلج موقت آن ها شود.

البته این نکته شرط و شروطی دارد:

اول از همه این که پزشکتان باید به خوبی مناطق و نقاط تزریق بوتاکس را بشناسد. تزریق این ماده در یک عضله ی اشتباهی می تواند عواقب خطرناکی به همراه داشته باشد.

بعد از آن باید از بوتاکس مرغوبی استفاده شود.

در حال حاضر بوتاکس هایی مثل دیسپورت ، زئومین ،نرونوکس ، لینوریز و البته بوتاکس ایرانی مصپورت ، رواج بیشتری دارند.

بوتاکس ایرانی مصپورت برند تازه ای است که توسط سازمان بهداشت نیز تایید شده و کاملاً محصول داخلی می باشد. به همین خاطر شاید قیمت ارزان تری نسبت به دیگر بوتاکس های خارجی داشته باشد.

ایرانی بودن و قیمت پایین تر این بوتاکس ، به هیچ وجه دلیل بر بی کیفیت بودن مصپورت نیست! بلکه به خاطر این که تولید داخل می باشد با قیمت های به صرفه تری عرضه می شود.

قیمت بوتاکس ایرانی
قیمت بوتاکس ایرانی

طریقه ی کار بوتاکس مصپورت نیز مثل بوتاکس های خارجی است و با فلج موقت عضلات صورت موجب کاهش چین و چروک ها می شود.

دوام و ماندگاری این بوتاکس نیز بسیار خوب است و گزارش شده که حتی تا 6 ماه هم دوام داشته !!
با تمام این تفاصیل به نظر می آید که زمان آن رسیده که کلیشه های مسخره راجع به بی کیفیت بودن اجناس و تولید ایرانی را دور بریزید و به جای استفاده از برندهای چینی و تقلبی ، یک بار برندهای ایرانی را امتحان کنید.

قطعا نتیجه ، شما را شگفت زده خواهد کرد!!

بوتاکس ارزان قیمت

بوتاکس ها قیمت های مختلفی دارند. به عنوان مثال دیسپورت که ساخت کشور انگلیس است و بالاترین میزان از کیفیت را دارد ، به نسبت دیگر مارک های بوتاکس قیمت بالاتری دارد.

اما اگر به دنبال بوتاکس ارزانی هستید که در عین کیفیت فشار زیادی هم به جیب شما وارد نشود ، باید تذکر دهیم که احتمال به دام افتادن شما با بوتاکس های چینی و تقلبی خیلی زیاد خواهد بود.

به خاطر داشته باشید که بوتاکس های مختلف محدوده قیمت مشخصی دارند و هر مرکز یا پزشکی خارج از این محدوده به شما قیمت داد ، یا از بوتاکس های بی کیفیت استفاده می کند یا این که هزینه ی منصفانه ای ندارد.

شما عزیزان می توانید برای تشخیص هرچه بهتر بوتاکس اصل از تقلبی این مقاله را مطالعه کنید!
بوتاکس ارزان قیمت
بوتاکس ارزان قیمت

بهترین دکتر تزریق بوتاکس در همدان

حال که شما را با جنبه های مختلف این پروسیجر زیبایی آشنا کردیم ، توصیه می کنیم که چنان چه اهل استان همدان هستید و به دنبال یک پزشک ماهر و متخصص برای انجام تزریق بوتاکس می گردید ، مرکز زیبایی همدان (مورد تایید تهران اسکین) را از دست ندهید.

در این مرکز پزشک حاذق و متبحری حضور دارد که با سابقه ی چندین ساله در انجام تزریقات زیبایی ، بهترین گزینه ی شما برای انجام این عملیات خواهد بود.

بهترین دکتر تزریق بوتاکس در همدان
بهترین دکتر تزریق بوتاکس در همدان

علاوه بر این قیمت هایی که به شما ارائه می شود ، کاملا مقرون به صرفه و با توجه به فاکتورهای زیر خواهد بود :

  • تجربه و مهارت پزشک
  • ناحیه ای که تصمیم به تزریق بوتاکس در آن را دارید
  • تعداد واحدهای تزریق شونده
  • شدت و وخامت چین و چروک ها
شما عزیزان می توانید از طریق این لینک مستقیماً با همکاران ما در مرکز همدان ارتباط برقرار کنید و کلیه ی سوالاتی که در این باره دارید را مطرح نمایید.

تخفیف بوتاکس در همدان

احتمالا اگر واژه ی تخفیف بوتاکس در همدان را در اینترنت جستجو کنید ، اولین وب سایتی که برای شما بالا خواهد آمد ، وب سایت های تخفیفی خواهد بود. اما این گونه وب سایت ها چندین ایراد دارند :

اول از همه این که قیمت هایی که در آن جا ارائه می شود ، به هیچ وجه واقعی نیست.احتمال دارد که شما بن تخفیف را خریداری کنید و پس از مراجعه به مرکز با قیمت های متفاوتی مواجه شوید.

در کمال تاسف خیلی از پزشکان به محض نزدیک شدن به تاریخ انقضای مواد خود ، تخفیف می زنند و این مسئله ریسک بروز عوارض جانبی برای فرد را افزایش می دهد.

در کلیه ی مراکز زیبایی تهران اسکین ، تخفیف های واقعی ارائه می شود.این مجموعه افتخار دارد که در اعیاد و مناسبت های رسمی تخفیف های جذابی را برای خدمات خود عرضه کند که علاوه بر واقعی بودن، می توانید از کیفیت مواد مورد نظر نیز اطمینان حاصل نمایید.

پیروز و شادکام باشید.

مترجم و محقق : ندا ناصری

منبع

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments