آیا لیزر موهای زائد باعث جوش میشود

آیا لیزر موهای زائد باعث جوش میشود ؟ | جوش بعد از لیزر | مرکز لیزر برکه + فیلم

آیا لیزر موهای زائد باعث جوش میشود

آیا لیزر موهای زائد باعث جوش میشود

لیزر موهای زائد درمانی است که بر اساس سوزاندن فولیکول موجود در ریشه های مو با استفاده از اشعه ی کنترل شده ی لیزر عمل می کند. همین امر به خاطر اینکه حرارت زیادی بر سطح پوست ایجاد می کند باعث بروز عوارضی سطحی به خصوص روی پوست های حساس می شود.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

در ادامه بیشتر با درمان لیزر موهای زائد و عوارض و خطرات آن آشنا خواهیم شد. اگر شما هم قصد دارید به زودی موهای زائد خود را لیزر کنید با ما همراه باشید.

آیا لیزر موهای زائد باعث جوش میشود
آیا لیزر موهای زائد باعث جوش میشود

بهترین مرکز لیزر موهای زائد

انتخاب مرکزی معتبر و با کیفیت برای انجام لیزر اهمیت زیادی دارد. چراکه اگر لیزر را در مرکزی نامعتبر و بی کیفیت، زیر دست تکنسینی غیر متخصص انجام دهید می تواند خطرات جدی برای شما داشته باشد. پس در انتخاب کردن مرکز لیزر دقت نظر کافی داشته باشید. ( آیا لیزر موهای زائد باعث جوش میشود )

مرکز لیزر برکه در شمال تهران یکی از بهترین مراکز لیزر موهای زائد در تهران است. مجهز بودن به بهترین و جدیدترین دستگاه های لیزر روز دنیا در کنار تخفیف های ویژه و استثنایی، برکه را به یکی از با کیفیت ترین و در عین حال به صرفه ترین مراکز لیزر در تهران تبدیل کرده است. شما هم اکنون می توانید برای دیدن لیست تعرفه های قیمت و تخفیف های برکه، اینجا را کلیک کرده و با برکه تماس بگیرید.

جوش بعد از لیزر

لیزر موهای زائد در مجموع یکی از کم خطر ترین، کم عوارض ترین و ایمن ترین درمان ها است. اما هیچ درمانی بدون خطر و عوارض نیست. از طرفی عوارض لیزر موهای زائد آنقدر کم و سطحی است که کمترین خطری برای شما ندارد. یکی از رایج ترین این عوارض بروز جوش روی پوست بعد از لیزر است. این به خاطر حساسیت پوست بعد از لیزر است و بروز جوش ممکن است نتیجه ی مستقیم لیزر نباشد. بلکه حساسیت پوست بعد از لیزر آن را در مقابل آلودگی های محیطی بسیار آسیب پذیر تر می کند و همین امر ممکن است موجب بروز جوش پوستی بعد از لیزر شود.

با مراقب های مناسب از پوست بعد از لیزر می توانید احتمال بروز جوش بعد از لیزر را کاهش دهید.( آیا لیزر موهای زائد باعث جوش میشود )

در کل عوارض جانبی عمومی لیزر موهای زائد عبارتند از :

  • جوش
  • التهاب
  • خارش و سوزش
  • کبودی سطحی
  • قرمزی
  • ورم

این عوار عمومی سطحی بوده و طی چند ساعت و حداکثر چند روز خود به خود از بین می روند.

آیا لیزر موهای زائد باعث جوش میشود
آیا لیزر موهای زائد باعث جوش میشود
برای آشنایی بیشتر مقاله ی عوارض جانبی لیزر را مطالعه کنید.

اما اگر لیزر را در مرکزی معتبر انجام ندهید همین درمان کم عوارض و بی خطر می تواند موجب بروز آسیب ها و عوارض جدی روی پوست شما شود. عوارض جانبی جدی لیزر موهای زائد عبارتند از:

  • سوختگی
  • تاول
  • کبودی جدی
  • زخم
  • خونریزی
  • عفونت
  • لک های پوستی

پس در انتخاب مرکز لیزر دقت کنید.( آیا لیزر موهای زائد باعث جوش میشود )

لیزر موهای زائد روی جوش

برخی از جوش ها هستند که به اصطلاح به عنوان جوش های اصلاح شناخته می شوند. این جوش ها که اغلب به دلیل اصلاح موهای زائد به خصوص با تیغ روی پوست ایجاد می شوند شامل موهایی است که از پوست بیرون نمی زنند و داخل پوست به توده هایی جوش مانند تبدیل می شوند.

اگر به موقع و به طور مناسبی این جوش های اصلاح از بین نروند می توانند باعث بروز کیست مویی و عفونت زیر پوستی شوند. در چنین مواردی لیزر اتفاقا بهترین روش برای از بین بردن جوش اصلاح است. چراکه مستقیما ریشه ی مو را هدف قرار داده و آن را از بین می برد.

آیا لیزر موهای زائد باعث جوش میشود
آیا لیزر موهای زائد باعث جوش میشود

همچنین اگر در حالت عادی، روی جوش های معمولی پوستی مو رشد کرده باشد، لیزر خطری برای رفع موی زائد روی جوش ندارد. هرچند جوش خودش نشانه ی التهاب پوستی است و لیزر می تواند این التهاب را کمی تشدید کند، اما در مجموع ضرری برای از بین بردن موی زائد روی جوش ندارد.( آیا لیزر موهای زائد باعث جوش میشود )

قیمت لیزر موهای زائد

هرچند ممکن است قیمت لیزر موی زائد در مجموع به نظرتان قیمت ارزانی نیاید، اما مطمئنا بسیار به صرفه است. چراکه با لیزر کردن دیگر تا آخر عمر نیاز ندارید هرگز ریالی بابت از بین بردن موهای زائدتان خرج بکنید. علاوه بر آن لیزر چون نه تنها موها را از بین می برد، بلکه منافذ پوستی که جای ریشه های مو بود را هم می بندد، در نهایت به شما پوستی صاف و صیقلی می دهد. پس ارزش هزینه ای که بابتش می پردازید را دارد.

از طرف دیگر لیزر موهای زائد درمانی دوره ای است، یعنی باید طی چند جلسه ی متوالی و منظم انجام شود تا تاثیر بگذارد. از آنجایی که فاصله ی بین جلسات لیزر معمولا حداقل یک ماه است، پس شما عملا هزینه ی کل درمان را به صورت اقساط ماهیانه پرداختن می کنید و فشار مالی به شما نمی آید.( آیا لیزر موهای زائد باعث جوش میشود )

برای آشنایی بیشتر مقاله ی قیمت لیزر موهای زائد را مطالعه کنید.
آیا لیزر موهای زائد باعث جوش میشود
آیا لیزر موهای زائد باعث جوش میشود

لیزر موهای زائد آقایان

فقط خانم های نیستند که موهای زائد خود را از بین می برند. لیزر موهای زائد تنها مختص خانم ها نیست. بلکه آقایان هم می توانند از فواید بی شمار آن بهره ی کافی ببرند. زیر بغل و ناحیه ی تناسلی در کنار موهای صورت، بیشترین نواحی هستند که آقایان معمولا موهای زائد آن را از بین می برند.

لیزر کردن موهای زائد تاثیر دائمی داشته و شما را تا آخر عمر از شر تیغ و ژیلت و وَکس و پودر های موبر خلاص می کند. از طرف دیگر لیزر کردن موهای زائد صورت می تواند خط ریشی زیبا و کادر شده به شما بدهد و موهای مزاحم گونه را برای همیشه از بین ببرد.( آیا لیزر موهای زائد باعث جوش میشود )

 

برای آشنایی بیشتر مقاله ی لیزر موهای زائد آقایان را مطالعه کنید.

آیا لیزر موهای زائد درد دارد؟

برای کاهش درد لیزر ، پیش از درمان تکنسین کِرِم مخصوصی روی پوست ناحیه ی تحت درمان می زند. اما علاوه بر کرم مخصوص، دستگاه های جدید لیزر مجهز به سیستم خنک کننده هستند که درد لیزر را به شدت کاهش می دهد. سیستم خنک کننده اینگونه است که بلافاصله پس از هر شات لیزر سطح پوست را سرد می کند تا با حرارت ناشی از لیزر مقابله کند. اینکار باعث می شود درد لیزر به میزان قابل توجهی کاهش پیدا کند. آنقدر کم که می توان لیزر را به درمانی بدون درد تعبیر کرد.( آیا لیزر موهای زائد باعث جوش میشود )

آیا لیزر موهای زائد باعث جوش میشود
آیا لیزر موهای زائد باعث جوش میشود

مترجم و محقق : ندا ناصری

بیشتر بدانید

مراکز درمانی

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments