آیا بازگشت موهای زائد پا پس از لیزر درمانی حقیقت دارد؟ | مزایا و عوارض لیزر موهای زائد پا

آیا بازگشت موهای زائد پا پس از لیزر درمانی حقیقت دارد؟ | مزایا و عوارض لیزر موهای زائد پا

آیا بازگشت موهای زائد پا پس از لیزر درمانی حقیقت دارد؟ | مزایا و عوارض لیزر موهای زائد پا 

آیا بازگشت موهای زائد پا پس از لیزر درمانی حقیقت دارد؟ | مزایا و عوارض لیزر موهای زائد پا

آیا بازگشت موهای زائد پا پس از لیزر درمانی حقیقت دارد؟  اگر شما با لیزر درمانی موهای زائد پاهای خود را از بین می برید و در وقت خود صرفه جویی می کنید ، باید این نکته را نیز در نظر بگیرید که آِیا امکان رشد مجدد این موها حقیقت دارد؟

لیزر درمانی برای موهای زائد حتی اگر با بهترین و مدرن ترین دستگاه لیزر نیز انجام شود ، اما مشتری دچار اختلالات هورمونی ، مشکلات تیروئید و یا در حال مصرف برخی از داروهای خاص باشد ، و اگر این مشکلات قبل از لیزر درمانی برطرف نشود ، امکان بازگشت موها و رشد مجدد آنها بعد از لیزر بسیار بالا می باشد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

البته تعداد جلسات لیزر موهای زائد نیز بسیار مهم است و در افراد مختلف متفاوت می باشد.  در بعضی از افراد امکان دارد حتی بعد از 6 جلسه کامل و منظم تنها 60 در صد از مو ها از بین برود.

 

صرفه جویی در وقت با لیزر موهای زائد پا 

از بین بردن موهای زائد پا نیاز به نظافت هر روزه دارد.  اما با حذف موهای زائد پاهای خود با لیزر می توانید در وقت و پول خود صرفه جویی کنید.  لیزر موهای زائد پاهای خود را در کمتر از یک ساعت در یکی از مرکز لیزر ما انجام دهید.

مراکز لیزر تهران اسکین بهترین انتخاب برای انجام لیزر موهای زائد و درمان های زیبایی و جوان سازی پوست است.  لیزر موهای زائد یک روش دائمی است که جایگزینی مناسب برای اصلاح ، اپیلاسیون و کرم های موبر است و از بازگشت مجدد موها ، سوختگی ، سوزش و خطر زخم شدن پوست پیشگیری می کند.  لیزر موهای زائد نه تنها ظاهر پوست شما را بهبود می بخشد ، بلکه برای همیشه از دست موهای زائد خود راحت می شوید.

 

لیزر چگونه موهای زائد پا را از بین می برد؟    

در مرکز لیزر برکه از بهترین و مدرن ترین لیزرها برای از بین بردن موهای زائد استفاده می شود.  لیزر با انتشار طول موج نور که توسط رنگدانه مو جذب می شود ، کار می کند.  این دستگاه قابل تنظیم است و رضایت مشتریان را جلب می کند.  لیزر فولیکول های مو را از بین می برد تا رشد موهای پا را   متوقف کند.  نگران درد در طول لیزر درمانی نیز نباشید.  زیرا دستگاه های لیزر ما در طول هر پالس لیزر از سیستم خنک کننده به منظور کاهش هر گونه ناراحتی و درد استفاده می کند.

مرکز لیزر و زیبایی برکه با متخصصین مجرب و با سابقه آماده ارائه خدمات در زمینه لیزر موهای زائد با مدرن ترین دستگاه لیزر و درمان های زیبایی از جمله لیپوساکشن و ماموپلاستی می باشد.  برای گرفتن وقت از پزشک متخصص اینجا کلیک کنید.

 

لیزر موهای زائد پا برای زنان

آیا بازگشت موهای زائد پا پس از لیزر درمانی حقیقت دارد؟ | مزایا و عوارض لیزر موهای زائد پا

از بین بردن موهای پا به طور منظم یک کار وقت گیر برای بسیاری از زنان است.  و در جاهایی که هوا گرم است و یا در فصل تابستان پوشیدن جوراب و شلوار هم کاری طاقت فرسا است.  اصلاح و سایر روش های حذف مو می تواند باعث تحریک و قرمزی شود.  اما درمان های موهای زائد توسط لیزر این خطر را از بین می برد و شما در وقت و پول خود صرفه جویی می کنید.  به مراکز لیزر ما مراجعه کنید تا در پوشیدن هر لباسی که می خواهید حتی در فصل گرما راحت باشید.

 

مزایای حذف موهای پا توسط لیزر برای زنان :

  • خطر بریدگی پوست ، زخم ، سوزش تیغ و جوش هایی که به علت اصلاح ایجاد می شود را از بین می برد.
  • صرفه جویی در زمان ،
  • پایان دادن به موهایی که بعد از اصلاح یا اپیلاسیون از زیر پوست جوانه زده است ،
  • کاهش میزان قرمزی ، سوزش ، و حذف موهایی که به زیر پوست فرو می روند که به علت استفاده از سایر روش های مو ایجاد می شود.
  • صرفه جویی در پولی که برای خرید تیغ ، ژل اصلاح و وکس مصرف می کنید.
  • پاهای شما صاف و نرم می شود.

 

لیزر موهای زائد پا برای مردان

آیا بازگشت موهای زائد پا پس از لیزر درمانی حقیقت دارد؟ | مزایا و عوارض لیزر موهای زائد پا

پزشکان اغلب به مردانی که بیش از حد عرق می کنند توصیه می کنند که موهای زائد بدن خود را با روش لیزر درمانی از بین ببرند.  بسیاری از مردان لیزر موهای زائد را برای پاهای خود انتخاب می کنند.  زیرا موهای ساق پا ضخیم و انبوه هستند.  و وقتی که در حین تمرین و ورزش عرق می کنند ،  باعث ایجاد اصطکاک و التهاب می شوند.

ورزشکاران حرفه ای اغلب به دنبال لیزر موهای زائد پاهای خود هستند.  زیرا دوچرخه سواران ، شناگران و دونده ها متوجه می شوند که اصطکاک کمتر باعث افزایش سرعت می شود.

تکنولوژی لیزر اجازه می دهد تا مردان موهای پاهای شان را کاملاً از بین ببرند. لیزر موهای زائد پا باعث می شود که احساس سبکی کنند و میزان تعریق را نیز کاهش می دهد.

مزایای حذف موهای پا توسط لیزر برای مردان :

  • کاهش و یا از بین بردن احتمال فرو رفتن مو در پوست ،
  • کاهش تولید عرق ،
  • مانع از وقفه تمرینات به علت عرق کردن و التهاب و اصطحکاک پوست می شود.
  • عضلات بهتر دیده می شوند. زیرا با موهای زائد پوشیده نشده اند.
  • پوست را نرم تر و صاف تر می کند.

 

مرکز لیزر و زیبایی برکه

استفاده از پیشرفته ترین تکنیک های لیزر و برنامه های درمانی و همچنین حضور متخصصین لیزر   آموزش دیده به ما در ارائه بهترین روش های درمان های زیبایی پوست و مو کمک می کند.  همچنین قیمت های ما مقرون به صرفه است.  برای مشاوره و تعیین وقت از مرکز لیزر برکه اینجا کلیک کنید.

در مرکز لیزر برکه ما از جدید ترین دستگاه لیزر موهای زائد استفاده می کنیم.  این دستگاه که اسکلپیون مدیواستار نام دارد در سال  2018 به بازار عرضه شده و ساخت آلمان است.  درمان موهای زائد با این دستگاه به علت سرعت بالا و داشتن سیستم خنک کننده بدون درد است.  برای تماس با ما اینجا کلیک کنید.

محقق و مترجم : مینو شفیعی minoo shafie

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments