آیا از میکرودرم راضی هستید؟

آیا از میکرودرم راضی هستید؟ | نظر برخی از افرادی که میکرودرم را تجربه کرده اند

آیا از میکرودرم راضی هستید؟

آیا با درمان میکرودرم آشنایید؟ اسمش به گوشتان خورده است؟ آیا می دانید یکی از بهترین روش های جوانسازی پوست میکرودرم ابریژن است؟ می دانید این درمان در ایران هم وجود دارد؟ آیا تا به حال آن را انجام داده اید؟ آیا از میکرودرم راضی هستید؟
آیا از میکرودرم راضی هستید؟
آیا از میکرودرم راضی هستید؟

میکرودرم امروزه یکی از محبوب ترین و ایمن ترین درمان های جوانسازی و بازسازی پوست است. چنانچه اطلاعات زیادی درمورد این روش ندارید می توانید از اینجا با آن بیشتر آشنا شوید.

 مرکز زیبایی برکه با دراختیار داشتن بهترین دستگاه ها و کادری مجرب و حرفه ای، آماده ی ارائه ی خدمات میکرودرم ابریژن به متقاضیان عزیز می باشد. شما هم اکنون می توانید از اینجا با ما تماس بگیرید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

در ادامه نظرات برخی افرادی که تحت درمان میکرودرم ابریژن بوده اند را با هم بررسی می کنیم تا بتوانید از هر نظر اطلاعات کاملی از این درمان داشته باشید. با ما همراه باشید…

 

میکروردرم ابریژن نوک الماسی

من همیشه به پوستم و زیبایی و سلامتش اهمییت زیادی داده ام و از اواخر دوران 20 سالگیم مرتبا درمان های جوانسازی پوست صورت را امتحان کرده و نتایج قابل قبولی گرفته ام. از جمله جوانسازی پوست با لیزر. اما اخیرا احساس کردم که برای رفع کامل فرورفتگی های پوست صورتم به یک درمان جدید و جایگزین نیاز دارم که با میکرودرم اشنا شدم. باید بگویم پس از درمان میکرودرم پوستم واقعا از قبل روشن تر شده و رنگ بهتری پیدا کرده است. حتی کمی پر تر هم شده. به عنوان کسی که این درمان را انجام داده می گویم که درمان میکرودرم هیچگونه ناراحتی و دردی ندارد. از کیفیت آن مطمئن باشید، فقط یادتان باشد تامدتی پس از درمان، کرم ضد آفتاب بیشتری به پوستتان بزنید تا از عوارض احتمالی دور باشید. (آیا از میکرودرم راضی هستید؟)

میکرودرم ابریژن

میکرودرم ابریژن می تواند یک درمان فوق العاده باشد، اما این بستگی به آن دارد که هدف فرد از انجام آن چیست. اگر به دنبال تغییر بزرگی در ظاهرتان هستید ، درمان میکرودرم برای شما مناسب نیست. من توصیه می کنم پیش از انجام میکرودرم، یک درمان لایه برداری شیمیایی پوست بلند مدت را پشت سر بگذارید. میکرودرم ابریژن یک درمان دقیقه آخری است. درمان میکرودرم پوست را تازه می کند، به رفع منافذ بزرگ پوستی کمک می کند و واقعا پوست شما را (برای آن رویداد خاصی که درمان را به خاطرش انجام می دهید) زیبا و درخشان می نماید. اگر نگرانی های پوستی جدی تری دارید و می خواهید نتیجه ی بهتری بگیرید، بهتر است پیش از درمان میکرودرم، درمان لایه برداری شیمیایی پوست بلند را انجام دهید. اما اگر در مورد لایه برداری شیمیایی مطمئن نیستید و تا به حال آن را انجام نداده اید یا وقت فرآیند درمانی بلند مدت آن را ندارید، میکرودرم ابریژن بهترین گزینه برای شماست. چراکه می تواند در کوتاه مدت و به سرعت پوست شما را شفاف و لطیف کند. خلاصه که هرکس با تمایل به هر دقت عملی، می تواند از میکرودرم بهره لازم را ببرد. (آیا از میکرودرم راضی هستید؟)

میکرودرم ابریژن به من کمکی نکرد

من پول و زمان زیادی را صرف از بین بردن آکنه و جای جوش های صورتم کرده ام، اما هنوز درمان مناسبی را پیدا نکرده ام. آخرین تلاشم برای درمان جای جوش هایم، درمان میکرودرم بود، اما اگر راستش را بخواهید برای من نتیجه ی عکس داد و وضع پوستم را بدتر کرد. جای جوش ها و زخم های آکنه هنوز سرجایشان هستند و تازه حالا پوستم کمی رنگ پریده تر هم شده. شاید باید بیشتر صبر کنم تا کامل اثر کند، اما به نظر من اگر طی یک هفته(!) هنوز جواب نداده، در آینده هم نخواهد داد. (آیا از میکرودرم راضی هستید؟)

آیا از میکرودرم راضی هستید؟
آیا از میکرودرم راضی هستید؟

عالی بود!

من چند جلسه میکرودرم ابریژن انجام دادم و باید بگویم که به نظرم فوق العاده بود. همه ی اطرافیانم از اینکه پوستم چقدر نرم و لطیف شده شگفت زده شدند. جوش های کوچکم کاملا برطرف شدند و جوش های سرسیاه روی صورتم خیلی کم شدند. میکرودرم هرگز درمانی تهاجمی نیست و یکی بهترین گزینه ها برای جوانسازی پوست است. (آیا از میکرودرم راضی هستید؟)

رگ های خونی ام را پاره کرد

من معمولا به خوبی از پوست صورتم مراقبت می کنم و هیچوقت تا آن موقع میکرودرم را تجربه نکرده بودم. تا آنکه تصمیم گرفتم برای رفع برخی جوش های جزئی صورتم میکرودرم ابریژن را امتحان کنم. اما اشتباهی که کردم این بود که پیش مرکز معتبری نرفتم تا کمتر هزینه کنم. درمانگر میکرودرم را به من پیشنهاد کرد و من پذیرفتم. باید بگویم که اشتباه کردم. این درمان به معنی واقعی کلمه برخی رگ های خونی روی گونه هایم و تعدادی از آنها را روی پیشنایم را پاره کرد. اثرش هم باقی ماند. واقعا امیدوارم این اثرات منفی که من تجربه کردم به خاطر انتخاب مرکز و درمانگر اشتباه بوده باشد، چون دیگرانی که دیده ام درمان میکرودرم ابریژن را انجام داده اند، این عوارض را تجربه نکرده بودند.

توصیه شخصی به شما این است که از اندکی هزینه اضافی نترسید، مهمترین نکته در این درمان انتخاب مرکز و درمانگر معتبر و مناسب است.(آیا از میکرودرم راضی هستید؟)

خراش های میکرودرم هنوز هم روی پوستم باقی است

من میکرودرم را در خانه و با دستگاه خانگی انجام دادم. اعتراف می کنم که تجربه کافی از استفاده از دستگاه نداشتم. بعد از انجام اولین درمان میکرودرم خانگی خراش های بزرگی روی پوستم برجا ماند. خراشهایی که عفونی و دردناک بودند. شخصا بعد از این تجربه درمان میکرودرم خانگی را به کسی توصیه نمی کنم.(آیا از میکرودرم راضی هستید؟)

آیا از میکرودرم راضی هستید؟
آیا از میکرودرم راضی هستید؟

نتیجه ی فوق العاده ای برای رفع آکنه داشت

من به تازگی میکرودرم ابریژن را تجربه کرده ام. باید بگویم عالی است. عاشقش شدم و نتایج فوق العاده ای برای درمان آکنه های پوستم، حتی بعد از اولین جلسه ی درمان داشت.(آیا از میکرودرم راضی هستید؟)

پوستم نرم و کم چروک تر شد

من چند جلسه میکرودرم ابریژن را انجام دادم و پوستم بعد از آن نرم شد و خطوط چین و چروک صورتم به شدت کاهش یافت. باید بگویم ظاهر جوانتری پیدا کردم. بیشتر از همه، من شاهد تغییر در پوست گردنم بودم. حالا گردنی صاف و کشیده تر دارم و جوانتر و سرحال تر به نظر می رسم. واقعا از انتخاب میکرودرم خوشحالم.(آیا از میکرودرم راضی هستید؟)

واقعا تفاوت را دیدم

من همسرم را برای درمان میکرودرم ابریژن به یک مرکز درمانی معتبر بردم. باید بگویم خیلی تحقیق کردم تا این مرکز را پیدا کردم. هردو ما متوجه تغییر در پوست او شدیم و من حتی می خواهم خودم هم این درمان را انجام دهم.(آیا از میکرودرم راضی هستید؟)

تنها مختص خانم ها نیست!

من تا به حال 4 جلسه درمان میکرودرم انجام دادم و باید بگویم نتیجه اش برایم شگفت انگیز بوده. میکرودرم اولین درمانی است که واقعا به من برای رفع عارضه ی آکنه هایم برای طولانی مدت کمک کرده است. باید بگویم این درمان تنها مختص زنان نیست.(آیا از میکرودرم راضی هستید؟)

مضرات میکرودرم

میکرودرم ابریژن یکی از کم عوارض ترین درمان های جوانسازی پوست است. اما از آنجاییکه اساس عملکردش آسیب رساندن سطحی به پوست برای بازتولید کلاژن طبیعی است، ممکن است طی چند روز پس از درمان شاهد خراش های جزئی، قرمزی و التهاب خفیف باشید. اثر میکرودرم مانند آفتاب سوختگی است. بهتر است پس از آن تا مدتی از کرم ضد آفتاب بیشتر استفاده کنید.

کیا میکرونیدلینگ انجام دادن

میکرونیدلینگ هم یکی از گزینه های آلترناتیو جوانسازی پوست است. میکرو نیدلینگ با نفوذ مسقیم پوست را تحریک می کند. این هم یکی از کم عوارض ترین و بهترین درمان های بازسازی پوست برای عارضه های گوناگون به حساب می آید.

 

مترجم و محقق: ندا ناصری

مراکز درمانی

بیشتر بدانید

3.3 3 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments