لیزر موهای زائد بدن

لیزر موهای زائد5

چه نوع لیزری یک نتیجه ایده آل ارائه می دهد؟

تحقیقاتی که اخیرا انجام شده نشان می دهند که هیچ لیزری نمی تواند برای تمام انواع پوست ها و موها موثر باشد. پوست تیره به لیزر YAG نیاز دارد تا سالم بماند و نتیجه دلخواه حاصل شود. برای پوست های روشن تر از لیزر الکساندریت استفاده می شود که به عنوان یک استاندارد برای لیزر موهای زائد در نظر گرفته می شود.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

چه کسی فرایند لیزر درمانی را انجام می دهد؟

معمولا فرایند لیزر درمانی توسط یک متخصص آموزش دیده انجام می شود. هر متخصص یا تکنیسینی قبل از انجام این فرایند آموزش های لازم را می بینند. به علاوه یک پزشک نیز تمام عملیات لیزر درمانی را نظارت می کند.

پوست و موی چه رنگی برای انجام لیزر درمانی مناسب هستند؟

از لیزر برای از بین بردن موای زائد با هر رنگی و بر روی هر نوع پوستی می توان استفاده کرد، با این حال رنگ مو عامل خیلی مهمی است. نور ساطع شده از لیزر  جذب ملانین یا رنگدانه های تیره در فولیکول مو می شود. این مسئله یعنی موی تیره بسیار موثرتر از موی روشن تحت تاثیر لیزر قرار می گیرد. لیزر درمانی که برای موهای روشن، قرمز و سفید انجام می شود، دارای نتیجه بسیار موثری نیست. اما وجود روش ها و دستگاه های مختلف لیزر تطبیق پذیری این فرایند را با هر نوع پوست و رنگ مویی امکان پذیر کرده است.

چرا انجام مشاوره قبل از لیزر درمانی مهم است؟

مشاوره بهترین راهکار برای پیشگیری یا حل مشکلات ناخواسته لیزر درمانی می باشد. طی مشاوره متخصص به شما می گوید که آیا کاندید مناسبی برای لیزر درمانی هستید یا خیر. به علاوه فرایند لیزر و چگونگی انجام آن توضیح داده می شود. یکی دیگر از مواردی که در مشاوره مطرح می شود، هزینه لیزر درمانی می باشد.

نگارنده: سمیه محمدی

گروه پزشکان تهران اسکین

چرا مرکز لیزر موهایم را از اینجا  انتخاب کنم؟

2 عامل اصلی تعیین کننده موفقیت لیزر درمانی است : مهارت متخصص و دستگاه مورد استفاده.

در مطب های تخصصی معرفی شده از طرف این سایت از متخصصین به رسمیت شناخته شده و آموزش دیده در استفاده از تکنولوژی لیزر استفاده می شود. سطح مهارت این افراد بسیار بالا و دارای مدارج علمی شایان توجه ایی هستند که باعث اعتماد مراجعین به آنها می شود.

در شعبه های مختلف این مرکز از دستگاه های به روز و متفاوت استفاده می شود که شانس انتخاب “گزینه مناسب” را به مراجعین می دهد تا بهترین نتیجه را داشته باشند.

برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

لیزر موهای زائد

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments