لایه برداری از پوست با لیزر

استحکام بخشی به پوست با لیزر آر اف

استحکام بخشی به پوست با لیزر آر اف

اگر چه استفاده از لیزر آر اف امری تازه و نو نیست، اما اخیرا برای پزشکان بسیاری در زمینه های زیبایی و درمان های پزشکی راه گشای بوده است.

یکی از دلایل محبوبیت شدید این لیزر در میان پزشکان و عموم مردم، ایجاد نتایجی خارق العاده و منحصر به فرد در پایان پروسه ی درمانی است که تا حد زیادی با پروسه ها و روش های تهاجمی ( همراه با عمل جراحی) گران قیمت قابل مقایسه است. که در حین بهبودی بیمار دچار ناراحتی های زیادی نمی شود. این ریز برای افتادگی های پوستی بسیار شهرت پیدا کرده است و افراد دیگر نیازی به عمل های جراحی پر هزینه ندارند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

معمولا بیمارانی که با هدف درمان برای زیبایی به سمت این لیزر می آیند، به این دلیل جذب می شوند که درمانی راحت و با دوره ی نقاهت کوتاه مدت است.

لیزر آر اف
لیزر آر اف

این لیزر گامی بزرگ در حیطه ی جوانسازی و رفع نقایص پوست بوده است. این روش در ترکیب با میکرونیدلینگ (با سری غلتان سوزن های ریز و میکرو) نتایجی عالی و منحصر به فرد از خود به جای گذاشته است.

گرمایی که این لیزر به لایه های درونی پوست وارد می کند، موجب کلاژن سازی و الاستین سازی در محل می شود.  در نواحی مورد نظر می شود.

میکرو نیدلینگ در این میان به پوست این اجازه را می دهد تا به درمان خود بپردازد و از این طریق به روند بهبود چین و چروک ها و سایر مشکلات کمک کند.

از مزایای چشم گیر در این روش می توان به مواردی از این دست اشاره نمود:

  • تغییر رنگ پوست
  • تغییر در بافت پوست
  • کاهش جای زخم ها
  • کاهش جای آکنه ها
  • کاهش اندازه ی منافذ پوست.

در این روش بین 4 تا 6 جلسه ی درمانی به شما پیشنهاد می شود.

بعد از لیزر RF فرکشنال معمولا بیماران، پوست خود را کمی قرمز و ملتهب می یابند، که این التهابات دائمی نیستند و طی چند روز قابل درمان و باز یابی هستند.

محقق و مترجم: میلاد اسد بیگی

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید