لیزر موهای زائد نوک سینه

لیزر موهای زائد نوک سینه، آری یا خیر!!!

لیزر موهای زائد نوک سینه، آری یا خیر!!!

رویش موهای زائد نوک سینه، امری کاملا طبیعی است. بسته به نژادتان ممکن است موهای تیره تر و ضخیم تری در اطراف نوک سینه داشته باشید. همچنین اگر به طور ذاتی انسان پر مویی باشید، احتمال رشد موهای سیاه و ضخیم در اطراف هاله سینه نیز بیشتر است. نوسانات طبیعی که در طول زندگی یک زن در سطح هورمون ها رخ می دهند نیز می توانند بر رشد موهای نوک سینه اثر گذار باشند. پا گذاشتن به دوران بلوغ و نوجوانی، باردار شدن، و یائسگی، همگی نشانه های شناخته شده ای هستند که سبب ایجاد تغییرات متفاوتی در زنان و رشد موهای زائد در آن ها می شود. به طور کلی، این تغییرات کاملا طبیعی هستند؛ اگر چه ممکن است در ابتدا باعث خجالت یا نگرانی در شما گردد.

زنان بسیاری از داشتن موهای زائد نوک سینه رنج می برند. در حقیقت این ناراحتی کاملا طبیعی است. رشد موهای زائد این ناحیه نیز مانند موهای زائد پا یا زیر بغل، کاملا طبیعی است و اکثر زنان تمایل دارند از شر آن ها خلاص شوند. در واقع داشتن موی زائد روی نوک سینه خیلی بیشتر از موهای زائد سایر نقاط بدن برای زنان شرم آور است. حذف موهای زائد دور نوک سینه باید با مهارت خاصی انجام شود، زیرا این ناحیه از هر لحاظ بسیار حساس است. روش های متعددی برای از بین بردن موهای نوک سینه وجود دارد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

لیزر موهای زائد نوک سینه

به طور کل، اپیلاسیون ناحیه نوک سینه به هیچ وجه توصیه نمی شود؛ زیرا می تواند بسیار دردناک و به واسطه وجود غدد متعدد در آن، خطرناک باشد. روش های سنتی و قدیمی از قبیل استفاده از موچین یا ژیلت نیز وجود دارند که البته دردناک و بیهوده است، چراکه مجددا در عرض یک هفته رشد پیدا می کند. به همین دلیل روش موثری نمی باشند. شیو کردن موهای نوک سینه دردی ندارد، اما مو را تنها از روی سطح از بین می برد. علاوه بر این، مو به سرعت رشد مجدد پیدا می کند و شما مجبورید هر روز یا چند روز یکبار آن ها را شیو کنید. در این بین اگر گاهی یادتان برود موهای زائد نوک سینه تان را از بین ببرید یا حوصله این کار را نداشته باشید، سبب خجل شدن دو چندان شما خواهد شد.

بهترین روش از بین بردن موهای زائد نوک سینه

خوشبختانه یک روش دائمی تر برای از بین بردن موهای نوک سینه وجود دارد که دیگر باعث ناراحتی تان نمی شود. این روش، لیزر موهای زائد است که در ادامه به تشریح آن پرداخته ایم.

 

لیزر موهای زائد نوک سینه چگونه است؟

لیزر موهای نوک سینه

یکی از مهم ترین نکاتی که باید در خصوص لیزر موهای زائد نوک سینه در نظر بگیرید، طبیعت و مدت زمان رشد موهای زائد در این ناحیه است. لازم است همه زنان بر تغییرات ایجاد شده بر روی سینه خود نظارت داشته باشند. این نظارت نباید تنها به تشکیل توده های جدید و غیر معمول، تورم یا تغییر رنگ محدود شود، بلکه باید شامل رشد هر گونه موی زائد غیر طبیعی و ناگهانی نیز باشند. در صورت بروز هر یک از علائم ذکر شده، باید حتما به یک متخصص مشورت نمایید.

درمان لیزر موهای نوک سینه باید توسط یک فرد متخصص در این زمینه صورت گیرد. پوست ناحیه سینه بسیار حساس است و کمی بیشتر از سایر نواحی مستعد عوارض بالقوه ای چون سوزش یا اسکار است. پیش از لیزر موهای زائد سینه، متخصص لیزر از کرم بی حسی بر روی سینه های تان استفاده می کند تا حتی کوچکترین دردی را هم حس نکنید.  مدت زمان لیزر موهای زائد در هر نوک سینه حدود 5 الی 10 دقیقه به طول می انجامد و در مجموع به 6 الی 12 جلسه درمانی برای رسیدن به نتیجه مطلوب نیاز دارد.

لیزر نوک سینه، روش بی خطری است. این روش در هر نوع رنگدانه پوستی موثر است؛ به ویژه افرادی که موهای زائد تیره تری در این ناحیه دارند.

در چه مواردی باید نگران بود و از لیزر اجتناب کرد؟

لیزر موهای زائد نوک سینه

در مواردی که موهای زائد دور نوک سینه یا روی سینه ناگهان رشد پیدا کنند و یا به طور غیر معمولی افزایش یابند، جای نگرانی دارد. هر گونه تغییر در سینه ها، تغییر رنگ یا ایجاد توده باید فورا تحت بررسی پزشک متخصص قرار گیرد. رشد ناگهانی موهای نوک سینه می تواند نشانه ای از یک مشکل جدی باشد.

 

بهترین مرکز لیزر موهای زائد در شمال تهران

بهترین مرکز تزریق فیلر و بهترین مرکز ژل لب در تهران برکه
بهترین مرکز لیزر تهران کجاست

چنانچه به دنبال یک مرکز لیزر خوب در تهران یا لیزر ارزان در تهران هستید به شما مرکز زیبایی خودمان را معرفی می کنیم.

مفتخریم اعلام کنیم مرکز لیزر ما واقع در محدوده شمال تهران (شریعتی ، قلهک ، زرگنده ، دروس ، ظفر ، کدویی ، میرداماد ، تجریش ، فرمانیه ، پاسداران)، خدمات لیزر را با نازل ترین قیمت ، توسط دستگاه لیزر مدیا استار اسکلپیون انجام می دهد. این دستگاه جدیدترین و امن ترین دستگاه الکسانداریت برای از بین بردن رشد بیش از حد مو به روشی راحت است. این یک روش درمانی است که موها را به طور دائمی کاهش می دهد.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر ، مشاوره و همچنین اخذ نوبت از مرکز زیبایی ما به صفحه تماس با ما مراجعه کنید.
شاد و سلامت باشید.

 

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

منابع: hairremovalforum – healthcentre

 

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید