لیزر موهای زائد

با برترین دستگاه های لیزر موهای زائد خانگی آشنا شوید (بخش دوم)

با برترین دستگاه های لیزر موهای زائد خانگی آشنا شوید (بخش دوم)

…ادامه بخش قبلی

دستگاه لیزر موهای زائد Silk’n Flash & Go

لیزر خانگی Silk’n Flash & Go

در بازار دستگاه های خانگی لیزر موهای زائد، دستگاه Silk’n Flash & Go به دلیل مقرون به صرفه بودن، شناخته می شود. شاید نتوان میزان اثر بخشی این دستگاه را با رمینگتون یا تریا مقایسه کرد، اما واقعا دستگاهی است که با هر درآمد و بودجه ای متناسب می باشد. بسیاری از زنان با در نظر گرفتن این عامل و همچنین حصول نتایج فوق العاده، طرفدار این دستگاه شده و به آن اعتماد کرده اند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

چنانچه در بین محصولات مختلف موجود در بازار به دنبال یک لیزر خانگی هستید، صادقانه پیشنهاد می کنیم کمی بیشتر بودجه بگذارید و دستگاه رمینگتون 6000 را که قبلا توضیح دادیم، خریداری کنید.

چنانچه پوستی برنزه دارید یا به طور طبیعی تیره هستید، دستگاه لیزر موهای زائد خانگی Silk’n Flash & Go به هیچ وجه مناسب تان نمی باشد. همچنین اگر موهای بلوند و بسیار روشنی دارید نیز این محصول انتخاب خوبی برای تان محسوب نمی گردد.

این دستگاه لیزر خانگی تنها مناسب افرادی است که به دنبال خرید یک محصول ارزان قیمت هستند و به اثر بخشی دستگاه اهمیت چندانی نمی دهند.

 

دستگاه لیزر موهای زائد Silk’n SN-002 SensEpil

لیزر خانگی Silk’n SN-002 SensEpil

یکی دیگر از محصولات مقرون به صرفه، دستگاه Silk’n SN-002 SensEpil است که این محصول نیز مانند مورد قبلی برای افراد برنزه و مو روشن مناسب نمی باشد. با این حال، استفاده از دستگاه Silk’n SN-002 SensEpil بسیار آسان است و تاییدیه سازمان غذا و دارو (FDA) سبب افزایش رتبه بندی این محصول شده است. نکته قابل توجه در خصوص این دستگاه این است که قیمت بسیار ارزانی دارد و بازار را تحت شعاع خود در آورده است. این دستگاه در عین حال که قیمت مناسبی دارد، در کاهش موهای زائد نیز بسیار موثر واقع می گردد. این نکته را هم در نظر داشته باشید که نگهداری و مراقبت از دستگاه Silk’n SN-002 SensEpil مستلزم هزینه است، چرا که کارتریج آن نیاز به تعویض دارد. و این موضوعی است که بسیاری آن را از معایب این دستگاه تلقی می کنند.

 

دستگاه لیزر موهای زائد خانگی Tanda Me

لیزر خانگی Tanda Me

دستگاه Me، بر خلاف سایر دستگاه های لیزر موهای زائد خانگی، به طور ویژه ای برای افرادی با موهای روشن و رنگ موهایی غیر از قهوه ای و سیاه، مانند موهای قرمز، بلوند، سفید و خاکستری، و همچنین افرادی که رنگ پوست تیره دارند، مانند قهوه ای و سیاه طراحی شده است.

دستگاه لیزر موهای زائد Me همچنین از تکنولوژی Elos استفاده کرده است که عملکردش بسیار مشابه تکنولوژی به کار رفته در دستگاه لیزر رمینگتون است. گفته می شود این تکنولوژی در هر رنگ پوستی موثر است، با این حال اثر بخشی آن به طور برجسته تری در افرادی با موهای روشن و بلوند مشهود تر است.

 

جدید ترین دستگاه های لیزر موهای زائد خانگی Me

در فهرست زیر جدید ترین دستگاه های لیزر موهای زائد خانگی Me آمده است که همگی دارای عملکردی مشابه هستند، با این حال تفاوت های بسیار جزیی با یکدیگر دارند:

  • Tanda Me (که همه جزییات آن ذکر شد)
  • Me Elos
  • Me Chic

 

کلام آخر

به طور خلاصه، اگر در قسمت هایی از بدن تان، موی زائد دارید، مصرانه خواهان از بین بردن آن ها هستید و روش هایی زیادی برای از بین بردن آن ها امتحان کرده اید، شاید وقت آن رسیده که روش جدید تری را امتحان کنید. شما می توانید از دستگاه های لیزر خانگی استفاده کنید. اما همیشه این را در نظر داشته باشید که هر چه قدر هم که دستگاه های لیزر خانگی با کیفیت باشند، باز هم نمی توانند جای دستگاه های لیزر موهای زائد مراکز لیزر را بگیرند. پس همه جوانب را بررسی کنید سپس بهترین گزینه را انتخاب نمایید.

شاد باشید.

 

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

منبع:

[button color=”red” size=”small” link=”http://www.laserhairremoval.me/the-6-best-laser-hair-removal-machines/” ]لینک مطلب[/button]

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

2 نظرات
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments
ساغر
ساغر
6 years ago

قيمت ليزر موهاي زائد چقدره؟

دپارتمان ارجاع تخصصی و پاسخ به سوالات
Admin
پاسخ به  ساغر

سلام، دوست گرامی در صفحه معرفی مراکز قیمت های هر مرکز با توضیحات کامل درج گردیده است. مطالعه بفرمایید. لینک زیر راهنمایتان است.
https://www.tehranskin.com/%D8%AA%D9%85%D8%A7%D8%B3-%D8%A8%D8%A7-%D9%85%D8%A7/