آیا کلاه گیس دوای درد طاسی است؟

آیا کلاه گیس دوای درد طاسی است؟

آیا کلاه گیس دوای درد طاسی است؟

یکی از راههای پوشاندن طاسی سر استفاده از کلاه گیس است هر چند استفاده از کلاه گیس از دید افراد معمولی جامعه برای اقایان شایسته نبوده و اغلب این افراد مورد تمسخر دیگران قرار می گیرندو همین مطلب موجب ایجاد ترس و اضطراب دایمی و سرافکندگی فرد می گردد.
در مقابل خانم ها بسیار راحت تر از کلاه گیس استفاده کرده و فرهنگ جامعه هم استفاده آن را برای بانوان می پسندد و عیبی برای آن نمی بیند.

انواع روش های استفاده از موی مصنوعی

کلاه گیس ممکن است بصورت کامل بوده و روی سر قرار گیرد و یا اینکه تارهای مو بصورت تک به تک و یا دسته ای به طرق گوناگون مانند چسب،کلیپس،مواد اتصال دهنده،بافتن و غیره به موهای قبلی فرد ویا پوست سر متصل گردند.موهای مورد استفاده در کلاه گیس می توانند مصنوعی یا طبیعی باشند که مسلما موهای طبیعی بسیار بهتر و البته گران تر می باشند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

عیوب استفاده از کلاه گیس

آیا کلاه گیس دوای درد طاسی است؟

عیب کلاه گیس کامل این است که هر لحظه امکان افتادن آن وجود دارد و لذا فرد از ترس این مسئله و مسخره شدن توسط دیگران همواره مضطرب و نگران می باشد.
نمایش فیلم های کمدی با این مضمون به این مسئله دامن میزند.هم چنین حضور این افراد در مکان هایی مانند نقاط باد خیز و استخر و … امکان پذیر نیست.

آیا کلاه گیس دوای درد طاسی است؟

در مواقعی که از کلاه گیس تکه ای استفاده شود نیز در نقطه اتصال به دلیل کشش مداوم طاسی رخ می دهد.استقاده از چسب هم باعث کثیف شدن ناحیه و ظاهر بد آن می شود.

گاهی برای پر پشت کردن ظاهری مو 1-2 تار موی مصنوعی به قسمت انتهایی موی موجود فرد گره زده شده و به این ترتیب تعداد موهای موجود در روی سر 2-3 برابر می گردد.مسلم است که این گره با رشد مو بالا می آید و فرد مجبور است هر چند هفته یکبار این عمل را اصلاح کند.
گره زدن و پایین کشیدن مرتب و طولانی مدت باعث سست شدن موهای اصلی فرد شده و به طاسی فرد دامن میزند.

ارتباط کلاه گیس با کاشت موی طبیعی

گاهی فرد برای پوشاندن ظاهری یک طاسی نه چندان شدید و وسیع در سرش متوسل به کلاه گیس شده و مدتی از آن استفاده می کند بدین معنی که شخص با کلاه گیس خود را به جامعه معرفی کرده و بدین ترتیب در انظار ظاهر می شود.

اما پس از مدتی وی از این روش خسته شده و تصمیم به کاشت مو می گیرد ولی با مشکلات دیگری روبرو می شود.باتوجه به اینکه برای انجام کاشت مو لازم است موها تراشیده شوند این مطلب موجب بروز مشکلاتی برای فرد از نظر برخورد اجتماعی می شود.

از سوی دیگر تراکم مو در کلاه گیس بسیار بیشتر از کاشت موی طبیعی است که گاهی موجب پشیمانی فرد از انجام پیوند مو می شود.به نظر پزشکان بهتر است فرد قبل از پیوند بدون کلاه گیس و با موی تراشیده مدتی در اجتماع ظاهر شود تا امادگی برخورد های اجتماعی را پیدا کند و پس از پیوند مو و مشاهده نتایج آن احساس رضایت کند و مشکلی پیش نیاید.

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments