نکات مهم در مورد پیوند موی طبیعی

 

نکات مهم در مورد پیوند موی طبیعی

نکات مهم در مورد پیوند موی طبیعی

  1. موهای کاشته شده در چند روز اول بعد از پیوند مو شروع به رشد کرده و بلند می شوند و معمولا پس از 2-3 هفته این موها وارد حالت استراحت شده و به تدریج می افتند.رشد مجدد موهای کاشته شده بتدریج و اهسته از 3-4 ماه بعد شروع و رشد و تکامل قطعی موها حدود 9-12 ماه به طول می انجامد.موهای جدید در ابتدا نازک و کم رنگ بوده و ممکن است با سرعت های متفاوت رشد کرده و نیز گاهی از نظر رنگ،ضخامت و قوام در اوایل رشد با یکدیگر فرق کنند ولی در اکثر موارد این مسایل همگی رفع می گردند.
  2. در افرادی که موهای کم پشت و نازک دارند حدود یک ماه پس از پیوند مو ممکن است موهای قبلی وی در اثر استرس،داروهای تجویز شده و گاهی هم به دلایل نامعلوم وارد حالت استراحت شده و بریزند.این ریزش مو طبیعی بوده و به علل نامعلوم در خانم ها بیشتر رخ می دهد.این وضعیت ممکن است 4-6 ماه طول بکشد و در جریان آن ظاهرا محلی که موها کاشته شده است به نظر کم پشت تر می آید.این کم پشتی ناراحت کننده ولی موقتی بوده و نمای محل کاشت مو با بیرون آمدن موها از حالت استراحت و رشد موهای کاشته شده به حالت عادی در می آید.معمولا برای تقویت موهای قبلی فرد از داروهای تقویت کننده مو مانند ماینوکسیدیل،فیناستراید و انواع مواد مغذی مو و ویتامین ها استفاده می شود.به دلیل اثر موقتی محلول ماینوکسیدیل و قرص فیناستراید در اکثریت موارد لازم است که مصرف این داروها برای مدت های طولانی ادامه پیدا کند.بیماران محترم باید توجه کنند که تقویت کردن موهای قبلی فرد در زیباتر نشان دادن نتیجه کاشت مو تاثیر به سزایی داشته و همیشه توصیه به استفاده از آنها می شود.دلیل این امر آن است که موهای ظریف و نازک قبلی فرد با این داروها ضخیم تر و قوی تر شده و لذا نمای منطقه کاشت را بهتر می کنند.
  3. پس از اینکه موهای کاشته شده رشد کردند،می توان آنها را شست ،کوتاه کرد ،سشوار کشید و شکل و فرم داد.بطور کلی قسمت طاس 9-12 ماه پس از پیوند کاملا حالت و رشد طبیعی خود را بدست می آورد.
  4. در هر جلسه کاشت موی طبیعی بسته به روش انجام شده و سایر عوامل گفته شده 3000-5000 گرافت گرافت کاشته می شود.
  5. موهایی که درحال حاضر قبل از کاشت مو در ناحیه کم مو وجود دارند ممکن است به مرور زمان  و در طی سال های آینده ریخته و کمتر می شود.این مطلب هیچ گونه ارتباطی با پیوند مو در حال حاضر نداشته و در صورت بروز آن جهت پر پشت شدن مجدد موهای سر نیاز به کاشت موی مجدد خواهد بود.
  6. بیمار بایستی همیشه احتمال نیاز به جلسات بعدی کاشت مو را داشته باشد.فاکتورهای زیادی در این احتمال دخالت دارند که عبارتند از : شدت و نوع ریزش موی شخص،سن فرد،توقعات و انتظارات وی،وضعیت روحی و روانی فرد،مشخصات پوست و موی منطقه دهنده  و گیرنده،سابقه قبلی کاشت مو  و متد اجرای آن و مدل موی بیمار.
0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments