گیج شدم !!! کدام روش؟؟؟!!! اولتراسوند و کویتیشن، و یا لیپولیز با رادیو فرکانس

گیج شدم !!! کدام روش؟؟؟!!!

اولتراسوند و کویتیشن، و یا لیپولیز با رادیو فرکانس 

توضیح این روشها و دادن اطلاعات، کاری آسان و ممکن است.  اما جای تعجب نیست که ما ، به عنوان افراد عادی، 20 وب سایت مختلف را بخوانیم و هنوز هم گیج باشیم که “کدام روش” را انتخاب کنیم!!! این گیجی، همان هدف برای بازار یابان این کار است.  آنها مانند کوسه هستند که از ماهی ضعیف “گیجی شما” تغذیه می کنند!!!

حال، ما در اینجا نقشه آنها را نقش بر آب و با توضیحات ساده شما را از این “گیجی” رها می کنیم.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

لیپولیز…

یک نام فانتزی برای روش شکستن چربی و تبدیل آن به مواد شیمایی تشکیل دهنده ی آن.

اولتراسوند و کویتیشن

هرکسی که یک استریو در خانه داشته باشد حتما این روش را به خوبی درک می کند…

در اغلب بلندگوهای استریو و یا سیستم های صدای فراگیر، اسپیکر در اندازه های مختلف وجود دارد. اسپیکر های بسیار بزرگ، معروف به “ساب بووفر”، برای پخش صداهای بم تر ، و اسپیکرهای متوسط برای پخش صداهای وسط مانند صدای گیتار ساخته شده اند. شکل فیزیکی امواج صوتی، مثل یک پیچش و تورم در اقیانوس است- بزرگ و صاف با کمی تلاطم. اسپیکرهای بسیار بسیار کوچک به نام “توییتر” و یا ” تریبل/سه برابر کننده”، برای پخش صداهای با تن بسیار بالا مانند صدای پرندگان و زنگ مناسب هستند.  از لحاظ فیزیکی شبیه موجهای نزدیک به هم در برکه هستند. با استفاده از اولترا سوند، امواج به قدری به هم نزدیک می شوند که انسان با دستگاههای معمولی قادر به شنیدنشان نیست.  نکته جالب در مورد امواج صوتی این است که آنها بسته به نوع فرکانس، قدرت و یا ترکیبی از هر دو،  هنوز هم انرژی هستند و هم به سادگی می توانند با یک شی برخورد و یا آن را بشکنند.

در علم پزشکی، دستگاه اولتراسوند و یا سونوگرافی جهت تجزیه تومور، شکستن سنگ کلیه، سوزاندن بافت های عمیق، دیدن حرکت ماهیچه ها، و یا عکاسی از سر یک نوزاد استفاده می شود.

در بخش زیبایی از این دستگاه جهت شکستن و تجزیه بافت های چربی و دیگر حقه های زیبایی استفاده می شود.

این روش دقیقا چه کاری انجام می دهد؟

در نظر بگیرید که سلول چربی شبیه توپی است که جای هوا پر از چربی و مواد زائد است. هنگامی که موج صوتی به سلول نرم می خورد ، آن را به سختی و سریع به عقب و جلو حرکت می دهد به نحوی که سلول می ترکد. به این حالت تطبیق رزونانس سلولی می گویند.تاثیر این روش منطقه ایی است و به این دلیل آن را “نقطه حفره ” می نامند. این ترکیدگی، گرمای زیادی تولید می کند که باعث ذوب چربی خارج شده از سلول و دریافت مستقیم خون است.

مواردی که باید در خصوص کویتیشن بدانیم:  

  1. این فناوری برای همه ی افراد مناسب و امن نمی باشد. لیستی از موارد منع مصرف موجود است همچون: بارداری، داشتن ایمپلنت فلزی، داشتن دستگاه تنظیم کننده ضربان قلب، بیماری سخت و غیره. بنابراین، قبل از درمان حتما نظری به این لیست بیندازید.
  2. فرکانس و موج صوتی مورد استفاده تنها و تنها سلول چربی را تحت تاثیر قرار می دهد و بر ماهیچه، استخوان و دیگر بافت ها تاثیری ندارد. بنابراین، باید از دستگاه طراحی شده برای اینکار حتما استفاده شود.
  3. از این روش نباید در قفسه سینه، کمر، و یا سر استفاده کرد.
  4. این فناوری، یک فناوری جدید نیست و میزان ایمنی آن ثابت شده است.

رادیو فرکانس

رادیو فرکانس، نوعی جریان الکتریکی است که به عقب و جلو در جهات مختلف در حرکت است. همانطور که رادیو را برای یافتن فرکانس مورد نظر تنظیم می کنیم، این امواج برای یافتن سلول چربی تنظیم شده اند. زمانی که به سلول چربی می رسند از داخل و خارج به سلول فشار وارد کرده باعث ترکیدن آن می شوند. نکته مهم در مورد این تکنولوژی ،برخلاف کویتیشن، این است که آن را  می توان در هر بخشی از بدن، از جمله صورت، استفاده کرد. این امواج علاوه بر از بین بردن چربی باعث تولید کلاژن جدید و در نتیجه سفت شدن پوست می شوند.

توجه داشته باشید که قبل از انتخاب روش درمانی، در خصوص آن با متخصص مشاوره کنید تا نسبت به منطقه مورد نظر و نوع پوست خود بهترین روش را انتخاب کنید.  

[divider]

آیا این مقاله به شما در خصوص شناخت این روشها کمک کرد؟! آیا دید بهتری پیدا کردید؟

نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

[divider]

 

نگارنده: شیرین قلی زاده

کلنیک فوق تخصصی پوست و لیزر آلومینا

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments