زیبایی دهان و دندان

دندان پزشکی همواره یکی از نیاز های متداول پزشکی در هر جامعه ای می باشد که فراگیر بودن آن سبب گردیده که همواره روش های جدید و بروز آن بر دامنه ی فعالیت آن بیافزاید و کاربرد آن را ارتقا بخشد.

درحال حاضر رشته دندانپزشکی در ایران در تمام حوزه ها اعم از جراحی، ترمیمی، لیزر، ایمپلنت، پروتز، دندانپزشکی اطفال، ارتودنسی، دندانپزشکی جامعه نگر، بیماری های لثه، درمان های روت کانال و بسیاری از رشته های دیگر پیشرفت های زیادی داشته است.
بهره مندی از پیشرفته ترین تکنولوژی های روز دنیا و استفاده از آنها از سوی دندانپزشکان، مسیر را برای ارائه خدمات به بیماران و علاقمندان به خدمات زیبایی همواره کرده است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

سلامت دهان و دندان نه تنها برای شما ظاهر زیبا و خوشایندی ایجاد می کند، بلکه روی سلامت کلی بدن هم تاثیر گذار است. بیشتر افرادی که سلامتی دهان و دندان خوبی ندارند، یا دندانشان را از دست می دهند یا به پوسیدگی دندان مبتلا می شوند. باکتری های موجود در دهان می توانند مشکلاتی جدی از قبیل دیابت برای سلامتی ایجاد کنند.

برخی مشکلات ناشی از سلامت بد دهان و دندان و تاثیر آن روی بدن:

1_ بیماری های پریودنتال (دهان و دندان):

مراقبت نامناسب از دهان و دندان می تواند به بیماری های لثه و پریودنتال منجر شود. این بیماری با التهاب لثه شروع شده و باعث قرمزی، تورم و خونریزی لثه می شود.

2_ آندوکاردیت:

آندوکاردیت، التهابی در لایه داخلی قلب است. این امر ناشی از باکتری های موجود در دهان است. باکتری ها از طریق بیماری های لثه وارد جریان خون می شوند.

3_ بیماری های قلبی و عروقی:

وقتی بیماری های دهان و دندان بدون درمان رها شوند، باکتری های موجود در دهان می توانند باعث بروز انواع بیماری های قلبی، مسدود شدن شریان ها و سکته شوند.

4_ از دست دادن حافظه:

بهداشت نامناسب دهان و دندان نه تنها روی قلب شما بلکه روی مغز هم تاثیر می گذارد. بیماری های دهان و دندان باعث باریک و مسدود شدن عروق مغز می شوند. وقتی عروق مغز تحت تاثیر باکتری ها قرار می گیرند، این امر می توان به از دست دادن حافظه یا زوال عقل منجر شود.

5_ دیابت:

بین دیابت و بهداشت نامناسب دهان و دندان ارتباطی قوی وجود دارد. التهابی که در دهان بروز می کند، توانایی بدن برای کنترل قند خون را کاهش می دهد.

6_ دشواری در باردار شدن:

تحقیقی که اخیرا انجام شده اظهار می کند زنانی که بهداشت دهان و دندان نامناسب یا هرگونه بیماری لثه دارند، زمان بیشتری طول می کشد تا باردار شوند.

7_ مشکلات بارداری:

زنانی که مبتلا به بیماری های لثه هستند، دو بار بیشتر احتمال دارد که به عوارض مرتبط با بارداری دچار شوند. عوارضی مثل کم وزن بودن هنگام تولد و نوزادان نارس. دلیل این امر مواد شیمیایی تولید شده توسط باکتری های دهان است.

8_ سرطان:

تحقیقات نشان دادند که بین سلامت نامناسب دهان و دندان و برخی سرطان ها ارتباط وجود دارد. از جمله سرطان سر، گردن، مری و ریه. خطر بیشتر شدن این نوع سرطان ها ناشی از عادات غلط مسواک زدن، پوسیدگی دندان و بیماری های پریودنتال است.

9_ مشکلات ریه:

بیماری های پریودنتال احتمالا به دلیل افزایش مقدار باکتری ها در ریه، ممکن است التهاب ریه و انسداد مزمن ریوی رو بدتر کند.

10_ چاقی:

مطالعات نشان دادند که بین چاقی و مشکلات لثه ارتباط وجود دارد. به نظر میرسد در بدنی که چربی بیشتری دارد، بیماری پیوره سریع تر گسترش پیدا می کند.

مجموعه پزشکان تهران اسکین درصدد است با معرفی کادر پزشکی مجرب متشکل از متخصصان ، جراحان و دندان پزشکان ، بروزترین تجهیزات و… سعی در معرفی بهترین خدمات دندان پزشکی در سطح روز دنیا را به شما عزیزان داشته باشد. زین پس با گروه دندانپزشکان مجموعه تهران اسکین، تاریخی جدید را در کسب اطلاعات به روز و جدید و هم چنین بهداشت دهان و دندان خود تجربه کنید.

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments