معرفی یکی از بهترین مراکز لیزر موهای زاید یزد

کلینیک لیزر موهای زائد یزد با دکتر ثوابی

معرفی یکی از بهترین مراکز لیزر موهای زاید یزد
معرفی یکی از بهترین مراکز لیزر موهای زاید یزد

همانطور که می دانید یکی دیگر از شعب تهران ایکین کلینیک لیزر موهای زاید یزد است. کلینیک لیزر موهای زاید یزد زیر نظر دکتر ثوابی، متخصص پوست، مو و زیبایی است. در کلینیک لیزر موهای زاید یزد علاوه بر لیزر خدمات زیبایی دیگری هم ارائه می شود.

در مصاحبه ای که با دکتر ثوابی انجام دادیم از ایشان خواستیم نکات مهم مربوط به لیزر را برای ما بیان کنند. در ادامه صحبت های دکتر ثوابی را در این زمینه مطالعه می کنید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

سلام دکتر ثوابی هستم، مدیر کلینیک لیزر موهای زاید شعبه یزد. لیزر موهای زاید اخیرا طرفداران زیادی پیدا کرده و در عین حال سوالات مردم هم در باره چگونگی انجام این فرایند و عوارض آن زیاد است.

در مورد چگونگی انجام لیزر باید بگویم که لیزر از پرتوهای متمرکز برای سوزاندن فولیکل های مو استفاده می کند. به ابن ترتیب فولیکول ها برای مدت زیادی غیر فعال می شوند و توانایی رشد موی زائد را ندارند. پس از اینکه فولیکول ها دوباره فعال شدند موی تازه رشد کرده نازکتر و روشن تر از قبل خواهد بود.

بسیاری از مراجعین در مورد عوارض جانبی لیزر می پرسند که باید گفت لیزر عارضه جدی و دائمی ندارد. رایج ترین عوارض مربوط به لیزر قرمزی و التهاب پوست است که طبیعی است و برطرف می شوند.

بهترین مرکز لیزر موهای زاید یزد
مرکز لیزر موهای زاید یزد

برخی خانم های باردار به کلینیک مراجعه می کنند که لیزر موی زاید برای خانم های باردار انجام نمی شود. در دوره بارداری پوست نازک شده و دارای تحریک پذیری بالایی است، به همین دلیل لیزر دوران بارداری توصیه نمی شود. البته در دوره شیردهی هم همین مسئله وجود دارد و لیزر دوران شیردهی هم انجام نمی شود.

مسئله دیگر این است که خیلی از خانم ها و آقایان مراجعه کننده می پرسند که آیا لیزر موهای زائد روی من تاثیر می گذارد و یا اینکه آیا من کاندیدای خوبی برای لیزر هستم؟ در پاسخ به این سوال باید بگویم که در گذشته که فناوری لیزر پیشرفت زیادی نکرده بود، لیزر روی افرادی دارای نوع پوست خاص تاثیر داشت، اما امروزه محدودیتی وجود ندارد و الزامی برای نوع پوست نیست.

آنچه مسلم و پذیرفته شده است این است که افرادی که دارای پوست تیره یا موی روشن هستند باید دقت بیشتری در انتخاب کلینیک لیزر خود داشته باشند. گرچه تکنولوژی لیزر به اندازه کافی پیشرفت کرده است و به طور موثر موهای زائد را در همه افراد برطرف می کند، اما همه کلینیک های لیزر موهای زائد آخرین تکنولوژی مربوط به لیز را در اختیار ندارند.

تفاوت دستگاه های لیزر موجود در بازار به دلیل تفاوت رنگ پوست افراد است، دقت داشته باشید که دستگاه مناسبی برای شما انتخاب شود. در کلینیک لیزر موهای زائد یزد دستگاه اختصاصی لیزر دایود با تکنولوژی سوپرانو امریکا استفاده می شود که در بین دستگاه های موجود در بازار جدیدترین دستگاه است.

پس از اتمام صحبت های دکتر ثوابی از ایشان تشکر و خداحافظی کردیم. اگر در شهر یزد زندگی می کنید، توصیه می کنیم به کلینیک لیزر موهای زائد دکتر ثوابی سر بزنید. این کلینیک تمام ویژگی های لازم مربوط به یک کلینیک استاندارد را دارد و می توانید با اطمینان از خدمات آن استفاده کنید.

نگارنده: سمیه محمدی

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید