بهترین کلینیک لیزر موهای زائد کرج

بهترین کلینیک لیزر موهای زائد در کرج

بهترین کلینیک لیزر موهای زائد کرج
کلینیک لیزر موهای زائد کرج

سلام. تا امروز در مورد شعبه های مختلف تهران اسکین در شهرهای مختلف صحبت کردیم و با اوناه آشنا شدیم. در این مقاله قرار هست با کلینیک لیزر موهای زائد در شهر کرج آشنا بشیم.

کلینیک لیزر موهای زائد در شهر کرج زیر نظر دکتر مّشکی، متخصص پوست و مو، اداره میشه. در این کلینیک از دستگاه الکساندرایت استفاده می شود و علاوه بر لیزر فرایندهای زیبایی دیگری نیز در کلینیک لیزر موهای زائد کرج انجام می شود.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

در دیداری که در این کلینیک داشتم سوالات رایج مردم را از دکتر مشکی پرسیدم و پاسخ های ایشان را برای شما نیز بیان می کنم.

من. لیزر بر روی چه کسانی بهترین تاثیر را می گذارد؟

دکتر. لیزر یک روش محبوب برای رفع موهای زائد است که بسیار بی خطر است و عوارض ناشی از آن از دیگر روش های رفع موهای زائد کمتر است. دستگاه های لیزر در سال های اخیر پیشرفت های زیادی داشته اند و تقریبا همه می توانند از لیزر برای رفع موهای زائد خود استفاده کنند، اما به طور کل افرادی که دارای مو تیره و پوست روشن هستند، بهترین نتیجه را از لیزر دریافت خواهند کرد.

بهترین کلینیک لیزر موهای زائد در تهران
کلینیک لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد برای افرادی که دارای پوست تیره هستند، بهتر است توسط یک اپراتور با تجربه و حرفه ای انجام شود، زیرا پوست تیره بیشتر از پوست روشن در معرض سوختگی است. به علاوه لیزر موهای زائد جذب رنگدانه مو می شود و موهای روشن، بلوند، سفید و قرمز تحت تاثیر لیزر قرار نمی گیرند. لیزر بر روی موهای کرکی نیز چندان موثر نخواهد بود.

من. چند جلسه لیزر لازم است؟

دکتر. تعداد جلسات لیزر در همه افراد یکسان نیست و به تراکم موها و رنگ آنها و همچنین رنگ پوست فرد و میزان رشد موهای زائد فرد بستگی دارد. بنابراین تعیین دقیق تعداد جلسات لیزر پس از بررسی شرایط جسمی فرد مشخص می شود. اما به طور کل اکثر مراجعین پس از 4 الی 6 جلسه به نتیجه مورد نظر می رسند. در برخی موارد ممکن است 7 یا 8 جلسه لیزر درمانی لازم باشد.

من. آیا لیزر موهای زائد را به طور دائم از بین می برد؟

دکتر مشکی. خیر. پرتو لیزر فولیکول های مو را سوزانده و برای مدت طولانی فولیکول را غیر فعال می کند و موی جدید رشد نمی کند. اما پس از مدت طولانی فولیکول مجددا فعال شده و موی جدید تولید می کند که موی تازه رشد کرده نازک تر و روشن تر از قبل خواهد بود. به علاوه عواملی مانند تغییرات هورمونی سریعتر ممکن است فولیکول مو را فعال کنند. لیزر در حقیقت روشی برای کاهش دائمی موهای زائد است.

من. چقدر طول می کشد موهای زائد مجددا رشد کنند؟

دکتر. این مسئله در افراد مختلف یکسان نیست و بستگی به میزان رشد موهای فرد و تغییرات هورمونی وی دارد. به هرحال در طول دوره درمان که فرد هر چند وقت یک بار از لیزر استفاده می کند، فولیکول هایی که تحت تاثیر لیزر قرار گرفته اند به هیچ عنوان موی جدید تولید نمی کنند، چرا که تاثیر پرتو لیزر بر روی فولیکول ها تکرار می شود، اما پس از اتمام دوره درمان ممکن است لازم شود فرد سالانه یک بار به کلینیک لیزر موهای زائد مراجعه کرده و لیزر درمانی را تکرار کند.

من. چرا در دوران باداری لیزر موهای زائد توصیه نمی شود؟

دکتر مشکی. در دوران بارداری پوست بدن خانم ها نازک تر شده و حساسیت بالایی پیدا می کنند، بنابراین در مقابل پرتوهای لیزر حساس تر شده و احتمال بروز عوارض جانبی و سوختگی تشدید می شود. به علاوه تغییرات هورمونی بدن خانم ها در دوران بارداری بیشتر از هر زمان دیگری است و موهای زائد زیادی در ناحیه شکم و پستان ها رشد می کند که پس از اتمام بارداری تمام این موهای زائد ریزش پیدا می کنند. بنابراین برای پیشگیری از بروز هر گونه عارضه جانبی و همچنین ریزش موهای زائد اضافه توصیه می شود لیزر موهای زائد در دوران بارداری متوقف شده و خانم ها تا اتمام دوران بارداری منتظر بمانند.

لیزر موهای زائد در دوران شیردهی نیز توصیه نمی شود. در این دوران هم تغییرات هورمونی در بدن خانم ها زیاد اتفاق می افتد. به علاوه پمادها و کرم های بی حسی که برای کاهش درد ناشی از لیزر استفاده می شوند، ممکن است وارد خون و یا شیر مادر شده و به نوزاد آسیب برسانند.

من. شما چه دستگاهی در کلینیک خود استفاده می کنید و چه مزیتی نسبت به دیگر دستگاه ها دارد؟

دکتر مشکی. در کلینیک لیزر موهای زائد کرج دستگاه لیزر الکساندرایت استفاده می شود. دستگاه لیزر الکساندرایت دارای طول موج بلند است و بر روی پوست های روشن موثرتر خواهد بود. دستگاه الکساندرایت دارای خنک کننده است که به راحتی فرد و کاهش درد وی کمک می کند.

من. آیا نوجوانان هم می توانند از لیزر برای رفع موهای زائد خود استفاده کنند؟

دکتر. بله. نوجوانان هم می توانند از لیزر موهای زائد استفاده کنند، اما اثر بخشی آن در نوجوانان مطلوب نخواهد بود. مسئله اول اینکه کمترین سن برای شروع لیزر موهای زائد حداقل 14 سال است. اما در بدن نوجوانان تغییرات هورمونی خیلی زیاد است و این مسئله بر روی میزان رشد موهای زائد و همچنین نتیجه لیزر درمانی تاثیر خواهد داشت. بنابراین توصیه می شود نوجوانان هم کمی صبر کنند تا تغییرات هورمونی در بدن آنها به نوعی ثبات و تعادل برسد تا نتیجه بهتری از لیزر موهای زائد دریافت کنند. اگر تمایل دارید نتیجه خوبی دریافت کنید، بهتر است تا سن 18 یا 19 سالگی صبر کنید.

من. چه کسانی نمی توانند از لیزر استفاده کنند؟

دکتر. افرادی که دارای بیماری های مزمن پوستی هستند یا داروهای خاصی مصرف می کنند و یا مبتلایان به صرع نمی توانند از لیزر استفاده کنند. البته در مورد داروها لازم است بین قطع مصرف دارو و شروع لیزر فاصله شود تا تاثیر دارو از بدن خارج شود. بنابراین جدا توصیه می کنیم قبل از شروع اولین جلسه لیزر موهای زائد حتما مراجعین محترم در مورد سوابق پزشکی خود، بیماری های خاصی که به آنها مبتلا هستند و داروهایی که در حال مصرف آنها هستند و یا اخیرا مصرف آنها را متوقف کرده اند، با پزشک خود صحبت کنند. به عنوان مثال اگر در حال مصرف دارویی مانند آکوتان هستید، تا 6 ماه پس از قطع مصرف آن نمی توانید از لیزر استفاده کنید.

نگارنده: سمیه محمدی

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید