بهترین کلینیک لیزر موهای زائد در خیابان شریعتی

بهترین کلینیک لیزر موهای زائد در تهران، خیابان شریعتی

بهترین کلینیک لیزر موهای زائد در خیابان شریعتی
کلینیک لیزر موهای زائد در خیابان شریعتی

سلام. من مریم هستم و چند ماه است که لیزر موهای زائد بدنم رو در کلینیک لیزر موهای زائد شعبه خیابان شریعتی در تهران شروع کردم و از نتیجه خیلی راضی هستم، اما چی باعث شد  لیزر رو انتخاب کنم و چی باعث شده از نتیجه راضی باشم؟ قرار هست تو این مقاله تمام تجربیات خودم و همچنین بعضی از صحبت های پزشک کلینیک لیزر موهای زائد شعبه شریعتی رو هم با شما به اشتراک بذارم.

موهای زائد بدنم واقعا برام دردسر شده بودن و نمی تونستم تحملشون کنم. یک روز قرار بود به یه مهمونی دوستانه برم و تصمیم داشتم دامن کوتاه بپوشم. طبق معمول قبل از آماده شدن سریع داشتم موهای پاهامو شیو می کردم که یه دفعه به خاطر عجله ای که داشتم پام رو زخمی کردم. و اون روز مجوبر شدم برا مهمونی یه لباس دیگه بپوشم، اما از همون موقع تصمیم گرفتم یه فکری برای این مسئله بکنم.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

تو مهمونی به دوستم گفتم که پام به خاطر شیو کردن زخمی شده و خیلی ناراحتم. دوستم گفت تو که اینقدر روی موهای زائدت حساس هستی و رشد موهات اینقدر زیاده خب لیزر رو استفاده کن. پرسیدم لیزر چطوریه و خطری نداره؟ گفت: نه خطری نداره، منم اطلاعات زیادی در موردش ندارم. بعد از اون بهم توصیه کرد که تو اینترنت در مورد لیزر موهای زائد جستجو کنم و اطلاعاتم رو در مورد لیزر بالا ببرم.

اون شب کلی در مورد لیزر جستجو کردم و سایت تهران اسکین رو پیدا کردم که مقاله های زیادی در مورد لیزر داره. یه سری مطالعات انجام دادم و بعد متوجه شدم که تهران اسکین در قسمت های مختلف تهران و شهرستان های دیگه هم شعبه داره. نزدیک ترین شعبه به من در خیابون شریعتی هست که زیر نظر دکتر نفیسه جوادی اداره میشه.

روز بعد با مطب تماس گرفتم و گفتم که میخام برای لیزر موهای زائدم به اونجا مراجعه کنم. منشی به من گفت قبل از شروع جلسه های لیزر باید یک جلسه مشاوره داشته باشم. اینطوری بود که متوجه شدم لیزر توی چند جلسه انجام میشه و نه در یک جلسه.

در روز تعیین شده برای جلسه مشاوره به مطب رفتم. در اول جلسه چند سوال در مورد داروهایی که مصرف می کنم و بیماری های خاصی که بهش مبتلا هستم، از من سوالاتی پرسیدند. و بعد از من خواستند سوالاتی رو که در مورد لیزر دارم بپرسم.

من. لطفا در مورد آمادگی های قبل از لیزر توضیحاتی بدهید.

دکتر. توصیه می شود حداقل 4 هفته قبل از شروع دوره لیزر موهای زائد از برنزه کردن پوست خود، با قرار گرفتن در مقال نور طبیعی خورشید و یا استفاده از صندلی های سولار، اجتناب کنید. هر روز هم باید کرم ضد آفتاب استفاده کنید. هر چه پوست شما روشن تر باشد، نتیجه حاصل از لیزر مطلوب تر خواهد بود.

شعبه تخصصی لیزر مردان و بانوان در شعبه شریعتی تهران

قبل از انجام لیزر از روش هایی مانند وکس کردن، اصلاح با نخ، استفاده از موچین و الکترولیز جدا اجتناب کنید. تنها روش مجاز برای رفع موهای زائد قبل از لیزر درمانی شیو کردن است. روش هایی مانند وکس کردن فولیکول مو را برداشته و ریشه مو را می کشند. این امر باعث می شود لیزر موهای زائد اثر بخشی خوبی نداشته باشد.

لیزر موهای زائد ممکن است با کمی درد همراه باشد، به ویژه در بخش هایی مانند بیکینی، بنابراین یک ساعت قبل از هر جلسه می توانید از پمادها و کرم های بی حسی موضعی استفاده کنید تا درد ناشی از بروز هر گونه درد و ناراحتی پیشگیری کنید.

پس از اتمام لیزر موهای زائد، پوست کمی قرمز و ملتهب می شود که این قرمزی و التهاب طبیعی است و طی چند ساعت برطرف می شود. اما برای به حداقل رساندن این عارضه توصیه می کنیم یک هفته قبل از هر جلسه تا حد امکان از قرار گرفتن در معرض نور خورشید اجتناب کنید.

در روز انجام لیزر هیچ موی زائدی نباید روی سطح پوست بدنتان باشد، بنابراین یک روز قبل از هر جلسه لیزر موهای زائد خود را شیو کنید. برخی افراد در همان روز انجام جلسه موهای زائد خود را شیو می کنند، اما توصیه ما یک روز قبل از هر جلسه است، زیرا شیو کردن هم تا حدی باعث ملتهب شدن و افزایش حساسیت پوست می شود. اگر یک روز قبل از هر جلسه شیو کنید، این التهاب و حساسیت کم می شود.

در روز انجام لیزر موهای زائد هم به هیچ عنوان از کرم، عطر و یا ضد عرق بر روی پوست خود استفاده نکنید. همچنین در این روز هر گونه کرم، آرایش و یا لوسیون از روی پوست شما پاک می شوند.

من. تعداد جلسات مورد نیاز برای لیزر چند جلسه خواهد بود؟

دکتر. تعداد جلسات معمولا بین 5 تا 8 جلسه خواهد بود. این رقم در افراد مختلف یکسان نیست. در اکثر موارد مراجعه کننده پس از 6 جلسه به نتیجه مطلوب می رسد و پس از آن دوره لیزر به اتمام رسیده و در صورت نیاز فقط سالی یک بار لیزر موهای زائد را تکرار می کند.

اما افرادی که موهای زائد زیادی دارند و یا دچار مشکلات هورمونی هستند، مانند مشکل پرمویی یا سندروم پلی کیستیک تخمدان، برای مشاهده نتیجه جلسات بیشتری نیاز خواهند داشت. این افراد پس از اتمام دوره درمان نیز شاید لازم شود در سال دو بار لیزر درمانی را تکرار کنند تا از شر موهای زائد خود راحت باشند.

من. لیزر موهای زائد برای کدام قسمت های بدن قابل استفاده است؟

دکتر. لیزر برای تمام قسمت های بدن موثر است و اثر بخشی خوبی دارد، بعضی قسمت ها مانند زیر بغل، بیکینی، چانه، بالای لب، دست و پاها بیشتر از قسمت های دیگر مراجعه کننده دارند. تنها قسمتی که لیزر استفاده نمی شود اطراف چشم ها و بالای گونه است. در این قسمت ها ممکن است لیزر به چشم ها آسیب بزند.

من. در کلینیک لیزر موهای زائد شعبه شریعتی چه دستگاه لیزر مورد استفاده قرار می گیرد؟

دکتر. در این کلینیک جدیدترین دستگاه لیزر الکساندرایت 2018 اسکلپیون (Mediostar) استفاده می شود.
این دستگاه تنها دستگاه الکساندرایت بدون درد در ایران می باشد. هم چنین به دلیل استفاده سلفون دور هندپیس برای هر شخص به صورت مجزلا، بهداشتی ترین دستگاه موجود در لیزر می باشد. با وجود تبلیغات گسترده دستگاه هایی مانند کندلا یا آپوجی، ضدعفونی کردن سر هندپیس با الکل نمی تواند مانع انتقال ویروس هایی مانند زگیل تناسلی شود اما این دستگاه سطح تماس صفر با پوست دارد و کاملا بهداشتی می باشد.
این دستگاه تنها دستگاه موجود در ایران می باشد که علاوه بر موهای ضخیم، برای موهای کرکی نیز موثر می باشد.

پس از اتمام جلسه مشاوره از دکتر تشکر کردم و از اتاق خارج شدم و وقت اولین جلسه را تعیین کردم. اکنون سه جلسه است که برای لیزر موهای بدن خود به کلینیک لیزر موهای زائد شعبه شریعتی مراجعه می کنم و با وجود اینکه تنها سه جلسه می گذرد، اما واقعا از نتیجه راضی هستم و میزان موهای زائد بدنم به طور قابل توجهی کاهش یافته و سرعت رشد آنها نیز کم شده است.

برای تماس با مرکز لیزر و زیبایی شریعتی (دولت) اینجا کلیک کنید

نگارنده: سمیه محمدی

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید