بهترین کلینیک لیزر موهای زائد سنندج

بهترین کلینیک لیزر موهای زائد در سنندج

بهترین کلینیک لیزر موهای زائد سنندج
کلینیک لیزر موهای زائد سنندج

در این مقاله با مرکز لیزر موهای زاید سنندج و پزشک این مرکز بیشتر آشنا می شویم.

کلینیک لیزر موهای سنندج زیر نظر دکتر غزال آقایی است و دارای پرسنل با تجربه و حرفه ای است. در کلینیک لیزر موهای سنندج علاوه بر لیزر موهای زائد خدمات زیبایی دیگریرنیز ارائه می شود. در این مقاله سوالات خود را در مورد لیزر موهای زائد از دکتر غزال آقایی می پرسیم.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

من. سلام دکتر. طریقه عملکرد لیزر چگونه است؟

دکتر. سلام. لیزر در حقیقت پرتوهای نور را به سمت پوست میرفرستد. این پرتوها از پوست عبور کرده و به فولیکول های مو می رسند و جذب رنگدانه ها در این قسمت می شوند. پس از آن ریشه نو را سوزانده و آن را غیر فعال می سازند . به این ترتیب ریشه مو توانایی تولید موی جدید را از دست می دهد و موی زائد از بین می رود.

من. آیا ریشه مو برای همیشه از بین رفته و توانایی خود را از دست می دهد؟

دکتر. خیر. ریشه مو برای مدت طولانی عیر فعال می شود، اما پسزاز مدتی مجددا فعالیت خود را شروع کرده و مو تولید می کند، اما موی جدید، موی پس از لیزر درمانی، بسیار نازک تر و روشن تر از قبل است و زیاد به چشم نمی آید. عواملی مانند تغییرات هورمونی یا مصرف برخی داروها به فعال شدن فولیکول کمک می کنند.

من. با توجه به اینکه لیزر از طریق گرما و حرارت موها را از بین می برد، آیا لیزر موهای زاید برای تمام قسمت های بدن قابل استفاده است، حتی بخش های حساسی مانند صورت و واژینال؟

دکتر. بله. لیزر برای تمام بدن قابل استفاده است، حتی صورت و واژینال. تنها قسمتی که نمی توان از لیزر استفاده کرد اطراف چشم ها و بالای گونه هاست.

در مورد لیزر موهای زائد صورت باید دقت شود که اگر موها نازک و روشن و با اصطلاح کرکی هستند بهتر است از لیزر استفاده نشود، زیرا لیزر رشد کرکها را تحریک می کند. در صورت استفاده از لیزر توصیه می شود یک هفته قبل و یک هفته بعد از جلسه انجام لیزر از قرار گرفتن در معرض نور خورشید اجتناب شود و پس از آن حتما از ضد آفتاب استفاده شود.

در مورد لیزر موهای زائد واژینال نیز لیزر یک روش بسیار موثر برای رفع موهای این قسمت است و می تواند موهای زیر پوستی را از بین برده و همچنین با هیچگونه عفونتی همراه نیست. لیزر موهای زاید بیکینی ممکن است کمی دردناک تر از بخش های دیگر باشد، بنابراین توصیه می شود نیم ساعت قبل از هر جلسه از پمادها و کرم های بی حسی استفاده شود.

من. چه آمادگی هایی برای انجام لیزر لازم است؟

درباره لیزر موهای زائد
لیزر موهای زائد

دکتر. همانطور که قبل از این هم توضیح داده شد لیزر موهای زائد جذب رنگدانه مو شده و از این طریق ریشه را از بین می برد. بنابراین برای اثربخشی لیزر ریشه مو باید وجود داشته باشد. بنابراین حداقل یک ماه قبل از انجام لیزر موهای زائد از روش هایی مانند وکس یا نخ اصلاح برای رفع موهای زائد خود استفاده نکنید. تنها روشی که مجاز به استفاده هستید شیو کردن است.

به علاوه یک روز قبل از هر جلسه لیزر نیز لازم است موهای زائدتان را شیو کنید. وجود مو بر روی پوست باعث می شود پرتو لیزر به ریشه مو نرسد و اثربخشی آن کمتر شود و همچنین احتمال سوختن پوست افزایش می یابد.

من. تفاوت الکترولیز با لیزر چیست و کدام یک را توصیه می کنید؟

الکترولیز روش موثر دیگری برای رفع موهای زائد ایت. در این روش یک اپیلاتور سوزنی وارد پوست شده و ریشه مو را با استفاده از جریان برق از بین می برد. این روش دردناک تر از لیزر است و جلسات آن طولانی تر از لیزر خواهد بود ( در روش الکترولیز طی یک جلسه نمی توان موهای زائد کل بدن را از بین برد اما در استفاده از لیزر به خاطر سرعت بالای آن این امر شدنی است)، به علاوه الکترولیز با هزینه بالاتری انجام می شود. به هرحال با لیزر فرد زودتر به نتیجه مورد نظر میرسد. اینکه کدام روش انتخاب شود سلیقه ای است، اما من لیزر موهای زائد را توصیه می کنم.

من. آیا خانم های باردار هم می توانند از لیزر استفاده کنند؟

خیر، لیزر موهای زاید در دوران بارداری توصیه نمی شود. پوست بدن خانم ها در دوران بارداری نازکتر از حالت معمول است، در نتیجه حساسیت پوست به لیزر بیشتر می شود. به علاوه تغییرات هورمونی دوران بارداری اثربخشی لیزر را کاهش می دهد. به همین دلیل توصیه می شود خانم های باردار و همچنین خانم های شیرده تا پایان دوره شیردهی منتظر بمانند.

من. جه عواملی به اثر بخشی بهتر لیزر کمک می کنند؟

دکتر. به طور کل لیزر موهای زائد روی افرادی که دارای پوست روشن و موی تیره هستند خیلی بهتر نتیجه می دهد. به علاوه لیزر روی موهای سفید، روشن، طلایی و قرمز تاثیر نمی گذارد، زیرا پرتو لیزر جذب رنگدانه موها می شود. به علاوه در افرادی که دارای پوست تیره هستند لیزر باید با احتیاط بیشتری انجام شود، زیرا احتمال سوختگی در پوست این افراد کمی بیشتر از دیگران است.

عوامل دیگری که بر روی نتیجه لیزر تاثیر می گذارند، نظم در برگزاری جلسات و مراجعه به موقع به کلینیک لیزر موهای زائد است. تکمیل دوره درمان که معمولا طی حداقل 5 و حداکثر 8 جلسه انجام می شود، بر روی نتیجه تاثیر می گذارد.

مسئله مهم دیگری انتخاب کلینیک لیزر موهای زائد است. کلینیک استاندارد کلینیکی است که توسط پرسنل آموزش دیده و باتجربه و زیر نظر پزشک پوست کار خود را انجام دهد. به این ترتیب میزان بروز عوارض به شدت کاهش پیدا می کند.

من. در کلینیک لیزر موهای زائد سنندج چه نوع دستگاهی استفاده می شود؟

دکتر. در کلینیک لیزر موهای زائد سنندج به وسیله دستگاه الکساندرایت و ان دی یاگ خدمات لیزر انجام می شود.

من. متشکرم دکتر آقایی از توضیحات بسیار خوبتان.

کسانی که در سنندج یا شهرهای نزدیک به آن زندگی می کنند می توانند از خدمات این کلینیک استفاده کنند، توصیه می کنم حتما یک بار امتحان کنید.

نگارنده: سمیه محمدی

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید