بهترین کلینیک لیزر موهای زائد رشت

کلینیک لیزر موهای زائد در رشت

بهترین کلینیک لیزر موهای زائد رشت
کلینیک لیزر موهای زائد رشت

سلام. من مینا هستم و در شهر رشت زندگی می کنم. من به باشگاه میرم و به همین خاطر مجبور هستم همیشه موهای زائد پاهام رو شیو کنم. شیو کردن مداوم برام خیلی خسته کننده است، به علاوه موهای زائد بعد از شیو کردن بلافاصله رشد می کنند. به خاطر شیو کردن موهای زیر پوستی پاهام خیلی زیاد شدن و پوست پامم خشک شده.

از وکس هم نمیتونم استفاده کنم، چون برای استفاده از وکس باید منتظر بمونم تا موهای زائد بلند بشن تا بشه با وکس اونها رو کشید، اما چون من هر روز باشگا میرم این برام امکان پذیر نیست. با کرم های موبر هم حساسیت دارم و نمی تونم زیاد از این کرم ها استفاده کنم، وقتی کرم موبر استفاده می کنم به شدت سرفه می کنم.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

خیلی تو فکر استفاده از یک روش دائمی برای رفع موهای زائدم بودم. بعد از جستجوهایی که در اینترنت انجام دادم، با لیزر موهای زائد آشنا شدم. بعد از اون به دنبال یک کلینیک لیزر موهای زائد در رشت بودم تا مشکل رفت و آمد هم نداشته باشم.

کلینیک لیزر موهای زائد رشت

خدارو شکر کلینیک لیزر موهای زائد در رشت رو پیدا کردم که توسط دکتر سیگارودی مدیریت میشه. کلینیک های دیگه ای هم پیدا کردم، اما خب این کلینیک لیزر موهای زائد توسط یک متخصص پوست و مو ادارم می شد و بهتر تونستم به این کلینیک اعتماد کنم. تماس گرفتم و از منشی خواستم یک وقت برای اولین جلسه برام تعیین کنن اما منشی به من گفت لازمه قبل از جلسه اول یک جلسه مشاوره برگزار بشه تا یک سری نکات مهم برام توضیح داده بشه و برای دو روز بعد این جلسه مشاوره رو مشخص کرد.

من خوشحال شدم چون هیچ شناخت و اطلاعاتی نسبت به لیزر نداشتم و سوالات زیادی تو ذهنم بود و با خودم فکر کردم که میتونم در این جلسه مشاوره سوالاتم رو بپرسم.

در روز جلسه مشاوره وارد مطب شدم و چند نفر دیگه رو هم دیدم که برای لیزر موهای زائد به این کلینیک مراجعه کرده بودن، البته اونها جلسات چندمی بود که برای لیزر می آمدند. و اونها پرسیدم که آیا راضی هستید از اینکه به این کلینیک اومدین؟ و خوشبختانه همه اونها خیلی راضی بودن. در مورد لیزر پرسیدم و گفتم از نتیجه لیزر چطور؟ راضی هستید از نتیجه لیزر موهای زائد؟ و اونها از نتیجه راضی بودند و می گفتند واقعا مشکل موهای زائدمون حل شده.

لیزر مو در گیلان
دکتر معصومه امامی سیگارودی

بالاخره نوبتم شد و وارد اتاق شدم. بعد از سلام و احوالپرسی اپراتور لیزر موهای زائد چند سوال از من پرسید:

اپراتور. خب آخرین باری که از وکس استفاده کردی کی بود؟

من. خیلی وقت پیش. من به خاطر اینکه باشگاه میرم همیشه شیو می کنم.

اپراتور. خیلی خوبه. یک ماه قبل از شروع لیزر و در فاصله بین جلسه های لیزر به هیچ عنوان نباید از وکس، اپیلاسیون یا نخ اصلاح استفاده کنی و فقط باید موهای زائدت رو شیو کنی. به علاوه یک روز قبل از هر جلسه حتما باید موهای زائد شیو بشن و هیچ مویی روی سطح پوستت نباشه. البته جلسات چهارم یا پنجم به بعد توصیه میشه دو یا سه روز قبل از هر جلسه شیو کنی تا بخش هایی که موی زائد باقی مونده مشخص بشه.

در ین فاصله میتونی از کرم های موبر هم استفاده کنی، اما روز قبل از هر جلسه بهتره کرم موبر استفاده نکنی چون این کرم ها به خاطر مواد شیمیایی که دارن حساسیت پوست رو بالا می برن.

من. کلا من نمیتونم کرم موبر استفاده کنم، چون دچار مشکل تنفسی میشم و به شدت سرفه می کنم.

اپراتور. بسیار خب. آیا سابقه تب خال داری؟

من. خیر. چطور؟

اپراتور. افرادی که سابقه تب خال دارند یک روز قبل از لیزر باید ضد ویروس استفاده کنند تا از فعال شدن تب خال پیشگیری بشه. داروی خاصی استفاده می کنی؟

من. خیر. لیزر موهای زائد با داروها تداخل پیدا می کنه؟

اپراتور. خیر، لیزر به خودی خود با داروها تداخلی نداره چون لیزر موهای زائد یک فرایند غیر دارویی و غیر تهاجمی است، اما مصرف بعضی داروها حساسیت پوست رو به شدت بالا می برند و لیزر هم با حرارت کار می کنه و با بالا رفتن میزان حساسیت پوست، احتمال بروز عوارض جانبی هم بیشتر میشه. مثلا بعضی داروهای ضد حساسیت، آنتی بیوتیک ها، داروهای ضدافسردگی و بعضی صابون ها و پمادهای لایه بردار و بعضی داروهای ضد جوش، اگر از هر یک از این ها ستفاده می کنید، بهتره یک هفته قبل از لیزر موهای زائد مصرف این داروها رو متوقف کنید. اگر امکان توقف دارو برای یک هفته امکان پذیر نیست، توصیه می کنیم تا پایان دوره مصرف دارو صبر کنید و بعد برای لیزر مراجعه کنید.

بعضی داروها مثل آکوتان هم که داروهای خیلی قوی هستند، باید حداقل 6 ماه از قطع مصرف آنها بگذره تا بتونید از لیزر استفاده کنید.

من. نه من داروی خاصی استفاده نمی کنم. آیا لیزر موهای زائد به طور دائمی موها رو از بین می بره؟

اپراتور. لیزر روشی است که فولیکول ها رو برای مدت خیلی طولانی غیر فعال می کنه. این روش در واقع یک روش برای کاهش دائمی موهای زائد است. چون فولیکول ها بعد از مدتی دوباره بیدار میشن و موی جدید تولید می کنند. البته موی جدید خیلی نازکتر و روشن تر از موی قبلی است. به علاوه این مسئله به چگونگی سیستم بدن افراد بستگی داره و همه یک جور نیستند. اما به هرحال با استفاده از لیزر موهای زائد برای همیشه و به طور قابل توجهی کاهش پیدا می کنند که هیچ روش دیگری نمیتونه اینطوری عمل کنه.

من. چه عواملی به رشد دوباره موها و بیدار شدن فولیکول ها کمک می کنند؟

اپراتور. همونطور که گفتم این در بدن همه افراد مثل هم نیست و به تراکم موهای زائد و میزان رشد موهای زائد اونها بستگی داره. اما عواملی که در رشد دوباره موها موثر هستند عبارتند از مصرف بعضی داروهای هورمونی و تغییرات هورمونی در بدن که به ویژه در بدن خانم ها این تغییرات هورمونی زیاد اتفاق میفته.

من. فاصله بین جلسات چقدر است؟

اپراتور. تعداد جلسه ها معمولا بین 6 تا 8 جلسه است که اکثر افراد تا جلسه ششم به نتیجه مورد نظر میرسند. فاصله بین جلسه ها هم بین 4 تا 6 هفته خواهد بود.

بعد از اینکه سوالاتم رو پرسیدم از اپراتور تشکر کردم و نگرانی ها و تردیدهام کمتر شد و بعد به پیش منشی رفتم و وقت اولین جلسه رو تعیین کردم. در حال حاضر هم جلسه پنجم رو تموم کردم و از نتیجه به دست آمده خیلی راضی هستم. توصیه می کنم شما هم این روش رو امتحان کنید.

نگارنده: سمیه محمدی

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید