بهترین کلینیک لیزر موهای زائد کرمان

کلینیک لیزر موهای زائد در کرمان با دکتر کریمیان

بهترین کلینیک لیزر موهای زائد کرمان
کلینیک لیزر موهای زائد کرمان

امروز به کلینیک لیزر موهای زائد در کرمان آمده ایم. کلینیک لیزر موهای زائد در کرمان زیر نظر دکتر کریمیان اداره می شود. این کلینیک خدمات لیزر و سایر پروسه های زیبای را ارائه می دهد. در ادامه دکتر کریمیان به چند سوال ما در مورد لیزر پاسخ می دهند.

من. سلام دکتر، لیزر چیست و چطور کار می کند؟

دکتر کریمیان. سلام. لیزر موهای زائد یک پروسه پزشکی محسوب می شود که در این روش از پرتو نور شدید و متمرکز برای حذف موهای زائد استفاده می شود. در زمان انجام لیزر موهای زائد، پرتو لیزر از طریق پوست می گذرد و به فولیکول مو می رسد. گرمای شدید ناشی از لیزر فولیکول مو را از بین می برد و در نتیجه مانع رشد مو در آینده خواهد شد. لیزر موهای زائد بیشترین تاثیر را بر روی افرادی دارد که داری پوست روشن و موی تیره هستند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

دکتر کریمیان
دکتر کریمیان

استفاده از لیزر میزان تراکم موهای زائد را به طور قابل توجهی کاهش می دهد و رشد موهای زائد نیز کاهش قابل توجهی پیدا می کنند. به علاوه لیزر طی چند جلسه متعدد انجام می شود تا نتیجه مطلوب حاصل شود. تعداد جلسه ها معمولا بین 6 تا 8 جلسه است و فاصله بین جلسه ها نیز بین 4 تا 6 هفته خواهد بود.

من. اقدامات لازم برای قبل و بعد از لیزر موهای زائد چیست؟

دکتر کریمیان. اگر به لیزر موهای زائد علاقمند هستید و تصمیم گرفته اید از این روش برای رفع موهای زائد خود استفاده کنید، اولین اقدامی که انجام می دهید انتخاب یک کلینیک خوب است. کلینیک لیزر موهای زائد زمانی استاندارد محسوب می شود که زیر نظر یک پزشک یا متخصص پوست کار خود را انجام دهد، اپراتور انجام لیزر در این کلینیک آموزش دیده و باتجربه باشد و از دستگاه های جدید و به روز در آن استفاده شود. بنابراین ابتدا به طور کامل در مورد کلینیک لیزر موهای زائد مورد نظر خود تحقیق کنید.

قبل از اولین جلسه لیزر یک جلسه مشاوره برگزار می شود که در این جلسه سوابق پزشکی و داروهایی که مصرف می کنید را به پزشک اطلاع می دهید، در مورد خطرات و مزیت های لیزر صحبت می کنید و انتظارات خود را از نتیجه لیزر بیان می کنید. در این جلسه تعداد جلسات و فاصله بین جلسات مشخص می شود. توصیه می کنیم اگر سوال یا ابهامی دارید حتما در جلسه مشاوره مطرح کنید.

به علاوه برای مراجع توضیح داده می شود که چطور برای اولین جلسه لیزر موهای زائد آماده شود. قبل از هر جلسه لیزر باید از قرار گرفتن در مقابل نور خورشید اجتناب کنید، نور خورشید احتمال بروز عوارض جانبی را افزایش می دهد و پوست را تحریک پذیرتر می کند. اگر قبلا پوست خود را برنزه کرده اید، با خورشید یا با استفاده از صندلی سولار تفاوتی ندارد، باید منتظر بمانید تا پوست به رنگ طبیعی خود برگردد. بعضی متخصصین توصیه می کنند 6 هفته قبل از لیزر زز قرار گرفتن در معرض نور خورشید اجتناب کنید.

یک ماه قبل از اولین جلسه از وکس و نخ اصلاح و اپیلاسیون استفاده نکنید. این روش ها ریشه مو را می کشد و اثر بخشی لیزر را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد. در این مدت باید شیو کنید. شیو کردن ساقه و فولیکول مو را حفظ می کند. به علاوه یک روز قبل از هر جلسه لیزر موهای زائد خود را حتما شیو کنید، این باعث می شود موی زائد روی پوست نباشد. وجود مو روی پوست باعث جذب لیزر توسط مو شده و ممکن است سوختگی در پی داشته باشد.

بعد از لیزر نیز اقدامات خاصی لازم نیست انجام دهید و بلافاصله می توانید به انجام کارهای معمول خود بپردازید. فقط باید دقت کنید تا یک هفته پس از هر جلسه نباید در معرض نور خورشید قرار بگیرید، پوست پس از هر جلسه لیزر قرمز، ملتهب و حساس تر می شود. بنابراین از پماد ضد التهاب تجویز شده توسط پزشک استفاده کنید یا می توانید یخ و یا ژل آلوئه ورا استفاده کنید تا التهاب و قرمزی پوست کاهش پیدا کند. حتما از ضد آفتاب استفاده کنید و در روز لیزر توصیه می شود لباس تنگ نپوشید. از خاراندن یا مالیدن بخش های لیزر شده تا مدتی اجتناب کنید.

من. دکتر آیا لیزر عوارضی هم دارد؟

بهترین لیزر موهای زائد صورت
لیزر موهای زائد صورت

دکتر کریمیان. بله. لیزر هم مانند هر پروسه زیبایی و آرایشی دیگر عوارضی دارد، اما عموما عوارض لیزر موهای زائد خفیف بوده و خیلی زود برطرف می شوند. رایج ترین عوارض مربوط به لیزر موهای زائد عبارتند از قرمزی و التهاب پوست است که این دو عارضه کاملا طبیعی هستند و طی چند ساعت برطرف می شوند. اما اگر این علائم بیشتر از 24 ساعت ادامه پیدا کرده و با خارش و سوزش همراه بودند و یا بدتر شدند، حتما به پزشک مراجعه کنید. برای بهبود سریعتر این عوارض می توان از ژل آلوئه ورا، یخ یا پمادهای ضدالتهاب استفاده کنید.

برخی دیگر از عوارض ناشی از لیزر، که کمی جدی تر هستند، بروز سوختگی و تاول است. این شرایط نیاز به مراقبت های بیشتری دارند و معمولا در صورتی بروز می کنند که اپراتور بی تجربه باشد و یا دستگاه نامناسب برای مراجع کننده انتخاب شود. بنابراین تجربه و آموزش اپراتور اهمیت بسیار زیادی دارد.

من. متشکرم دکتر بابت توضیحات خوب و موثرتان.

نگارنده: سمیه محمدی

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید