کشیدن پوست صورت با جراحی

 

 

 

یکی از گرانترین روشها برای از بین بردن و یا کاهش چین و چروک و افتادگی پوست صورت، به دلیل بالا رفتن سن، ” کشیدن پوست ” است. در روش سنتی، پوست را به معنای واقعی کلمه از روی صورت بلند می کنند، بافت زیر آن را سفت کرده و پوست را دوباره به آرامی روی صورت می کشند.

در این پروسه، از بیهوشی عمومی و یا بی حسی موضعی با تزریق وریدی آرام بخش استفاده می شود. سپس، جراح از گیجگاه به سمت ناحیه جلوی گوش شروع به بریدن پوست می کند. پوست را بلند کرده، عضلات و بافتهای زیر آن را سفت می کنند. جراح ممکن است مقداری چربی و پوست را کامل حذف کند. بعد از آن، پوست را روی صورت کشیده و محل برش را بخیه می زنند. برش معمولا در امتداد خط مو یا در منطقه ایی است که پوست به طور طبیعی چین دارد تا اثر جراحی دیده نشود.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

برخی افراد نیاز به برش کوچک تر دارند. به این معنا که برش های کوتاه در امتداد گیجگاه و نزدیک به گوش انجام می شود. گاهی اوقات، یک برش در پلک پایین تر و یا در زیر لب بالا  انجام می گیرد.

کشیدن پوست گردن، غیغب آویزان و پوست شل زیر چانه را سفت می کند. برش از جلوی نرمه گوش شروع شده به سمت پشت گوش و پوست سر پایین ادامه می یابد.

معمولا ، این عمل جراحی چند ساعت طول می کشد. پس از عمل ممکن است مرخص شده و به خانه فرستاده شوید. گاهی اوقات، نیاز به بستری یک-روزه است.

انتظارات پس از جراحی

پس از عمل جراحی، صورت پانسمان می شود. معمولا، پانسمان 1 تا 2 روز بعد باز می شود. چنانچه لوله ی مخصوص  (معمولا در پشت گوش) قرار داده شود، 1 تا 2 روز پس از عمل جراحی برداشته می شود. 5 تا 10 روز پس از عمل، بخیه ها کشیده می شوند.

جهت کاهش درد پس از عمل جراحی، پزشک دارو تجویز می کند. صورت متورم و کبود خواهد شد _ کمپرس آب سرد این عوارض جانبی را از بین می برد. پزشک از شما می خواهد که سر خود را تاجایی که می توانید بالا نگه دارید.

بسیار مهم است که این مهم است که 2 تا 4 هفته قبل و بعد از عمل جراحی، سیگار نکشید و یا در معرض دود آن نباشید.  دود سیگار باعث مرگ پوست و بافت آن می شود، فرایند درمان را به تاخیر می اندازد، و زخم را بدتر می کند.

2 تا 3 هفته پس از این عمل، اکثر افراد می توانند فعالیت های عادی خود را از سر گیرند.

در ابتدا،احساس خواهید کرد که صورتتان به شدت سفت شده و ظاهرتان عجیب و غریب است. این حالت طبیعی است، اما، مهم این است که برای این موقعیت خود را آماده کنید.

بی حسی پوست ممکن است چندین ماه بعد از عمل ادامه پیدا کند؛ و پوست خشن و خشک شود. به دلیل تغییر پوزیشن در پوست، ناحیه شیو کردن در مردان تغییر می کند؛ با استفاده از لیزر مو یا الکترولیز می توان موهای ریش منتقله به موقعیت جدید را کامل از بین برد. (در کلینیک فوق تخصصی لیزر آلومینا  متخصصین با توجه به نیاز و در خواست شما نوع درمان مناسب را انتخاب کرده و در این راه به شما مشاوره دقیق و درست ارایه می دهند. برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید)

علت انجام این عمل

علت انجام این عمل از بین بردن چین و چروک، بالا کشیدن عضلات شل شده، و سفت کردن پوست است تا چهره پیر به سیمایی جوان تر تبدیل شود.

 

مزایای این عمل

این جراحی باعث می شود صورت  جوان تر و سالم تر دیده شود. پروسه بالا رفتن سن پوست صورت ادامه دارد، اما با این تفاوت که سن پوست جوان ، و نه پیر، بالا می رود. در برخی افراد، این مسئله باعث افزایش اعتماد به نفس و کاهش اضطراب ناشی از بالا رفتن سن می شود.

این عمل می تواند نشانه های پیری را تا حد زیادی کاهش دهد. اما نمی تواند آسیب های پوستی ناشی از نور خورشید، چین و چروک اطراف چشم، زیر بینی، و اطراف لب را به طور کامل از بین ببرد. برای داشتن نتیجه ی بهتر، ابتدا این جراحی انجام می گیرد و سپس هر گونه آسیب پوستی درمان می شود.

اثربخشی و ایمنی این عمل جراحی به مهارت جراح بستگی دارد.

 

خطرات

مشکلات عبارتند از:

  • واکنش به بیهوشی
  • خونریزی در زیر پوست
  • عفونت
  • آسیب به اعصاب حمایت کننده ی عضلات صورت_ این امر باعث فلج یا اسپاسم صورت می شود، اما اثرات معمولا موقتی است.
  • بی حسی (در مناطقی از صورت)_ ممکن است 6 ماه تا یک سال به طول انجامد.
  • ریزش مو (آلوپسی)
  • از دست دادن بافت
  • زخم
  • لخته شدن خون در رگ های بزرگ ارتباطی قلب و ریه ها (آمبولی ریوی)_ این امر معمول نیست.

همانند دیگر روش های زیبایی، نتایج عمل ممکن است متفاوت با انتظارات باشد. اما، یک جراح پلاستیک با تجربه می تواند تصویر روشنی از انتظارات بعد از عمل به بیمار بدهد.

 

قبل از انجام عمل جراحی

باید قبل از انجام این عمل با جراح صحبت کرد و تصویر روشن و واقع بینانه از انتظارات پس از عمل پیدا کرد.

در خصوص تامین هزینه های این عمل باید بررسی لازم انجام شود. زیرا، اکثر شرکت های بیمه هزینه های این عمل زیبایی را  پوشش نمی دهند. مسئله مهم براورد هزینه کلی است_ از جمله هزینه عمل جراحی، هزینه ی جراح و متخصص بی هوشی، داروها، هزینه های اداری، و دیگر خدمات.

 

منبع : http://www.webmd.com/beauty/facelift/face-lift-rhytidectomy

[divider]

گردآورنده: شیرین قلی زاده

[divider]

جشنواره تخفیف ویژه جوانسازی صورت و بدن

جوانسازی با روش میکرونیدلینگ و رادیوفرکوئنسی

با نسل جدید دستگاه اسکارلت و تکنولوژی آر اف فرکشنال

چرا مرکز فوق تخصصی لیزر آلومینا را برای درمان انتخاب کنم؟

2 عامل اصلی تعیین کننده موفقیت لیزر درمانی است : مهارت متخصص و دستگاه مورد استفاده.

در مرکز فوق تخصصی لیزر آلومینا از متخصصین به رسمیت شناخته شده و آموزش دیده در استفاده از تکنولوژی لیزر استفاده می شود. سطح مهارت این افراد بسیار بالا و دارای مدارج علمی شایان توجه ایی هستند که باعث اعتماد مراجعین به آنها می شود.

در شعبه های مختلف این مرکز از دستگاه های به روز و متفاوت استفاده می شود که شانس انتخاب “گزینه مناسب” را به مراجعین می دهد تا بهترین نتیجه را داشته باشند.

برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

لیزر موهای زائد

 

 

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments