بهترین کرم ضد چروک

استفاده از کرم های ضد چروک یا بوتاکس؟

مراقبت روزانه از پوست
کرم ضد چروک

استفاده از کرم های ضد چروک یا بوتاکس؟

به تازگی گفته می شود که کرم های ضد چروک برای زیبایی مؤثر تر از روش های پزشکی  است.  اما آیا این یک واقعیت است؟  بعضی از پزشکان این ادعا ها و وعده ها را مورد سؤال قرار می دهند.

نهایت این است که اگر این کرم های ضد چروک بتواند همان کار را به عنوان یک روش پزشکی انجام دهند ، پس آنها دارو هستند نه کرم زیبایی.  و این چیزی است که شما باید در هنگام تصمیم گیری در مورد اینکه آیا می خواهید این کرم های ضد چروک را خریداری کنید ، در نظر بگیرید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

برخی از روش های درمان چروک های پوست بر ترکیباتی به نام پنتاپپتید ها تمرکز کرده اند.  پنتاپپتید ها گروه های کوچک از آمینو اسید های زنجیره طولانی هستند که به عنوان فرستنده های شیمیایی در سراسر بدن عمل می کنند.

در ابتدا ، تحقیق در مورد پنتاپپتید ها در رابطه با بهبود زخم صورت گرفت. به عنوان بخشی از پاسخ طبیعی بدن برای کمک به بهبودی پوست ، پپتید ها در افزایش سلول های پوستی برای تولید کلاژن بیشتر کمک می کنند.

اهمیت کلاژن در کرم های ضد چروک  

کلاژن چیست؟

کلاژن نقش مهمی در چگونگی روند پیری پوست دارد.  کلاژن ساختار پشتیبانی برای پوست ما است که پوست ما با آن جوان و تازه به نظر می رسد.  برخی محققان معتقد هستند که استفاده موضعي از اين پپتيد ها در پوست ممکن است باعث ايجاد کلاژن بيشتری شود. اثر این کار شبیه تزریق فیلر به چین و چروک های صورت بدون سوزن است!

پس از ترکیب پپتیدهای مصنوعی با اسید های چرب ، ضروری است که آن را به لایه های عمیق تر پوست برسانید تا تولید کلاژن را افزایش دهد.  سپس در عرض 4 تا 12 هفته پوست جوان تر و سفت تر می شود.

آیا استفاده از کرم های ضد چروک بهتر از تزریق بوتاکس است؟

اگر شما برای تزریق بوتاکس آمادگی ندارید ، مواد تشکیل دهنده در محصول ما می توانند در ظاهر پوست شما تغییر ایجاد کنند.

محصولاتی که حاوی پپتیدها به همراه اسید های چرب هستند ؛ برای نفوذ در لایه های عمیق تر پوست مناسب می باشند.  مواد تشکیل دهنده در کرم های ضد چروک در اصل برای  پیشگیری استفاده می شوند.

پیش از این ، گفته می شد که این ترکیب به برطرف کردن نیاز کلاژن در هر جای بدن از جمله خطوط ریز در اطراف چشم ها ، دهان و پیشانی کمک می کند.

این یک جهش بزرگ است که بگوئیم آنچه در زیر پوست اتفاق می افتد همان چیزی است که در روی پوست رخ می دهد.

محصولاتی مانند رینکل ریلکس  که ترکیبی از دو نوع فن آوری پنتاپپتید و پالمیتویل پنتاپپتید و استیل هگزاپپتید یک ترکیب است که ممکن است هم به عنوان فیلر و هم به عنوان بوتاکس از آن استفده کرد.

بوتاکس با از بین بردن یک پروتئین که کار آن انتشار یک انتقال دهنده عصبی است کار می کند.  در غیر این صورت فشار عضلانی  حفظ می شود که باعث ایجاد چروک می شود.  با متوقف کردن حرکات کششی و آرام کردن عضلات ، ظاهراً چروک ها  ناپدید می شوند.

البته بوتاکس  پروتئین را نابود نمی کند، بلکه مانع  از اتصال پروتئین به سلول و تبدیل انقباض عضلانی می شود. بوتاکس ترکیبی است که به طور واضح انتقال دهنده های عصبی را مهار می کند ، اما بوتاکس باید دقیقاً در محلی تزریق شود که لازم است.

برخی از کرم های ضد چروک بدون تردید ادعا می کنند که می توانند جوانی را به پوست شما باز گردانند.  و پوست شما را روشن تر، صاف تر و جوان تر کنند.  بسیاری از مردم حاضر به پرداخت هزینه های گزاف برای به دست آوردن این کرم های ضد چروک می باشند.  اما آیا این کرم های ضد چروک پوست یک فرد 40 ساله را به 20 سالگی باز می گردانند؟  احتمالاً نه ، به گفته انجمن شیمی آمریکایی چهار ماده کلیدی موجود در کرم های ضد چروک عبارت هستند از :

  • رتینوئید ،
  • اسید های هیدروکسی ،
  • ویتامین ها ،
  • پپتید ها ،
بهترین کرم های ضد چروک
بهترین کرم های ضد چروک

ماتریکسیل چیست؟

کرم های ضد چروک که واقعا کار می کنند … اما فقط با یک ماده جادویی” ماتریکسیل “

  • یک ماده شیمیایی به نام ماتریکسیل که در برخی از کرم های ضد چروک استفاده می شود ، ممکن است مقدار کلاژن در پوست را دو برابر کند.
  • کلاژن یک ماده مورد نیاز برای تقویت پوست ، افزایش خاصیت کششی و جوانی پوست می باشد که با بالا رفتن سن ، تولید آن در بدن کاهش می یابد.
  • دانشمندان می گویند که ماتریکسیل می تواند به پوست کمک کند تا کلاژن بیشتری تولید کند.

این خبر جدید باعث شده که لبان بسیاری از خانم های 40 سال به بالا به لبخندی باز شود و نگرانی آنها را در مورد چین و چروک های پوست شان برطرف کند.

دانشمندان ادعا می کنند که کرم های ضد چروک واقعا کار می کنند.

محققق و مترجم : مینو شفیعی

[button color=”red” size=”small” link=”https://www.webmd.com/beauty/features/hope-in-jar-do-skin-creams-work#3http://” target=”blank” ]لینک منبع[/button]

[button color=”red” size=”small” link=”http://www.health.com/beauty/anti-aging-cream-workhttp://” target=”blank” ]لینک منبع[/button]

[button color=”red” size=”small” link=”http://www.dailymail.co.uk/health/article-2288955/Anti-wrinkle-creams-really-work–magic-ingredient.htmlhttp://” target=”blank” ]لینک منبع[/button]

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید