بهترین کرم ضد چروک قوی

کرم ضد چروک قوی با پوست شما چه می کند؟

بهترین کرم ضد چروک
کرم ضد چروک قوی با پوست شما چه می کند؟

کرم ضد چروک قوی با پوست شما چه می کند؟

بسیاری از کرم ها و لوسیون های ضد چین و چروک در فروشگاه ها ، داروخانه ها و اینترنت وعده می دهند که چین و چروک پوست شما را کاهش می دهند و آسیب های ناشی از نور خورشید را از بین می برند.

اما  کرم ضد چروک قوی معجزه نخواهد کرد. مزایای این محصولات معمولاً در حد متوسط ​​است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

مواد تشکیل دهنده مشترک در هر کرم ضد چروک قوی 

اثربخشی کرم ضد چروک قوی به علت بخشی از مواد تشکیل دهنده فعال است. در اینجا برخی از مواد  موجود در کرم های ضد چروک که به بهبود پوست کمک می کنند :

رتینول

رتینول یک ترکیب از ویتامین A است و اولین آنتی اکسیدانی است که به طور گسترده در کرم ضد چروک قوی استفاده می شود. آنتی اکسیدان ها موادی هستند که رادیکال های آزاد را خنثی می کنند.  رادیکال های آزاد با ایجاد چین و چروک سلول های پوست را تجزیه می کنند.

ویتامین  C

ویتامین C یک  آنتی اکسیدان دیگر است که می تواند به محافظت از پوست در برابر آسیب های خورشید کمک کند. کرم های ضد چین و چروک حاوی ویتامین C باید به گونه ای استفاده شوند که از پوست شما در برابر هوا و نور خورشید محافظت کنند.

اسیدهای هیدروکسی

اسیدهای هیدروکسی آلفا ، اسیدهای هیدروکسی بتا (اسید سالیسیلیک) و اسیدهای پلی هیدروکسی اکسفولین ، مواد تشکیل دهنده لایه بالایی پوست پیر و مرده را تحریک می کنند و رشد رنگدانه پوست را به صورت صاف و یکنواخت تحریک می کنند.

کوآنزیم  Q10

کوآنزیم  Q10 ممکن است به کاهش چین و چروک های خفیف اطراف چشم و محافظت از پوست در برابر آسیب های خورشید کمک کند.

پپتید ها

این عنصر برای بهبود زخم ، و در حال حاضر برای برطرف کردن چروک ها استفاده می شود.

عصاره چای

چای سبز، سیاه و سفید دارای ترکیباتی با خواص آنتی اکسیدان و ضد التهابی است. عصاره چای سبز   معمولاً در کرم های ضد چروک قوی یافت می شوند.

عصاره دانه انگور

عصاره دانه انگور علاوه بر خواص آنتی اکسیدان و ضد التهابی ، باعث بهبود زخم می شود.

نیاسینامین

نیاسینامین آنتی اکسیدان قوی مربوط به ویتامین B-3 یا نیاسین است. نیاسینامین به آب رسانی به پوست کمک می کند و ممکن است خاصیت الاستیکی پوست را بهبود بخشد.

بهترین کرم ضد چروک قوی

در هنگام خرید یک کرم ضد چروک قوی این نکات را در نظر بگیرید

در هنگام خرید یک کرم ضد چروک قوی این نکات را در نظر بگیرید:

هزینه. هزینه ارتباطی با اثربخشی ندارد. یک کرم ضد چروک که ارزان قیمت است ممکن است مؤثرتر از یک محصول گران تر باشد.

دوز پایین .  کرم های ضد چین و چروک بدون نسخه نسبت به کرم های تجویزی حاوی مقادیر کمتری از مواد تشکیل دهنده فعال می باشند. بنابراین نتایج معمولاً  محدود و  کوتاه مدت هستند.

مواد تشکیل دهنده . هیچ اطلاعی برای نشان دادن این نکته وجود ندارد که افزودن عناصر بالا با هم به اندازه یکی از آنها مؤثر خواهد بود.

مصرف روزانه. به احتمال زیاد شما باید  از کرم ضد چین و چروک یک یا دو بار در روز برای چند هفته استفاده کنید تا به نتیجه مطلوب برسید.  هنگامی که شما استفاده از این محصول را متوقف کنید ، پوست شما احتمالاً به وضعیت اولیه خود باز می گردد.

اثرات جانبی. بعضی از محصولات ممکن است باعث تحریک پوست ، بثورات ،  سوزش یا قرمزی شود. قبل از مصرف کرم  دستورالعمل های محصول را بخوانید و آنها را دنبال کنید تا عوارض جانبی احتمالی را محدود کنید

تفاوتهای فردی.  افراد مختلف دارای انواع متفاوت پوست هستند. هیچ محصولی برای همه کار نمی کند.

بهترین کرم ضد آفتاب
محافظت از پوست در مقابل نور خورشید

رژیم ضد چین و چروک شما

کرم ضد چین و چروک ممکن است پیدایش چین و چروک را کاهش دهد.  با توجه به این که چند بار و چه نوع ماده فعال در کرم چین و چروک استفاده می کنید.

برای بهبود و حفظ  جوانی پوست خود این موارد را امتحان کنید.

محافظت از پوست در مقابل نور خورشید

قرار گرفتن در معرض اشعه ماوراء بنفش موجب افزایش روند طبیعی پیری پوست شما می شود. همچنین  باعث ایجاد چین و چروک و زبری پوست می شود. در واقع  قرار گرفتن در معرض نور خورشید ، اولین علت  برای بروز نشانه های پیری پوست است.

محافظت از پوست  و جلوگیری از چین و چروک های آتی با محدود کردن زمان قرار گرفتن در معرض نور خورشید و استفاده از  لباس های محافظ و کلاه. همچنین  کرم های ضد آفتاب در طول ساعاتی که در خارج از منزل به سر می برید.

از قوی حاوی کرم ضد آفتاب استفاده کنید.

هنگام انتخاب محصولات مراقبت از پوست ، آنهایی را انتخاب کنید که حداقل  دارایSPF   15  هستند.    همچنین محصولاتی را انتخاب کنید که طیف گسترده ای دارند ، به این معنی که  هر دو اشعه UVA و UVB  را مسدود می کنند.

از مرطوب کننده ها استفاده کنید.

اگر چه مرطوب کننده ها نمی توانند از چین و چروک جلوگیری کنند ، اما می توانند خطوط و چین و چروک های کوچک را به طور موقت پنهان کنند.

سیگار نکشید

سیگار کشیدن باعث تنگ شدن رگ های خونی در لایه های بیرونی پوست شما می شود. همچنین به کلاژن و الاستین آسیب می رساند. در نتیجه ، پوست شروع به شل شدن و چین خوردن زودرس می شود.

بهترین متخصص پوست
مراقبت از پوست

متخصص پوست می تواند به شما در ایجاد طرح شخصی مراقبت از پوست کمک کند. و با ارزیابی نوع و وضعیت پوست شما محصولات لازم را توصیه می کند.  اگر شما به دنبال نتایج بسیار چشمگیر هستید ، متخصص پوست می تواند درمان های پزشکی برای چین و چروک را توصیه کند.

از جمله :

  • کرم های تجویزی ،
  • تزریق بوتاکس ،
  • تکنیک های جوانسازی پوست.

[button color=”red” size=”small” link=”https://www.mayoclinic.org/diseases-conditions/wrinkles/in-depth/wrinkle-creams/art-20047463?pg=2http://” target=”blank” ]لینک منبع[/button]

[button color=”red” size=”small” link=” Nolan KA, et al. Over-the-counter topical skincare products: A review of the literature. Journal of Drugs in Dermatology. 2012;11:220. Chien AL, et al. Photoaging. http://www.uptodate.com/home. Accessed April 21, 2016. Draelos ZD. The art and science of new advances in cosmeceuticals. Clinics in Plastic Surgery. 2011;38:397. How to select anti-aging skin care products. American Academy of Dermatology. http://www.aad.org/dermatology-a-to-z/health-and-beauty/every-stage-of-life/adult-skin/anti-aging-products-selecting. Accessed April 21, 2016. Neligan PC. Nonsurgical skin care and rejuvenation. In: Plastic Surgery. 3rd ed. London, England: Elsevier Saunders; 2013 http://www.clinicalkey.com. Accessed April 21, 2016. Antoniou C, et al. Photoaging: Prevention and topical treatments. American Journal of Clinical Dermatology. 2010;11:95. Visscher MO, et al. Photodamage: Treatments and topicals for facial skin. Facial Plastic Surgery Clinics of North America. 2013;21:61. How to maximize results from anti-aging skin care products. American Academy of Dermatology. http://www.aad.org/dermatology-a-to-z/health-and-beauty/every-stage-of-life/adult-skin/anti-aging-products-results. Accessed April 21, 2016. Gibson LE (expert opinion). Mayo Clinic, Rochester, Minn. May 4, 2016.http://” target=”blank” ]سایر منابع جهت مطالعه بیشتر[/button]

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید